نمایه نویسندگان

ا

  • استوار، صغری اثربخشی مداخله توانبخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان کم‌پیشرفت: بهبود تنظیم شناخت، رفتار و هیجان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 101-118]
  • البرزی، محبوبه مقایسه تأثیر دو روش حل مسأله فردی و همیارانه بر انگیزه‌ی پیشرفت و مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 79-100]
  • الماسی، فاطمه سخت‌رویی تحصیلی: ساختار عاملی و ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس تک‌گامی بولتن [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 1-16]

ب

  • بارانی، حمید مدل تبیینی بی‌صداقتی تحصیلی مبتنی بر نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 183-210]
  • باقریان فر، مصطفی تحلیل ساختاری تفسیری هویت حرفه‌ای اعضای هیات علمی در پساکرونا با تأکید بر تدریس: یک مطالعه آمیخته [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 37-62]
  • بدری گرگری، رحیم اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی بر نارسایی کارکردهای اجرایی سرد و گرم در دانش‌آموزان دختر دارای اضطراب ریاضی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 163-182]
  • بهرامی پور، منصوره اثربخشی راهبرد ذهنیت رشد بر عشق به یادگیری، تلاش و پایداری، کنجکاوی و حرمت خود کودکان 12-8 ساله [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 211-230]
  • بیرقی، ریحانه اثربخشی راهبرد ذهنیت رشد بر عشق به یادگیری، تلاش و پایداری، کنجکاوی و حرمت خود کودکان 12-8 ساله [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 211-230]

ج

  • جوادی پور، محمد واکاوی عوامل مرتبط بین شایستگی دیجیتال معلمان و کیفیت تدریس [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 17-36]
  • جوکار، بهرام مدل تبیینی بی‌صداقتی تحصیلی مبتنی بر نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 183-210]

خ

  • خرمایی، فرهاد مدل تبیینی بی‌صداقتی تحصیلی مبتنی بر نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 183-210]
  • خلیفه، قدرت اله مقایسه تأثیر دو روش حل مسأله فردی و همیارانه بر انگیزه‌ی پیشرفت و مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 79-100]

د

  • داورپناه، سید هدایت اله تحلیل ساختاری تفسیری هویت حرفه‌ای اعضای هیات علمی در پساکرونا با تأکید بر تدریس: یک مطالعه آمیخته [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 37-62]
  • دهقانی، مرضیه واکاوی عوامل مرتبط بین شایستگی دیجیتال معلمان و کیفیت تدریس [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 17-36]

س

  • سرکشیکیان، سید مهدی فراتحلیل رابطه باورهای فراشناختی و اضطراب امتحان: شواهد تجربی در ایران [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 119-138]
  • سعادت، زهرا رابطه حمایت تحصیلی با بهزیستی هیجانی: نقش واسطه‌ای عزت‌نفس [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 139-162]

ش

  • شایان، مریم ارائه مدلی از عوامل مؤثر بر سواد مالی دانش‌آموزان پایه نهم: مطالعه‌ای کیفی بر اساس دیدگاه دانش‌آموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 231-252]
  • شکری، امید سخت‌رویی تحصیلی: ساختار عاملی و ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس تک‌گامی بولتن [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 1-16]
  • شیخ الاسلامی، راضیه تاثیر انگیزش هویت محور بر درگیری تحصیلی دانش آموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 63-78]

ص

  • صالحی، شیوا واکاوی عوامل مرتبط بین شایستگی دیجیتال معلمان و کیفیت تدریس [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 17-36]
  • صالحی، کیوان واکاوی عوامل مرتبط بین شایستگی دیجیتال معلمان و کیفیت تدریس [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 17-36]

ط

  • طهماسب زاده شیخلار، داود اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی بر نارسایی کارکردهای اجرایی سرد و گرم در دانش‌آموزان دختر دارای اضطراب ریاضی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 163-182]

ع

  • عباسی، نرجس تاثیر انگیزش هویت محور بر درگیری تحصیلی دانش آموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 63-78]
  • عظیمی یانچشمه، اسماعیل واکاوی عوامل مرتبط بین شایستگی دیجیتال معلمان و کیفیت تدریس [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 17-36]

ف

  • فضیلت پور، مسعود تاثیر انگیزش هویت محور بر درگیری تحصیلی دانش آموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 63-78]
  • فولادچنگ، محبوبه مدل تبیینی بی‌صداقتی تحصیلی مبتنی بر نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 183-210]
  • فولادچنگ، محبوبه تاثیر انگیزش هویت محور بر درگیری تحصیلی دانش آموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 63-78]

ق

  • قوی پنجه، فاطمه مقایسه تأثیر دو روش حل مسأله فردی و همیارانه بر انگیزه‌ی پیشرفت و مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 79-100]

ن

  • نارنجی ثانی، فاطمه واکاوی عوامل مرتبط بین شایستگی دیجیتال معلمان و کیفیت تدریس [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 17-36]
  • نعمتی، شهروز اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی بر نارسایی کارکردهای اجرایی سرد و گرم در دانش‌آموزان دختر دارای اضطراب ریاضی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 163-182]
  • نقی زاده، ماهک اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی بر نارسایی کارکردهای اجرایی سرد و گرم در دانش‌آموزان دختر دارای اضطراب ریاضی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 163-182]

ی

  • یاری زنگنه، مرضیه فراتحلیل رابطه باورهای فراشناختی و اضطراب امتحان: شواهد تجربی در ایران [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 119-138]
  • یافتیان، نرگس ارائه مدلی از عوامل مؤثر بر سواد مالی دانش‌آموزان پایه نهم: مطالعه‌ای کیفی بر اساس دیدگاه دانش‌آموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 231-252]
  • یوسفی، فریده تاثیر انگیزش هویت محور بر درگیری تحصیلی دانش آموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 63-78]
  • یوسفی، فریده رابطه حمایت تحصیلی با بهزیستی هیجانی: نقش واسطه‌ای عزت‌نفس [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 139-162]