نمایه کلیدواژه ها

ا

  • استادان تحلیل ساختاری تفسیری هویت حرفه‌ای اعضای هیات علمی در پساکرونا با تأکید بر تدریس: یک مطالعه آمیخته [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 37-62]
  • اضطراب امتحان فراتحلیل رابطه باورهای فراشناختی و اضطراب امتحان: شواهد تجربی در ایران [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 119-138]
  • اضطراب ریاضی اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی بر نارسایی کارکردهای اجرایی سرد و گرم در دانش‌آموزان دختر دارای اضطراب ریاضی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 163-182]
  • انگیزش هویت محور تاثیر انگیزش هویت محور بر درگیری تحصیلی دانش آموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 63-78]
  • انگیزه پیشرفت مقایسه تأثیر دو روش حل مسأله فردی و همیارانه بر انگیزه‌ی پیشرفت و مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 79-100]

ب

  • باورهای فراشناختی فراتحلیل رابطه باورهای فراشناختی و اضطراب امتحان: شواهد تجربی در ایران [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 119-138]
  • برنامه توانبخشی شناختی اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی بر نارسایی کارکردهای اجرایی سرد و گرم در دانش‌آموزان دختر دارای اضطراب ریاضی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 163-182]
  • بهزیستی هیجانی رابطه حمایت تحصیلی با بهزیستی هیجانی: نقش واسطه‌ای عزت‌نفس [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 139-162]
  • بی‌صداقتی تحصیلی مدل تبیینی بی‌صداقتی تحصیلی مبتنی بر نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 183-210]

ت

  • تحلیل ساختاری تفسیری تحلیل ساختاری تفسیری هویت حرفه‌ای اعضای هیات علمی در پساکرونا با تأکید بر تدریس: یک مطالعه آمیخته [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 37-62]
  • تدریس تحلیل ساختاری تفسیری هویت حرفه‌ای اعضای هیات علمی در پساکرونا با تأکید بر تدریس: یک مطالعه آمیخته [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 37-62]
  • تلاش و پایداری اثربخشی راهبرد ذهنیت رشد بر عشق به یادگیری، تلاش و پایداری، کنجکاوی و حرمت خود کودکان 12-8 ساله [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 211-230]
  • تنظیم رفتار اثربخشی مداخله توانبخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان کم‌پیشرفت: بهبود تنظیم شناخت، رفتار و هیجان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 101-118]
  • تنظیم شناخت اثربخشی مداخله توانبخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان کم‌پیشرفت: بهبود تنظیم شناخت، رفتار و هیجان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 101-118]
  • تنظیم هیجان اثربخشی مداخله توانبخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان کم‌پیشرفت: بهبود تنظیم شناخت، رفتار و هیجان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 101-118]
  • توانبخشی شناختی اثربخشی مداخله توانبخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان کم‌پیشرفت: بهبود تنظیم شناخت، رفتار و هیجان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 101-118]

ح

  • حرمت خود اثربخشی راهبرد ذهنیت رشد بر عشق به یادگیری، تلاش و پایداری، کنجکاوی و حرمت خود کودکان 12-8 ساله [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 211-230]
  • حل مسأله فردی مقایسه تأثیر دو روش حل مسأله فردی و همیارانه بر انگیزه‌ی پیشرفت و مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 79-100]
  • حل مسأله همیارانه مقایسه تأثیر دو روش حل مسأله فردی و همیارانه بر انگیزه‌ی پیشرفت و مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 79-100]
  • حمایت تحصیلی رابطه حمایت تحصیلی با بهزیستی هیجانی: نقش واسطه‌ای عزت‌نفس [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 139-162]

د

  • دانش‌آموزان پایه نهم ارائه مدلی از عوامل مؤثر بر سواد مالی دانش‌آموزان پایه نهم: مطالعه‌ای کیفی بر اساس دیدگاه دانش‌آموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 231-252]
  • درگیری تحصیلی تاثیر انگیزش هویت محور بر درگیری تحصیلی دانش آموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 63-78]

ر

  • راهبرد ذهنیت رشد اثربخشی راهبرد ذهنیت رشد بر عشق به یادگیری، تلاش و پایداری، کنجکاوی و حرمت خود کودکان 12-8 ساله [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 211-230]

س

  • ساختار عاملی سخت‌رویی تحصیلی: ساختار عاملی و ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس تک‌گامی بولتن [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 1-16]
  • سخت‌رویی تحصیلی سخت‌رویی تحصیلی: ساختار عاملی و ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس تک‌گامی بولتن [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 1-16]
  • سواد مالی ارائه مدلی از عوامل مؤثر بر سواد مالی دانش‌آموزان پایه نهم: مطالعه‌ای کیفی بر اساس دیدگاه دانش‌آموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 231-252]

ش

  • شایستگی دیجیتال واکاوی عوامل مرتبط بین شایستگی دیجیتال معلمان و کیفیت تدریس [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 17-36]

ع

  • عزت‌نفس رابطه حمایت تحصیلی با بهزیستی هیجانی: نقش واسطه‌ای عزت‌نفس [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 139-162]
  • عشق به یادگیری اثربخشی راهبرد ذهنیت رشد بر عشق به یادگیری، تلاش و پایداری، کنجکاوی و حرمت خود کودکان 12-8 ساله [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 211-230]
  • عوامل واکاوی عوامل مرتبط بین شایستگی دیجیتال معلمان و کیفیت تدریس [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 17-36]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل رابطه باورهای فراشناختی و اضطراب امتحان: شواهد تجربی در ایران [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 119-138]
  • فراتحلیل روانشناختی فراتحلیل رابطه باورهای فراشناختی و اضطراب امتحان: شواهد تجربی در ایران [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 119-138]
  • فرهنگ دانشگاه مدل تبیینی بی‌صداقتی تحصیلی مبتنی بر نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 183-210]

ک

  • کارکردهای اجرایی اثربخشی مداخله توانبخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان کم‌پیشرفت: بهبود تنظیم شناخت، رفتار و هیجان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 101-118]
  • کنجکاوی اثربخشی راهبرد ذهنیت رشد بر عشق به یادگیری، تلاش و پایداری، کنجکاوی و حرمت خود کودکان 12-8 ساله [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 211-230]
  • کویید 19 تحلیل ساختاری تفسیری هویت حرفه‌ای اعضای هیات علمی در پساکرونا با تأکید بر تدریس: یک مطالعه آمیخته [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 37-62]
  • کیفیت تدریس واکاوی عوامل مرتبط بین شایستگی دیجیتال معلمان و کیفیت تدریس [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 17-36]

م

  • مطالعه پیزا ارائه مدلی از عوامل مؤثر بر سواد مالی دانش‌آموزان پایه نهم: مطالعه‌ای کیفی بر اساس دیدگاه دانش‌آموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 231-252]
  • معلمان واکاوی عوامل مرتبط بین شایستگی دیجیتال معلمان و کیفیت تدریس [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 17-36]
  • مهارت‌های اجتماعی مقایسه تأثیر دو روش حل مسأله فردی و همیارانه بر انگیزه‌ی پیشرفت و مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 79-100]
  • مولفه‌ها واکاوی عوامل مرتبط بین شایستگی دیجیتال معلمان و کیفیت تدریس [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 17-36]

ن

  • نارسایی کارکردهای اجرایی سرد و گرم اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی بر نارسایی کارکردهای اجرایی سرد و گرم در دانش‌آموزان دختر دارای اضطراب ریاضی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 163-182]
  • نظریه داده‌بنیاد ارائه مدلی از عوامل مؤثر بر سواد مالی دانش‌آموزان پایه نهم: مطالعه‌ای کیفی بر اساس دیدگاه دانش‌آموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 231-252]
  • نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده مدل تبیینی بی‌صداقتی تحصیلی مبتنی بر نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 183-210]

و

  • ویژگی‌های روان‌سنجی سخت‌رویی تحصیلی: ساختار عاملی و ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس تک‌گامی بولتن [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 1-16]

ه

  • هویت حرفه‌ای تحلیل ساختاری تفسیری هویت حرفه‌ای اعضای هیات علمی در پساکرونا با تأکید بر تدریس: یک مطالعه آمیخته [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 37-62]