آ
-
آگاهی اخلاقی
تأثیر آموزش خودشفقتورزی بر فرایندهای تصمیمگیری اخلاقی نوجوانان دختر [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 163-184]
-
آموزش سایهای
تجربه زیسته دانشآموزان از حضور در کلاسهای فوقبرنامه: ارائه مدل پارادایمیک [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 91-115]
-
آموزش عالی
تاثیر ویدیوی مدرس بهعنوان راهبرد عاطفی بر یادگیری دانشجویان در طراحی محیطهای یادگیری چندرسانهای [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 204-219]
-
آموزش علوم
واکاوی شایستگیهای مدلسازی علمی در دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 105-125]
-
آموزش مجازی
بررسی نقش واسطهگری شایستگی هیجانی در رابطه تابآوری تحصیلی و بهزیستی تحصیلی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 73-104]
-
آموزشوپرورش
اولویتبندی مولفههای فناوری یادگیری در آموزشوپرورش با تکنیک سلسلهمراتب تحلیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 1-25]
-
آموزشوپرورش
واکاوی چالشها و موانع اصلی بازدارنده پژوهندگی معلمان در آموزشوپرورش استان آذربایجان شرقی: مطالعه پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 1-28]
ا
-
انگیزش
طراحی مدل مفهومی نیمرخ انگیزشی دانشجویان: یک مطالعة دادهبنیاد [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 172-198]
-
اهمالکاری تحصیلی
مدل ساختاری از تأثیر فشارزاهای تحصیلی بر فرسودگی تحصیلی: نقش واسطهای ادراک از جو آموزشی خلاق و اهمالکاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 67-90]
-
اهمالکاری تحصیلی
نقش میانجی تاب آوری تحصیلی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین حمایت اجتماعی والدین، معلمان و هم کلاسی ها بااهمالکاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 243-263]
-
اولویتبندی
اولویتبندی مولفههای فناوری یادگیری در آموزشوپرورش با تکنیک سلسلهمراتب تحلیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 1-25]
ب
-
بازخورد معلم
تبیین هیجانات شرم و گناه دانشآموزان بر اساس هیجانات معلم و ساختار اهداف کلاس: نقش واسطهای بازخورد معلم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 26-46]
-
بررسی تطبیقی
مقایسه تطبیقی اجرای برنامههای توسعه حرفهای معلمان ابتدایی در ایران و کشورهای منتخب: گامی بهسوی عمل [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 258-279]
-
برنامه درسی زائد
تحلیل ادراک دانشجویان از راهکارهای پیشگیری از یادگیری زائد و عوامل کارآمدی و ناکارآمدی مطالب درسی در رشته علوم تربیتی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 199-223]
-
برنامههای توسعه حرفهای
مقایسه تطبیقی اجرای برنامههای توسعه حرفهای معلمان ابتدایی در ایران و کشورهای منتخب: گامی بهسوی عمل [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 258-279]
-
بهزیستی تحصیلی
بررسی نقش واسطهگری شایستگی هیجانی در رابطه تابآوری تحصیلی و بهزیستی تحصیلی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 73-104]
-
بهزیستی تحصیلی
پیشبینی درگیری تحصیلی بر اساس سرمایههای تحولی با میانجیگری بهزیستی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 224-238]
-
بیصداقتی تحصیلی
رابطه بین قضاوت اخلاقی و بیصداقتی تحصیلی با نقش میانجی خودکنترلی در دانشآموزان [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 185-203]
پ
-
پدیدارشناسی
تحلیل ادراک دانشجویان از راهکارهای پیشگیری از یادگیری زائد و عوامل کارآمدی و ناکارآمدی مطالب درسی در رشته علوم تربیتی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 199-223]
-
پدیدارشناسی
بررسی تجربة زیسته معلمان و دانشآموزان دوره ابتدایی شادگان از مشکلات دوزبانگی دانشآموزان [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 239-257]
-
پژوهندگی
واکاوی چالشها و موانع اصلی بازدارنده پژوهندگی معلمان در آموزشوپرورش استان آذربایجان شرقی: مطالعه پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 1-28]
ت
-
تابآوری تحصیلی
نقش میانجی تاب آوری تحصیلی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین حمایت اجتماعی والدین، معلمان و هم کلاسی ها بااهمالکاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 243-263]
-
تابآوری تحصیلی
بررسی نقش واسطهگری شایستگی هیجانی در رابطه تابآوری تحصیلی و بهزیستی تحصیلی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 73-104]
-
تجارب زیسته
بررسی تجربة زیسته معلمان و دانشآموزان دوره ابتدایی شادگان از مشکلات دوزبانگی دانشآموزان [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 239-257]
-
تجربه زیسته
تجربه زیسته دانشآموزان از حضور در کلاسهای فوقبرنامه: ارائه مدل پارادایمیک [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 91-115]
-
تصمیمگیری اخلاقی
تأثیر آموزش خودشفقتورزی بر فرایندهای تصمیمگیری اخلاقی نوجوانان دختر [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 163-184]
ج
-
جوآموزشی خلاق
مدل ساختاری از تأثیر فشارزاهای تحصیلی بر فرسودگی تحصیلی: نقش واسطهای ادراک از جو آموزشی خلاق و اهمالکاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 67-90]
چ
-
چالشها
واکاوی چالشها و موانع اصلی بازدارنده پژوهندگی معلمان در آموزشوپرورش استان آذربایجان شرقی: مطالعه پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 1-28]
ح
-
حضور اجتماعی برخط
ارائه مدل علّی پیشبینی حضور اجتماعی برخط بر اساس حضور شناختی برخط با واسطهگری خودکارآمدی رایانهای [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 149-171]
-
حضور شناختی برخط
ارائه مدل علّی پیشبینی حضور اجتماعی برخط بر اساس حضور شناختی برخط با واسطهگری خودکارآمدی رایانهای [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 149-171]
-
حمایت اجتماعی
نقش میانجی تاب آوری تحصیلی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین حمایت اجتماعی والدین، معلمان و هم کلاسی ها بااهمالکاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 243-263]
خ
-
خلاقیت هیجانی
تبیین رویکرد معلمان به تدریس بر اساس هیجانات پیشرفت معلمان و خلاقیت هیجانی آنان با میانجیگری خوشبینی تحصیلی و خودکارآمدی معلم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 129-162]
-
خودشفقتورزی
تأثیر آموزش خودشفقتورزی بر فرایندهای تصمیمگیری اخلاقی نوجوانان دختر [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 163-184]
-
خودکارآمدی تحصیلی
رابطه فرهنگ دانشگاه و گرایش به یادگیری مادامالعمر با واسطه خودکارآمدی تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 47-66]
-
خودکارآمدی تحصیلی
نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین ساختار کلاس و رفتار غیرمولد تحصیلی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 126-148]
-
خودکارآمدی رایانهای
ارائه مدل علّی پیشبینی حضور اجتماعی برخط بر اساس حضور شناختی برخط با واسطهگری خودکارآمدی رایانهای [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 149-171]
-
خودکارآمدی معلم
تبیین رویکرد معلمان به تدریس بر اساس هیجانات پیشرفت معلمان و خلاقیت هیجانی آنان با میانجیگری خوشبینی تحصیلی و خودکارآمدی معلم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 129-162]
-
خودکنترلی
رابطه بین قضاوت اخلاقی و بیصداقتی تحصیلی با نقش میانجی خودکنترلی در دانشآموزان [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 185-203]
-
خوشبینی تحصیلی
اثربخشی آموزش مثبتاندیشی به شیوه گروهی بر هیجانهای تحصیلی و خوشبینی تحصیلی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 29-43]
-
خوشبینی تحصیلی معلم
تبیین رویکرد معلمان به تدریس بر اساس هیجانات پیشرفت معلمان و خلاقیت هیجانی آنان با میانجیگری خوشبینی تحصیلی و خودکارآمدی معلم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 129-162]
د
-
دادهبنیاد
طراحی مدل مفهومی نیمرخ انگیزشی دانشجویان: یک مطالعة دادهبنیاد [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 172-198]
-
دانشآموزان
تجربه زیسته دانشآموزان از حضور در کلاسهای فوقبرنامه: ارائه مدل پارادایمیک [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 91-115]
-
دانشآموزان ابتدایی
رابطه راهبردهای انضباطی معلمان با عاطفه دانشآموزان دختر ابتدایی نسبت به معلم و نگرش آنها به یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 116-128]
-
دانشجویان
طراحی مدل مفهومی نیمرخ انگیزشی دانشجویان: یک مطالعة دادهبنیاد [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 172-198]
-
دانش فرامدلسازی
واکاوی شایستگیهای مدلسازی علمی در دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 105-125]
-
درگیری تحصیلی
پیشبینی درگیری تحصیلی بر اساس سرمایههای تحولی با میانجیگری بهزیستی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 224-238]
-
دورههای برخط
ارائه مدل علّی پیشبینی حضور اجتماعی برخط بر اساس حضور شناختی برخط با واسطهگری خودکارآمدی رایانهای [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 149-171]
-
دوزبانگی
بررسی تجربة زیسته معلمان و دانشآموزان دوره ابتدایی شادگان از مشکلات دوزبانگی دانشآموزان [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 239-257]
ذ
-
ذهنآگاهی
مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی با و بدون آموزش ذهنآگاهی بر میزان شایستگی هیجانی- اجتماعی دانشآموزان معلول جسمی- حرکتی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 44-72]
ر
-
راهبردهای انضباطی معلمان
رابطه راهبردهای انضباطی معلمان با عاطفه دانشآموزان دختر ابتدایی نسبت به معلم و نگرش آنها به یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 116-128]
-
راهبردهای تنظیم شناختی هیجان
نقش میانجی تاب آوری تحصیلی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین حمایت اجتماعی والدین، معلمان و هم کلاسی ها بااهمالکاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 243-263]
-
رشته علوم تربیتی
تحلیل ادراک دانشجویان از راهکارهای پیشگیری از یادگیری زائد و عوامل کارآمدی و ناکارآمدی مطالب درسی در رشته علوم تربیتی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 199-223]
-
رفتار اخلاقی
تأثیر آموزش خودشفقتورزی بر فرایندهای تصمیمگیری اخلاقی نوجوانان دختر [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 163-184]
-
رفتار غیرمولد تحصیلی
نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین ساختار کلاس و رفتار غیرمولد تحصیلی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 126-148]
-
روش ترکیبی
موانع اجرایی رویکرد یادگیری دانشآموز محور از دیدگاه معلمان زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 220-242]
-
رویکرد دانشآموز محور
موانع اجرایی رویکرد یادگیری دانشآموز محور از دیدگاه معلمان زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 220-242]
-
رویکرد معلم به تدریس
تبیین رویکرد معلمان به تدریس بر اساس هیجانات پیشرفت معلمان و خلاقیت هیجانی آنان با میانجیگری خوشبینی تحصیلی و خودکارآمدی معلم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 129-162]
س
-
ساختار کلاس
نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین ساختار کلاس و رفتار غیرمولد تحصیلی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 126-148]
-
ساختار هدف کلاس
تبیین هیجانات شرم و گناه دانشآموزان بر اساس هیجانات معلم و ساختار اهداف کلاس: نقش واسطهای بازخورد معلم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 26-46]
-
سازندهگرایی اجتماعی
موانع اجرایی رویکرد یادگیری دانشآموز محور از دیدگاه معلمان زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 220-242]
-
سرمایههای تحولی
پیشبینی درگیری تحصیلی بر اساس سرمایههای تحولی با میانجیگری بهزیستی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 224-238]
-
سودمندگرایی
طراحی مدل مفهومی نیمرخ انگیزشی دانشجویان: یک مطالعة دادهبنیاد [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 172-198]
ش
-
شایستگی مدلسازی
واکاوی شایستگیهای مدلسازی علمی در دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 105-125]
-
شایستگی هیجانی
بررسی نقش واسطهگری شایستگی هیجانی در رابطه تابآوری تحصیلی و بهزیستی تحصیلی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 73-104]
-
شایستگی هیجانی- اجتماعی
مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی با و بدون آموزش ذهنآگاهی بر میزان شایستگی هیجانی- اجتماعی دانشآموزان معلول جسمی- حرکتی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 44-72]
-
شرم
تبیین هیجانات شرم و گناه دانشآموزان بر اساس هیجانات معلم و ساختار اهداف کلاس: نقش واسطهای بازخورد معلم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 26-46]
ط
-
طراحی عاطفی
تاثیر ویدیوی مدرس بهعنوان راهبرد عاطفی بر یادگیری دانشجویان در طراحی محیطهای یادگیری چندرسانهای [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 204-219]
ع
-
عاطفه نسبت به معلم
رابطه راهبردهای انضباطی معلمان با عاطفه دانشآموزان دختر ابتدایی نسبت به معلم و نگرش آنها به یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 116-128]
-
عوامل کارآمدی مطالب درسی
تحلیل ادراک دانشجویان از راهکارهای پیشگیری از یادگیری زائد و عوامل کارآمدی و ناکارآمدی مطالب درسی در رشته علوم تربیتی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 199-223]
ف
-
فرسودگی تحصیلی
مدل ساختاری از تأثیر فشارزاهای تحصیلی بر فرسودگی تحصیلی: نقش واسطهای ادراک از جو آموزشی خلاق و اهمالکاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 67-90]
-
فرهنگ دانشگاه
رابطه فرهنگ دانشگاه و گرایش به یادگیری مادامالعمر با واسطه خودکارآمدی تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 47-66]
-
فشارزاهای تحصیلی
مدل ساختاری از تأثیر فشارزاهای تحصیلی بر فرسودگی تحصیلی: نقش واسطهای ادراک از جو آموزشی خلاق و اهمالکاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 67-90]
-
فناوری
اولویتبندی مولفههای فناوری یادگیری در آموزشوپرورش با تکنیک سلسلهمراتب تحلیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 1-25]
ق
-
قصد اخلاقی
تأثیر آموزش خودشفقتورزی بر فرایندهای تصمیمگیری اخلاقی نوجوانان دختر [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 163-184]
-
قضاوت اخلاقی
تأثیر آموزش خودشفقتورزی بر فرایندهای تصمیمگیری اخلاقی نوجوانان دختر [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 163-184]
-
قضاوت اخلاقی
رابطه بین قضاوت اخلاقی و بیصداقتی تحصیلی با نقش میانجی خودکنترلی در دانشآموزان [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 185-203]
ک
-
کلاسهای فوقبرنامه
تجربه زیسته دانشآموزان از حضور در کلاسهای فوقبرنامه: ارائه مدل پارادایمیک [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 91-115]
-
کنکور
اثربخشی آموزش مثبتاندیشی به شیوه گروهی بر هیجانهای تحصیلی و خوشبینی تحصیلی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 29-43]
گ
-
گرایش به یادگیری مادامالعمر
رابطه فرهنگ دانشگاه و گرایش به یادگیری مادامالعمر با واسطه خودکارآمدی تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 47-66]
-
گناه
تبیین هیجانات شرم و گناه دانشآموزان بر اساس هیجانات معلم و ساختار اهداف کلاس: نقش واسطهای بازخورد معلم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 26-46]
م
-
مثبتاندیشی
اثربخشی آموزش مثبتاندیشی به شیوه گروهی بر هیجانهای تحصیلی و خوشبینی تحصیلی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 29-43]
-
مدارس شادگان
بررسی تجربة زیسته معلمان و دانشآموزان دوره ابتدایی شادگان از مشکلات دوزبانگی دانشآموزان [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 239-257]
-
مدلسازی
واکاوی شایستگیهای مدلسازی علمی در دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 105-125]
-
مدل مفهومی
طراحی مدل مفهومی نیمرخ انگیزشی دانشجویان: یک مطالعة دادهبنیاد [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 172-198]
-
معلمان
مقایسه تطبیقی اجرای برنامههای توسعه حرفهای معلمان ابتدایی در ایران و کشورهای منتخب: گامی بهسوی عمل [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 258-279]
-
معلمان زبان انگلیسی
موانع اجرایی رویکرد یادگیری دانشآموز محور از دیدگاه معلمان زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 220-242]
-
معلمان و موانع
واکاوی چالشها و موانع اصلی بازدارنده پژوهندگی معلمان در آموزشوپرورش استان آذربایجان شرقی: مطالعه پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 1-28]
-
معلول
مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی با و بدون آموزش ذهنآگاهی بر میزان شایستگی هیجانی- اجتماعی دانشآموزان معلول جسمی- حرکتی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 44-72]
-
مهارتهای زندگی
مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی با و بدون آموزش ذهنآگاهی بر میزان شایستگی هیجانی- اجتماعی دانشآموزان معلول جسمی- حرکتی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 44-72]
ن
-
نگرش به یادگیری
رابطه راهبردهای انضباطی معلمان با عاطفه دانشآموزان دختر ابتدایی نسبت به معلم و نگرش آنها به یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 116-128]
و
-
ویدیوی مدرس
تاثیر ویدیوی مدرس بهعنوان راهبرد عاطفی بر یادگیری دانشجویان در طراحی محیطهای یادگیری چندرسانهای [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 204-219]
ه
-
هیجانات پیشرفت معلم
تبیین رویکرد معلمان به تدریس بر اساس هیجانات پیشرفت معلمان و خلاقیت هیجانی آنان با میانجیگری خوشبینی تحصیلی و خودکارآمدی معلم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 129-162]
-
هیجان معلم
تبیین هیجانات شرم و گناه دانشآموزان بر اساس هیجانات معلم و ساختار اهداف کلاس: نقش واسطهای بازخورد معلم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 26-46]
-
هیجانهای تحصیلی
اثربخشی آموزش مثبتاندیشی به شیوه گروهی بر هیجانهای تحصیلی و خوشبینی تحصیلی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 29-43]
ی
-
یادگیری
اولویتبندی مولفههای فناوری یادگیری در آموزشوپرورش با تکنیک سلسلهمراتب تحلیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 1-25]
-
یادگیری چندرسانهای
تاثیر ویدیوی مدرس بهعنوان راهبرد عاطفی بر یادگیری دانشجویان در طراحی محیطهای یادگیری چندرسانهای [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 204-219]
-
یادگیری زائد
تحلیل ادراک دانشجویان از راهکارهای پیشگیری از یادگیری زائد و عوامل کارآمدی و ناکارآمدی مطالب درسی در رشته علوم تربیتی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 199-223]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد