آ
-
آموزش عالی
طراحی مدل سیستمی کیفیت آموزش دانشگاه شیراز : رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری فراگیر [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 132-107]
-
آموزشمجازی
طراحی الگوی توسعه ای نگهداشت و گسترش فرصت های آموزش مجازی : گامی به سوی آموزش هیبریدی در دوره دبستان [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 190-161]
-
آموزش مجازی
شناسایی ابعاد و مهارتهای لازم برای تدریس اثربخش در آموزش مجازی از منظر اساتید دانشگاه: یک مطالعه پدیدارشناسانه به روش جورجی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 316-289]
-
آموزش هیبریدی
طراحی الگوی توسعه ای نگهداشت و گسترش فرصت های آموزش مجازی : گامی به سوی آموزش هیبریدی در دوره دبستان [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 190-161]
ا
-
استعارهها
بررسی ادراکات استعاری دانشآموزان دختر و پسر پایۀ چهارم دربارۀ حل مسائل ریاضی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 236-211]
-
افکار خلافواقع
تهیه بسته آموزشی تنظیم شناختی هیجان بر اساس افکار خلافواقع و اثربخشی آن بر سبکهای تصمیمگیری [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 160-133]
-
انگیزش یادگیری
دیدگاه نوجوانان پسر تیزهوش درباره انگیزش یادگیری: یک پژوهش کیفی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 30-1]
-
انگیزه تدریس
نقش میانجیگری شیفتگی در رابطه ابعاد کمالگرایی با انگیزه تدریس و رضایت شغلی در معلمان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 288-263]
ب
-
باورها
بررسی ادراکات استعاری دانشآموزان دختر و پسر پایۀ چهارم دربارۀ حل مسائل ریاضی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 236-211]
-
باورها دربارۀ حل مسئلۀ ریاضی
بررسی ادراکات استعاری دانشآموزان دختر و پسر پایۀ چهارم دربارۀ حل مسائل ریاضی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 236-211]
پ
-
پایستگی انگیزشی
ساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس علاقة تحصیلی برای نوجوانان [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 82-61]
-
پدیدار شناسی
شناسایی ابعاد و مهارتهای لازم برای تدریس اثربخش در آموزش مجازی از منظر اساتید دانشگاه: یک مطالعه پدیدارشناسانه به روش جورجی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 316-289]
ت
-
تحلیل محتوا
مطالعه کیفی تغییرات شایستگی اجتماعی دانش آموزان پس از همه گیری کووید-19 (نمونه مورد مطالعه: معلمان شهر مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 106-83]
-
تحلیل مضمون
دیدگاه نوجوانان پسر تیزهوش درباره انگیزش یادگیری: یک پژوهش کیفی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 30-1]
-
تدریس اثربخش
شناسایی ابعاد و مهارتهای لازم برای تدریس اثربخش در آموزش مجازی از منظر اساتید دانشگاه: یک مطالعه پدیدارشناسانه به روش جورجی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 316-289]
-
تنظیم شناختی هیجان
تهیه بسته آموزشی تنظیم شناختی هیجان بر اساس افکار خلافواقع و اثربخشی آن بر سبکهای تصمیمگیری [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 160-133]
چ
-
چالشها
چالشهای یادگیری مهارت پرسشگری فلسفی بین دانشجویان و ارائة راهکارهایی برای آن [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 262-237]
خ
-
خلاقیت در نگارش
روایتنگاری باورهای معلمان باتجربه و کمتجربه زبان انگلیسی از سنجش خلاقیت در نگارش فراگیران زبان انگلیسی: یک مطالعه کیفی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 210-191]
د
-
دانشآموزان پایۀ چهارم
بررسی ادراکات استعاری دانشآموزان دختر و پسر پایۀ چهارم دربارۀ حل مسائل ریاضی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 236-211]
-
دانشگاه
شناسایی ابعاد و مهارتهای لازم برای تدریس اثربخش در آموزش مجازی از منظر اساتید دانشگاه: یک مطالعه پدیدارشناسانه به روش جورجی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 316-289]
-
دانشگاه شیراز
طراحی مدل سیستمی کیفیت آموزش دانشگاه شیراز : رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری فراگیر [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 132-107]
-
دورهی دبستان
طراحی الگوی توسعه ای نگهداشت و گسترش فرصت های آموزش مجازی : گامی به سوی آموزش هیبریدی در دوره دبستان [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 190-161]
ر
-
راهکارها
چالشهای یادگیری مهارت پرسشگری فلسفی بین دانشجویان و ارائة راهکارهایی برای آن [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 262-237]
-
رضایت شغلی
نقش میانجیگری شیفتگی در رابطه ابعاد کمالگرایی با انگیزه تدریس و رضایت شغلی در معلمان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 288-263]
-
روانشناسی تیزهوشی
دیدگاه نوجوانان پسر تیزهوش درباره انگیزش یادگیری: یک پژوهش کیفی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 30-1]
-
روایت توصیفی
روایتنگاری باورهای معلمان باتجربه و کمتجربه زبان انگلیسی از سنجش خلاقیت در نگارش فراگیران زبان انگلیسی: یک مطالعه کیفی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 210-191]
-
روش جورجی
شناسایی ابعاد و مهارتهای لازم برای تدریس اثربخش در آموزش مجازی از منظر اساتید دانشگاه: یک مطالعه پدیدارشناسانه به روش جورجی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 316-289]
-
رویکرد هنری دیسیپلین محور
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی مبتنی بر رویکرد هنری دیسیپلین محور بر بهبود شایستگی هیجانی-اجتماعی و سازگاری با مدرسه دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 60-31]
س
-
ساختار عاملی
ساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس علاقة تحصیلی برای نوجوانان [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 82-61]
-
سازگاری با مدرسه
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی مبتنی بر رویکرد هنری دیسیپلین محور بر بهبود شایستگی هیجانی-اجتماعی و سازگاری با مدرسه دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 60-31]
-
سبکهای تصمیمگیری
تهیه بسته آموزشی تنظیم شناختی هیجان بر اساس افکار خلافواقع و اثربخشی آن بر سبکهای تصمیمگیری [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 160-133]
ش
-
شایستگی اجتماعی
مطالعه کیفی تغییرات شایستگی اجتماعی دانش آموزان پس از همه گیری کووید-19 (نمونه مورد مطالعه: معلمان شهر مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 106-83]
-
شایستگی هیجانی-اجتماعی
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی مبتنی بر رویکرد هنری دیسیپلین محور بر بهبود شایستگی هیجانی-اجتماعی و سازگاری با مدرسه دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 60-31]
-
شیفتگی
نقش میانجیگری شیفتگی در رابطه ابعاد کمالگرایی با انگیزه تدریس و رضایت شغلی در معلمان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 288-263]
ک
-
کمالگرایی
نقش میانجیگری شیفتگی در رابطه ابعاد کمالگرایی با انگیزه تدریس و رضایت شغلی در معلمان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 288-263]
-
کووید-19
مطالعه کیفی تغییرات شایستگی اجتماعی دانش آموزان پس از همه گیری کووید-19 (نمونه مورد مطالعه: معلمان شهر مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 106-83]
-
کیفیت آموزش
طراحی مدل سیستمی کیفیت آموزش دانشگاه شیراز : رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری فراگیر [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 132-107]
م
-
مدل سازی ساختاری تفسیری فراگیر
طراحی مدل سیستمی کیفیت آموزش دانشگاه شیراز : رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری فراگیر [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 132-107]
-
مطالعه کیفی
مطالعه کیفی تغییرات شایستگی اجتماعی دانش آموزان پس از همه گیری کووید-19 (نمونه مورد مطالعه: معلمان شهر مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 106-83]
-
معلم
نقش میانجیگری شیفتگی در رابطه ابعاد کمالگرایی با انگیزه تدریس و رضایت شغلی در معلمان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 288-263]
-
مقیاس علاقة تحصیلی برای نوجوانان
ساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس علاقة تحصیلی برای نوجوانان [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 82-61]
-
مهارت پرسشگری فلسفی
چالشهای یادگیری مهارت پرسشگری فلسفی بین دانشجویان و ارائة راهکارهایی برای آن [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 262-237]
-
مهارت نگارش
روایتنگاری باورهای معلمان باتجربه و کمتجربه زبان انگلیسی از سنجش خلاقیت در نگارش فراگیران زبان انگلیسی: یک مطالعه کیفی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 210-191]
-
مهارت های اجتماعی
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی مبتنی بر رویکرد هنری دیسیپلین محور بر بهبود شایستگی هیجانی-اجتماعی و سازگاری با مدرسه دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 60-31]
ن
-
نظریه برخاسته از دادهها
طراحی الگوی توسعه ای نگهداشت و گسترش فرصت های آموزش مجازی : گامی به سوی آموزش هیبریدی در دوره دبستان [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 190-161]
-
نظمبخشی انگیزشی
ساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس علاقة تحصیلی برای نوجوانان [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 82-61]
-
نوجوانان تیزهوش
دیدگاه نوجوانان پسر تیزهوش درباره انگیزش یادگیری: یک پژوهش کیفی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 30-1]
ی
-
یادگیری
چالشهای یادگیری مهارت پرسشگری فلسفی بین دانشجویان و ارائة راهکارهایی برای آن [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 262-237]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد