نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش عالی طراحی مدل سیستمی کیفیت آموزش دانشگاه شیراز : رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری فراگیر [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 132-107]
  • آموزش‌مجازی طراحی الگوی توسعه ای نگهداشت و گسترش فرصت های آموزش مجازی : گامی به سوی آموزش هیبریدی در دوره دبستان [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 190-161]
  • آموزش مجازی شناسایی ابعاد و مهارت‌های لازم برای تدریس اثربخش در آموزش مجازی از منظر اساتید دانشگاه: یک مطالعه پدیدارشناسانه به روش جورجی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 316-289]
  • آموزش هیبریدی طراحی الگوی توسعه ای نگهداشت و گسترش فرصت های آموزش مجازی : گامی به سوی آموزش هیبریدی در دوره دبستان [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 190-161]

ا

  • استعاره‌ها بررسی ادراکات استعاری دانش‌آموزان دختر و پسر پایۀ چهارم دربارۀ حل مسائل ریاضی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 236-211]
  • افکار خلاف‌واقع تهیه بسته آموزشی تنظیم شناختی هیجان بر اساس افکار خلاف‌واقع و اثربخشی آن بر سبک‌های تصمیم‌گیری [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 160-133]
  • انگیزش یادگیری دیدگاه نوجوانان پسر تیزهوش درباره انگیزش یادگیری: یک پژوهش کیفی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 30-1]
  • انگیزه تدریس نقش میانجیگری شیفتگی در رابطه ابعاد کمال‌گرایی با انگیزه تدریس و رضایت شغلی در معلمان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 288-263]

ب

  • باورها بررسی ادراکات استعاری دانش‌آموزان دختر و پسر پایۀ چهارم دربارۀ حل مسائل ریاضی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 236-211]
  • باورها دربارۀ حل مسئلۀ ریاضی بررسی ادراکات استعاری دانش‌آموزان دختر و پسر پایۀ چهارم دربارۀ حل مسائل ریاضی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 236-211]

پ

  • پایستگی انگیزشی ساختار عاملی و ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس علاقة تحصیلی برای نوجوانان [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 82-61]
  • پدیدار شناسی شناسایی ابعاد و مهارت‌های لازم برای تدریس اثربخش در آموزش مجازی از منظر اساتید دانشگاه: یک مطالعه پدیدارشناسانه به روش جورجی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 316-289]

ت

  • تحلیل محتوا مطالعه کیفی تغییرات شایستگی اجتماعی دانش آموزان پس از همه گیری کووید-19 (نمونه مورد مطالعه: معلمان شهر مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 106-83]
  • تحلیل مضمون دیدگاه نوجوانان پسر تیزهوش درباره انگیزش یادگیری: یک پژوهش کیفی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 30-1]
  • تدریس اثربخش شناسایی ابعاد و مهارت‌های لازم برای تدریس اثربخش در آموزش مجازی از منظر اساتید دانشگاه: یک مطالعه پدیدارشناسانه به روش جورجی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 316-289]
  • تنظیم شناختی هیجان تهیه بسته آموزشی تنظیم شناختی هیجان بر اساس افکار خلاف‌واقع و اثربخشی آن بر سبک‌های تصمیم‌گیری [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 160-133]

چ

  • چالش‌ها چالش‌های یادگیری مهارت پرسشگری فلسفی بین دانشجویان و ارائة راهکارهایی برای آن [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 262-237]

خ

  • خلاقیت در نگارش روایت‌نگاری باورهای معلمان باتجربه و کم‌تجربه زبان انگلیسی از سنجش خلاقیت در نگارش فراگیران زبان انگلیسی: یک مطالعه کیفی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 210-191]

د

  • دانش‌آموزان پایۀ چهارم بررسی ادراکات استعاری دانش‌آموزان دختر و پسر پایۀ چهارم دربارۀ حل مسائل ریاضی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 236-211]
  • دانشگاه شناسایی ابعاد و مهارت‌های لازم برای تدریس اثربخش در آموزش مجازی از منظر اساتید دانشگاه: یک مطالعه پدیدارشناسانه به روش جورجی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 316-289]
  • دانشگاه شیراز طراحی مدل سیستمی کیفیت آموزش دانشگاه شیراز : رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری فراگیر [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 132-107]
  • دوره‌ی دبستان طراحی الگوی توسعه ای نگهداشت و گسترش فرصت های آموزش مجازی : گامی به سوی آموزش هیبریدی در دوره دبستان [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 190-161]

ر

  • راهکارها چالش‌های یادگیری مهارت پرسشگری فلسفی بین دانشجویان و ارائة راهکارهایی برای آن [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 262-237]
  • رضایت شغلی نقش میانجیگری شیفتگی در رابطه ابعاد کمال‌گرایی با انگیزه تدریس و رضایت شغلی در معلمان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 288-263]
  • روان‌شناسی تیزهوشی دیدگاه نوجوانان پسر تیزهوش درباره انگیزش یادگیری: یک پژوهش کیفی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 30-1]
  • روایت توصیفی روایت‌نگاری باورهای معلمان باتجربه و کم‌تجربه زبان انگلیسی از سنجش خلاقیت در نگارش فراگیران زبان انگلیسی: یک مطالعه کیفی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 210-191]
  • روش جورجی شناسایی ابعاد و مهارت‌های لازم برای تدریس اثربخش در آموزش مجازی از منظر اساتید دانشگاه: یک مطالعه پدیدارشناسانه به روش جورجی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 316-289]
  • رویکرد هنری دیسیپلین محور اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی مبتنی بر رویکرد هنری دیسیپلین محور بر بهبود شایستگی هیجانی-اجتماعی و سازگاری با مدرسه دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 60-31]

س

  • ساختار عاملی ساختار عاملی و ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس علاقة تحصیلی برای نوجوانان [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 82-61]
  • سازگاری با مدرسه اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی مبتنی بر رویکرد هنری دیسیپلین محور بر بهبود شایستگی هیجانی-اجتماعی و سازگاری با مدرسه دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 60-31]
  • سبک‌های تصمیم‌گیری تهیه بسته آموزشی تنظیم شناختی هیجان بر اساس افکار خلاف‌واقع و اثربخشی آن بر سبک‌های تصمیم‌گیری [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 160-133]

ش

  • شایستگی اجتماعی مطالعه کیفی تغییرات شایستگی اجتماعی دانش آموزان پس از همه گیری کووید-19 (نمونه مورد مطالعه: معلمان شهر مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 106-83]
  • شایستگی هیجانی-اجتماعی اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی مبتنی بر رویکرد هنری دیسیپلین محور بر بهبود شایستگی هیجانی-اجتماعی و سازگاری با مدرسه دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 60-31]
  • شیفتگی نقش میانجیگری شیفتگی در رابطه ابعاد کمال‌گرایی با انگیزه تدریس و رضایت شغلی در معلمان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 288-263]

ک

  • کمال‌گرایی نقش میانجیگری شیفتگی در رابطه ابعاد کمال‌گرایی با انگیزه تدریس و رضایت شغلی در معلمان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 288-263]
  • کووید-19 مطالعه کیفی تغییرات شایستگی اجتماعی دانش آموزان پس از همه گیری کووید-19 (نمونه مورد مطالعه: معلمان شهر مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 106-83]
  • کیفیت آموزش طراحی مدل سیستمی کیفیت آموزش دانشگاه شیراز : رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری فراگیر [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 132-107]

م

  • مدل سازی ساختاری تفسیری فراگیر طراحی مدل سیستمی کیفیت آموزش دانشگاه شیراز : رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری فراگیر [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 132-107]
  • مطالعه کیفی مطالعه کیفی تغییرات شایستگی اجتماعی دانش آموزان پس از همه گیری کووید-19 (نمونه مورد مطالعه: معلمان شهر مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 106-83]
  • معلم نقش میانجیگری شیفتگی در رابطه ابعاد کمال‌گرایی با انگیزه تدریس و رضایت شغلی در معلمان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 288-263]
  • مقیاس علاقة تحصیلی برای نوجوانان ساختار عاملی و ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس علاقة تحصیلی برای نوجوانان [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 82-61]
  • مهارت پرسشگری فلسفی چالش‌های یادگیری مهارت پرسشگری فلسفی بین دانشجویان و ارائة راهکارهایی برای آن [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 262-237]
  • مهارت نگارش روایت‌نگاری باورهای معلمان باتجربه و کم‌تجربه زبان انگلیسی از سنجش خلاقیت در نگارش فراگیران زبان انگلیسی: یک مطالعه کیفی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 210-191]
  • مهارت های اجتماعی اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی مبتنی بر رویکرد هنری دیسیپلین محور بر بهبود شایستگی هیجانی-اجتماعی و سازگاری با مدرسه دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 60-31]

ن

  • نظریه برخاسته از داده‌ها طراحی الگوی توسعه ای نگهداشت و گسترش فرصت های آموزش مجازی : گامی به سوی آموزش هیبریدی در دوره دبستان [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 190-161]
  • نظم‌بخشی انگیزشی ساختار عاملی و ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس علاقة تحصیلی برای نوجوانان [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 82-61]
  • نوجوانان تیزهوش دیدگاه نوجوانان پسر تیزهوش درباره انگیزش یادگیری: یک پژوهش کیفی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 30-1]

ی

  • یادگیری چالش‌های یادگیری مهارت پرسشگری فلسفی بین دانشجویان و ارائة راهکارهایی برای آن [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 262-237]