تعداد دورهها | 15 |
تعداد شمارهها | 29 |
تعداد نویسندگان | 629 |
تعداد مشاهده مقاله | 489,098 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 506,131 |
نسبت مشاهده بر مقاله | 1804.79 |
نسبت دریافت فایل بر مقاله | 1867.64 |
تعداد داوران | 215 |
درباره مجله
مجلهی مطالعات آموزش و یادگیری دانشگاه شیراز دوفصلنامه ای است که هدف آن بسترسازی پژوهشی برای شناخت دقیقتر از تربیت انسانی است. از این رو، هرگونه مقالهای که در یکی از گرایشهای آموزش و یادگیری در علوم تربیتی نوشته شود و پژوهشی بدیع و ارزشمند باشد، برای بررسی و چاپ احتمالی پذیرفته میشود.
══════════════════════════════════════════════════════
اطلاعات مجله
توالی انتشار: دو فصلنامه
وضعیت چاپ: الکترونیکی
ناشر: دانشگاه شیراز
آدرس: شیراز، میدان ارم، دانشگاه شیراز، دانشکده علومتربیتیو روانشناسی
کد پستی: 84759- 71946
تلفن: 36134619-071
نمابر: 36460245-071
رایانامه: learn-inst@shirazu.ac.ir
وب سایت: https://jsli.shirazu.ac.ir
زمان بررسی اولیه: دو هفته
زمان داوری: میانگین 4 تا 6 ماه
نوع داوری: دوسو ناشناس
دسترسی آزاد: بله
زبان: فارسی
چکیده: فارسی/انگلیسی
هزینه داوری: 1500000 ریال
هزینه انتشار: 3500000 ریال
شیوه منبع نویسی: APA ویرایش هفتم
حوزۀ تخصصی انتشار: آموزش و یادگیری
══════════════════════════════════════════════════════
اطلاعیه
به موجب نامه شماره 10234/3 مورخ 17/12/1387 کمیسیون بررسی نشریات علمی کشور وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درجهی «علمی- پژوهشی» به مجلهی مطالعات آموزش و یادگیری دانشگاه شیـراز اعطا شده است.
══════════════════════════════════════════════════════
توجه:
لطفاً نویسندگان محترم حتماً پیش از اقدام به ارسال مقاله راهنمای تدوین مقالات و ضوابط نگارش مقاله در این نشریه (در قسمت راهنمای نویسندگان) را مطالعه نموده و با توجه به موارد ذکر شده اقدام به ثبت مقاله نمایند. در ضمن تکمیل و امضای فرم های زیر و بارگذاری تصویر آن ضروری است.
1- فرم تعهد نامه
2- فرم تعارض منافع
هم چنین، توجه فرمایید که اسامی و ترتیب نویسندگان مقاله که در سامانه وارد می شود با فایل مشخصات نویسندگان و فرم تعهد نویسندگان کاملا یکسان باشد. در صورت وجود هرگونه ناهماهنگی، ملاک مجله برای وارد نمودن اسامی نویسندگان در مقاله های زیر چاپ، فایل مشخصات نویسندگان خواهد بود.
══════════════════════════════════════════════════════
مجله مطالعات آموزش و یادگیری، با تبعیت از آییننامه نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت حفظ حقوق مالکیت معنوی آثار نویسندگان و پژوهشگران از سامانه همانندجوی همیاب سیناوب استفاده میکند.
صفحه 1-16
فاطمه الماسی؛ امید شکری
صفحه 17-36
مرضیه دهقانی؛ شیوا صالحی؛ اسماعیل عظیمی یانچشمه؛ محمد جوادی پور؛ کیوان صالحی؛ فاطمه نارنجی ثانی
صفحه 37-62
مصطفی باقریان فر؛ سید هدایت اله داورپناه
صفحه 63-78
نرجس عباسی؛ محبوبه فولادچنگ؛ فریده یوسفی؛ راضیه شیخ الاسلامی؛ مسعود فضیلت پور
صفحه 79-100
فاطمه قوی پنجه؛ قدرت اله خلیفه؛ محبوبه البرزی
صفحه 101-118
صغری استوار
صفحه 119-138
سید مهدی سرکشیکیان؛ مرضیه یاری زنگنه
صفحه 163-182
شهروز نعمتی؛ رحیم بدری گرگری؛ داود طهماسب زاده شیخلار؛ ماهک نقی زاده
صفحه 183-210
حمید بارانی؛ بهرام جوکار؛ فرهاد خرمایی؛ محبوبه فولادچنگ
صفحه 211-230
ریحانه بیرقی؛ منصوره بهرامی پور
صفحه 231-252
مریم شایان؛ نرگس یافتیان