ا
-
استادان
تحلیل ساختاری تفسیری هویت حرفهای اعضای هیات علمی در پساکرونا با تأکید بر تدریس: یک مطالعه آمیخته [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 37-62]
-
اضطراب امتحان
فراتحلیل رابطه باورهای فراشناختی و اضطراب امتحان: شواهد تجربی در ایران [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 119-138]
-
اضطراب ریاضی
اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی بر نارسایی کارکردهای اجرایی سرد و گرم در دانشآموزان دختر دارای اضطراب ریاضی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 163-182]
-
انگیزش هویت محور
تاثیر انگیزش هویت محور بر درگیری تحصیلی دانش آموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 63-78]
-
انگیزه پیشرفت
مقایسه تأثیر دو روش حل مسأله فردی و همیارانه بر انگیزهی پیشرفت و مهارتهای اجتماعی دانشآموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 79-100]
ب
-
باورهای فراشناختی
فراتحلیل رابطه باورهای فراشناختی و اضطراب امتحان: شواهد تجربی در ایران [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 119-138]
-
برنامه توانبخشی شناختی
اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی بر نارسایی کارکردهای اجرایی سرد و گرم در دانشآموزان دختر دارای اضطراب ریاضی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 163-182]
-
بهزیستی هیجانی
رابطه حمایت تحصیلی با بهزیستی هیجانی: نقش واسطهای عزتنفس [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 139-162]
-
بیصداقتی تحصیلی
مدل تبیینی بیصداقتی تحصیلی مبتنی بر نظریه رفتار برنامهریزیشده [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 183-210]
ت
-
تحلیل ساختاری تفسیری
تحلیل ساختاری تفسیری هویت حرفهای اعضای هیات علمی در پساکرونا با تأکید بر تدریس: یک مطالعه آمیخته [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 37-62]
-
تدریس
تحلیل ساختاری تفسیری هویت حرفهای اعضای هیات علمی در پساکرونا با تأکید بر تدریس: یک مطالعه آمیخته [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 37-62]
-
تلاش و پایداری
اثربخشی راهبرد ذهنیت رشد بر عشق به یادگیری، تلاش و پایداری، کنجکاوی و حرمت خود کودکان 12-8 ساله [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 211-230]
-
تنظیم رفتار
اثربخشی مداخله توانبخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان کمپیشرفت: بهبود تنظیم شناخت، رفتار و هیجان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 101-118]
-
تنظیم شناخت
اثربخشی مداخله توانبخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان کمپیشرفت: بهبود تنظیم شناخت، رفتار و هیجان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 101-118]
-
تنظیم هیجان
اثربخشی مداخله توانبخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان کمپیشرفت: بهبود تنظیم شناخت، رفتار و هیجان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 101-118]
-
توانبخشی شناختی
اثربخشی مداخله توانبخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان کمپیشرفت: بهبود تنظیم شناخت، رفتار و هیجان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 101-118]
ح
-
حرمت خود
اثربخشی راهبرد ذهنیت رشد بر عشق به یادگیری، تلاش و پایداری، کنجکاوی و حرمت خود کودکان 12-8 ساله [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 211-230]
-
حل مسأله فردی
مقایسه تأثیر دو روش حل مسأله فردی و همیارانه بر انگیزهی پیشرفت و مهارتهای اجتماعی دانشآموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 79-100]
-
حل مسأله همیارانه
مقایسه تأثیر دو روش حل مسأله فردی و همیارانه بر انگیزهی پیشرفت و مهارتهای اجتماعی دانشآموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 79-100]
-
حمایت تحصیلی
رابطه حمایت تحصیلی با بهزیستی هیجانی: نقش واسطهای عزتنفس [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 139-162]
د
-
دانشآموزان پایه نهم
ارائه مدلی از عوامل مؤثر بر سواد مالی دانشآموزان پایه نهم: مطالعهای کیفی بر اساس دیدگاه دانشآموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 231-252]
-
درگیری تحصیلی
تاثیر انگیزش هویت محور بر درگیری تحصیلی دانش آموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 63-78]
ر
-
راهبرد ذهنیت رشد
اثربخشی راهبرد ذهنیت رشد بر عشق به یادگیری، تلاش و پایداری، کنجکاوی و حرمت خود کودکان 12-8 ساله [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 211-230]
س
-
ساختار عاملی
سخترویی تحصیلی: ساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی مقیاس تکگامی بولتن [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 1-16]
-
سخترویی تحصیلی
سخترویی تحصیلی: ساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی مقیاس تکگامی بولتن [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 1-16]
-
سواد مالی
ارائه مدلی از عوامل مؤثر بر سواد مالی دانشآموزان پایه نهم: مطالعهای کیفی بر اساس دیدگاه دانشآموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 231-252]
ش
-
شایستگی دیجیتال
واکاوی عوامل مرتبط بین شایستگی دیجیتال معلمان و کیفیت تدریس [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 17-36]
ع
-
عزتنفس
رابطه حمایت تحصیلی با بهزیستی هیجانی: نقش واسطهای عزتنفس [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 139-162]
-
عشق به یادگیری
اثربخشی راهبرد ذهنیت رشد بر عشق به یادگیری، تلاش و پایداری، کنجکاوی و حرمت خود کودکان 12-8 ساله [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 211-230]
-
عوامل
واکاوی عوامل مرتبط بین شایستگی دیجیتال معلمان و کیفیت تدریس [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 17-36]
ف
-
فراتحلیل
فراتحلیل رابطه باورهای فراشناختی و اضطراب امتحان: شواهد تجربی در ایران [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 119-138]
-
فراتحلیل روانشناختی
فراتحلیل رابطه باورهای فراشناختی و اضطراب امتحان: شواهد تجربی در ایران [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 119-138]
-
فرهنگ دانشگاه
مدل تبیینی بیصداقتی تحصیلی مبتنی بر نظریه رفتار برنامهریزیشده [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 183-210]
ک
-
کارکردهای اجرایی
اثربخشی مداخله توانبخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان کمپیشرفت: بهبود تنظیم شناخت، رفتار و هیجان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 101-118]
-
کنجکاوی
اثربخشی راهبرد ذهنیت رشد بر عشق به یادگیری، تلاش و پایداری، کنجکاوی و حرمت خود کودکان 12-8 ساله [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 211-230]
-
کویید 19
تحلیل ساختاری تفسیری هویت حرفهای اعضای هیات علمی در پساکرونا با تأکید بر تدریس: یک مطالعه آمیخته [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 37-62]
-
کیفیت تدریس
واکاوی عوامل مرتبط بین شایستگی دیجیتال معلمان و کیفیت تدریس [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 17-36]
م
-
مطالعه پیزا
ارائه مدلی از عوامل مؤثر بر سواد مالی دانشآموزان پایه نهم: مطالعهای کیفی بر اساس دیدگاه دانشآموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 231-252]
-
معلمان
واکاوی عوامل مرتبط بین شایستگی دیجیتال معلمان و کیفیت تدریس [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 17-36]
-
مهارتهای اجتماعی
مقایسه تأثیر دو روش حل مسأله فردی و همیارانه بر انگیزهی پیشرفت و مهارتهای اجتماعی دانشآموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 79-100]
-
مولفهها
واکاوی عوامل مرتبط بین شایستگی دیجیتال معلمان و کیفیت تدریس [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 17-36]
ن
-
نارسایی کارکردهای اجرایی سرد و گرم
اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی بر نارسایی کارکردهای اجرایی سرد و گرم در دانشآموزان دختر دارای اضطراب ریاضی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 163-182]
-
نظریه دادهبنیاد
ارائه مدلی از عوامل مؤثر بر سواد مالی دانشآموزان پایه نهم: مطالعهای کیفی بر اساس دیدگاه دانشآموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 231-252]
-
نظریه رفتار برنامهریزیشده
مدل تبیینی بیصداقتی تحصیلی مبتنی بر نظریه رفتار برنامهریزیشده [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 183-210]
و
-
ویژگیهای روانسنجی
سخترویی تحصیلی: ساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی مقیاس تکگامی بولتن [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 1-16]
ه
-
هویت حرفهای
تحلیل ساختاری تفسیری هویت حرفهای اعضای هیات علمی در پساکرونا با تأکید بر تدریس: یک مطالعه آمیخته [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 37-62]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد