ا
-
ازغ، هدیه
چالشهای یادگیری مهارت پرسشگری فلسفی بین دانشجویان و ارائة راهکارهایی برای آن [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 262-237]
-
ازمل، فاضل
دیدگاه نوجوانان پسر تیزهوش درباره انگیزش یادگیری: یک پژوهش کیفی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 30-1]
-
اسفندیاری، رجب
روایتنگاری باورهای معلمان باتجربه و کمتجربه زبان انگلیسی از سنجش خلاقیت در نگارش فراگیران زبان انگلیسی: یک مطالعه کیفی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 210-191]
-
اصغری نکاح، محسن
طراحی الگوی توسعه ای نگهداشت و گسترش فرصت های آموزش مجازی : گامی به سوی آموزش هیبریدی در دوره دبستان [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 190-161]
ب
-
بابایی، مظهر
چالشهای یادگیری مهارت پرسشگری فلسفی بین دانشجویان و ارائة راهکارهایی برای آن [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 262-237]
ت
-
توکلی ثمرین، مینا
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی مبتنی بر رویکرد هنری دیسیپلین محور بر بهبود شایستگی هیجانی-اجتماعی و سازگاری با مدرسه دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 60-31]
ج
-
جعفری ندوشن، فاطمه
نقش میانجیگری شیفتگی در رابطه ابعاد کمالگرایی با انگیزه تدریس و رضایت شغلی در معلمان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 288-263]
-
جوکار، بهرام
تهیه بسته آموزشی تنظیم شناختی هیجان بر اساس افکار خلافواقع و اثربخشی آن بر سبکهای تصمیمگیری [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 160-133]
ح
-
حسینی، فاطمه
روایتنگاری باورهای معلمان باتجربه و کمتجربه زبان انگلیسی از سنجش خلاقیت در نگارش فراگیران زبان انگلیسی: یک مطالعه کیفی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 210-191]
-
حسینی خواه، خدیجه
تهیه بسته آموزشی تنظیم شناختی هیجان بر اساس افکار خلافواقع و اثربخشی آن بر سبکهای تصمیمگیری [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 160-133]
خ
-
خادمی، حمیده سادات
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی مبتنی بر رویکرد هنری دیسیپلین محور بر بهبود شایستگی هیجانی-اجتماعی و سازگاری با مدرسه دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 60-31]
-
خدائی، علی
ساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس علاقة تحصیلی برای نوجوانان [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 82-61]
د
-
دهقانی، مرضیه
شناسایی ابعاد و مهارتهای لازم برای تدریس اثربخش در آموزش مجازی از منظر اساتید دانشگاه: یک مطالعه پدیدارشناسانه به روش جورجی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 316-289]
ر
-
رحیمی، رضا
ساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس علاقة تحصیلی برای نوجوانان [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 82-61]
-
رحیمی، مهدی
نقش میانجیگری شیفتگی در رابطه ابعاد کمالگرایی با انگیزه تدریس و رضایت شغلی در معلمان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 288-263]
ز
-
زارع، مریم
نقش میانجیگری شیفتگی در رابطه ابعاد کمالگرایی با انگیزه تدریس و رضایت شغلی در معلمان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 288-263]
-
زندوانیان، احمد
نقش میانجیگری شیفتگی در رابطه ابعاد کمالگرایی با انگیزه تدریس و رضایت شغلی در معلمان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 288-263]
س
-
سلیمی، قاسم
طراحی مدل سیستمی کیفیت آموزش دانشگاه شیراز : رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری فراگیر [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 132-107]
ش
-
شجاعی، پیام
طراحی مدل سیستمی کیفیت آموزش دانشگاه شیراز : رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری فراگیر [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 132-107]
-
شکری، امید
دیدگاه نوجوانان پسر تیزهوش درباره انگیزش یادگیری: یک پژوهش کیفی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 30-1]
-
شکری، امید
ساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس علاقة تحصیلی برای نوجوانان [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 82-61]
ط
-
طوفانی اصل، سعیده
مطالعه کیفی تغییرات شایستگی اجتماعی دانش آموزان پس از همه گیری کووید-19 (نمونه مورد مطالعه: معلمان شهر مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 106-83]
ع
-
عالی، آمنه
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی مبتنی بر رویکرد هنری دیسیپلین محور بر بهبود شایستگی هیجانی-اجتماعی و سازگاری با مدرسه دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 60-31]
ف
-
فولادچنگ، محبوبه
تهیه بسته آموزشی تنظیم شناختی هیجان بر اساس افکار خلافواقع و اثربخشی آن بر سبکهای تصمیمگیری [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 160-133]
ک
-
کارشکی، حسین
مطالعه کیفی تغییرات شایستگی اجتماعی دانش آموزان پس از همه گیری کووید-19 (نمونه مورد مطالعه: معلمان شهر مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 106-83]
-
کاظمی، صدیقه
طراحی الگوی توسعه ای نگهداشت و گسترش فرصت های آموزش مجازی : گامی به سوی آموزش هیبریدی در دوره دبستان [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 190-161]
-
کمالی حسین زاده، فاطمه
طراحی الگوی توسعه ای نگهداشت و گسترش فرصت های آموزش مجازی : گامی به سوی آموزش هیبریدی در دوره دبستان [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 190-161]
م
-
مومنی، آزاده
مطالعه کیفی تغییرات شایستگی اجتماعی دانش آموزان پس از همه گیری کووید-19 (نمونه مورد مطالعه: معلمان شهر مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 106-83]
ن
-
نکوئی، زهرا
طراحی مدل سیستمی کیفیت آموزش دانشگاه شیراز : رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری فراگیر [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 132-107]
-
نکوئی قهفرخی، اسماء
بررسی ادراکات استعاری دانشآموزان دختر و پسر پایۀ چهارم دربارۀ حل مسائل ریاضی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 236-211]
ی
-
یافتیان، نرگس
بررسی ادراکات استعاری دانشآموزان دختر و پسر پایۀ چهارم دربارۀ حل مسائل ریاضی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 236-211]
-
یوسفی، فریده
تهیه بسته آموزشی تنظیم شناختی هیجان بر اساس افکار خلافواقع و اثربخشی آن بر سبکهای تصمیمگیری [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 160-133]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد