نمایه نویسندگان

ا

  • ازغ، هدیه چالش‌های یادگیری مهارت پرسشگری فلسفی بین دانشجویان و ارائة راهکارهایی برای آن [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 262-237]
  • ازمل، فاضل دیدگاه نوجوانان پسر تیزهوش درباره انگیزش یادگیری: یک پژوهش کیفی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 30-1]
  • اسفندیاری، رجب روایت‌نگاری باورهای معلمان باتجربه و کم‌تجربه زبان انگلیسی از سنجش خلاقیت در نگارش فراگیران زبان انگلیسی: یک مطالعه کیفی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 210-191]
  • اصغری نکاح، محسن طراحی الگوی توسعه ای نگهداشت و گسترش فرصت های آموزش مجازی : گامی به سوی آموزش هیبریدی در دوره دبستان [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 190-161]

ب

  • بابایی، مظهر چالش‌های یادگیری مهارت پرسشگری فلسفی بین دانشجویان و ارائة راهکارهایی برای آن [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 262-237]

ت

  • توکلی ثمرین، مینا اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی مبتنی بر رویکرد هنری دیسیپلین محور بر بهبود شایستگی هیجانی-اجتماعی و سازگاری با مدرسه دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 60-31]

ج

  • جعفری ندوشن، فاطمه نقش میانجیگری شیفتگی در رابطه ابعاد کمال‌گرایی با انگیزه تدریس و رضایت شغلی در معلمان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 288-263]
  • جوکار، بهرام تهیه بسته آموزشی تنظیم شناختی هیجان بر اساس افکار خلاف‌واقع و اثربخشی آن بر سبک‌های تصمیم‌گیری [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 160-133]

ح

  • حسینی، فاطمه روایت‌نگاری باورهای معلمان باتجربه و کم‌تجربه زبان انگلیسی از سنجش خلاقیت در نگارش فراگیران زبان انگلیسی: یک مطالعه کیفی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 210-191]
  • حسینی خواه، خدیجه تهیه بسته آموزشی تنظیم شناختی هیجان بر اساس افکار خلاف‌واقع و اثربخشی آن بر سبک‌های تصمیم‌گیری [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 160-133]

خ

  • خادمی، حمیده سادات اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی مبتنی بر رویکرد هنری دیسیپلین محور بر بهبود شایستگی هیجانی-اجتماعی و سازگاری با مدرسه دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 60-31]
  • خدائی، علی ساختار عاملی و ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس علاقة تحصیلی برای نوجوانان [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 82-61]

د

  • دهقانی، مرضیه شناسایی ابعاد و مهارت‌های لازم برای تدریس اثربخش در آموزش مجازی از منظر اساتید دانشگاه: یک مطالعه پدیدارشناسانه به روش جورجی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 316-289]

ر

  • رحیمی، رضا ساختار عاملی و ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس علاقة تحصیلی برای نوجوانان [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 82-61]
  • رحیمی، مهدی نقش میانجیگری شیفتگی در رابطه ابعاد کمال‌گرایی با انگیزه تدریس و رضایت شغلی در معلمان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 288-263]

ز

  • زارع، مریم نقش میانجیگری شیفتگی در رابطه ابعاد کمال‌گرایی با انگیزه تدریس و رضایت شغلی در معلمان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 288-263]
  • زندوانیان، احمد نقش میانجیگری شیفتگی در رابطه ابعاد کمال‌گرایی با انگیزه تدریس و رضایت شغلی در معلمان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 288-263]

س

  • سلیمی، قاسم طراحی مدل سیستمی کیفیت آموزش دانشگاه شیراز : رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری فراگیر [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 132-107]

ش

  • شجاعی، پیام طراحی مدل سیستمی کیفیت آموزش دانشگاه شیراز : رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری فراگیر [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 132-107]
  • شکری، امید دیدگاه نوجوانان پسر تیزهوش درباره انگیزش یادگیری: یک پژوهش کیفی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 30-1]
  • شکری، امید ساختار عاملی و ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس علاقة تحصیلی برای نوجوانان [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 82-61]

ط

  • طوفانی اصل، سعیده مطالعه کیفی تغییرات شایستگی اجتماعی دانش آموزان پس از همه گیری کووید-19 (نمونه مورد مطالعه: معلمان شهر مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 106-83]

ع

  • عالی، آمنه اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی مبتنی بر رویکرد هنری دیسیپلین محور بر بهبود شایستگی هیجانی-اجتماعی و سازگاری با مدرسه دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 60-31]

ف

  • فولادچنگ، محبوبه تهیه بسته آموزشی تنظیم شناختی هیجان بر اساس افکار خلاف‌واقع و اثربخشی آن بر سبک‌های تصمیم‌گیری [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 160-133]

ک

  • کارشکی، حسین مطالعه کیفی تغییرات شایستگی اجتماعی دانش آموزان پس از همه گیری کووید-19 (نمونه مورد مطالعه: معلمان شهر مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 106-83]
  • کاظمی، صدیقه طراحی الگوی توسعه ای نگهداشت و گسترش فرصت های آموزش مجازی : گامی به سوی آموزش هیبریدی در دوره دبستان [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 190-161]
  • کمالی حسین زاده، فاطمه طراحی الگوی توسعه ای نگهداشت و گسترش فرصت های آموزش مجازی : گامی به سوی آموزش هیبریدی در دوره دبستان [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 190-161]

م

  • مومنی، آزاده مطالعه کیفی تغییرات شایستگی اجتماعی دانش آموزان پس از همه گیری کووید-19 (نمونه مورد مطالعه: معلمان شهر مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 106-83]

ن

  • نکوئی، زهرا طراحی مدل سیستمی کیفیت آموزش دانشگاه شیراز : رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری فراگیر [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 132-107]
  • نکوئی قهفرخی، اسماء بررسی ادراکات استعاری دانش‌آموزان دختر و پسر پایۀ چهارم دربارۀ حل مسائل ریاضی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 236-211]

ی

  • یافتیان، نرگس بررسی ادراکات استعاری دانش‌آموزان دختر و پسر پایۀ چهارم دربارۀ حل مسائل ریاضی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 236-211]
  • یوسفی، فریده تهیه بسته آموزشی تنظیم شناختی هیجان بر اساس افکار خلاف‌واقع و اثربخشی آن بر سبک‌های تصمیم‌گیری [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 160-133]