| تعداد دورهها | 15 |
| تعداد شمارهها | 29 |
| تعداد نویسندگان | 636 |
| تعداد مشاهده مقاله | 532,933 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 520,480 |
| نسبت مشاهده بر مقاله | 1945.01 |
| نسبت دریافت فایل بر مقاله | 1899.56 |
| تعداد داوران | 214 |
| نرخ پذیرش | {acceptanceRate} |
درباره مجله
مجله مطالعات آموزش و یادگیری دانشگاه شیراز، دوفصلنامهای است که از شهریورماه 1388 با هدف بسترسازی پژوهشی برای شناخت دقیقتر از تربیت انسانی شروع به چاپ کرده است. از این رو، هرگونه مقالهای که در یکی از گرایشهای آموزش و یادگیری در علوم تربیتی نوشته شود و پژوهشی بدیع و ارزشمند و از نوع مقالههای کمی، کیفی و آمیخته باشد، برای بررسی و چاپ احتمالی پذیرفته میشود.
══════════════════════════════════════════════════════
اطلاعات مجله
توالی انتشار: دو فصلنامه
وضعیت چاپ: الکترونیکی
ناشر: دانشگاه شیراز
زمان بررسی اولیه: 10 روز
زمان داوری: میانگین 2 تا 4 ماه
نوع داوری: دوسو ناشناس
نوع دسترسی: آزاد
زبان: فارسی (با چکیده انگلیسی)
هزینه داوری: 1500000 ریال
هزینه انتشار: 3500000 ریال
شیوه منبع نویسی: APA ویرایش هفتم
حوزۀ تخصصی انتشار: آموزش و یادگیری
رایانامه: learn-inst@shirazu.ac.ir
وب سایت: https://www.jsli.shirazu.ac.ir
تلفن: 36134619-071
نمابر: 36460245-071
کد پستی: 84759- 71946
آدرس: شیراز، میدان ارم، دانشگاه شیراز، دانشکده علومتربیتیو روانشناسی
══════════════════════════════════════════════════════
اطلاعیه
به موجب نامه شماره 10234/3 مورخ 17/12/1387 کمیسیون بررسی نشریات علمی کشور وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درجهی «علمی- پژوهشی» به مجلهی مطالعات آموزش و یادگیری دانشگاه شیـراز اعطا شده است.
این نشریه همچنین در ارزیابی سال 1403 توسط کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موفق به کسب رتبه "ب" شده است.
══════════════════════════════════════════════════════
توجه
لطفاً نویسندگان محترم حتماً پیش از اقدام به ارسال مقاله راهنمای تدوین مقالات و ضوابط نگارش مقاله در این نشریه (در قسمت راهنمای نویسندگان) را مطالعه نموده و با توجه به موارد ذکر شده اقدام به ثبت مقاله نمایند. در ضمن تکمیل و امضای فرم های زیر و بارگذاری تصویر آن ضروری است.
1- فرم تعهد نامه
2- فرم تعارض منافع
هم چنین، توجه فرمایید که اسامی و ترتیب نویسندگان مقاله که در سامانه وارد می شود با فایل مشخصات نویسندگان و فرم تعهد نویسندگان کاملا یکسان باشد. در صورت وجود هرگونه ناهماهنگی، ملاک مجله برای وارد نمودن اسامی نویسندگان در مقاله های زیر چاپ، فایل مشخصات نویسندگان خواهد بود.
══════════════════════════════════════════════════════
همانندجویی و سرقت ادبی
مجله مطالعات آموزش و یادگیری، با تبعیت از آییننامه نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت حفظ حقوق مالکیت معنوی آثار نویسندگان و پژوهشگران از سامانه همانندجوی همیاب سیناوب استفاده میکند.
══════════════════════════════════════════════════════
حقوق نویسندگان
نشریه "مطالعات آموزش و یادگیری" یک مجله با دسترسی آزاد است و تمامی مقالات آن به صورت رایگان در اختیار خوانندگان قرار میگیرد.
مقالات این مجله تحت مجوز Creative Commons Attribution–NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0) منتشر میشوند. بنابر این مجوز، اشتراکگذاری و بازنشر مقالات، مشروط بر ارجاع به نویسنده اصلی بلامانع است.
نشریه هیچگونه حق اشتراک یا محدودیت در استفاده از مقالات اعمال نمیکند.
══════════════════════════════════════════════════════
با ما همراه شوید
═══════════════════════════════════════════════
صفحه 1-16
فاطمه الماسی؛ امید شکری
صفحه 17-36
مرضیه دهقانی؛ شیوا صالحی؛ اسماعیل عظیمی یانچشمه؛ محمد جوادی پور؛ کیوان صالحی؛ فاطمه نارنجی ثانی
صفحه 37-62
مصطفی باقریان فر؛ سید هدایت اله داورپناه
صفحه 63-78
نرجس عباسی؛ محبوبه فولادچنگ؛ فریده یوسفی؛ راضیه شیخ الاسلامی؛ مسعود فضیلت پور
صفحه 79-100
فاطمه قوی پنجه؛ قدرت اله خلیفه؛ محبوبه البرزی
صفحه 101-118
صغری استوار
صفحه 119-138
سید مهدی سرکشیکیان؛ مرضیه یاری زنگنه
صفحه 163-182
شهروز نعمتی؛ رحیم بدری گرگری؛ داود طهماسب زاده شیخلار؛ ماهک نقی زاده
صفحه 183-210
حمید بارانی؛ بهرام جوکار؛ فرهاد خرمایی؛ محبوبه فولادچنگ
صفحه 211-230
ریحانه بیرقی؛ منصوره بهرامی پور
صفحه 231-252
مریم شایان؛ نرگس یافتیان