ا
-
استوار، صغری
اثربخشی مداخله توانبخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان کمپیشرفت: بهبود تنظیم شناخت، رفتار و هیجان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 101-118]
-
البرزی، محبوبه
مقایسه تأثیر دو روش حل مسأله فردی و همیارانه بر انگیزهی پیشرفت و مهارتهای اجتماعی دانشآموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 79-100]
-
الماسی، فاطمه
سخترویی تحصیلی: ساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی مقیاس تکگامی بولتن [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 1-16]
ب
-
بارانی، حمید
مدل تبیینی بیصداقتی تحصیلی مبتنی بر نظریه رفتار برنامهریزیشده [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 183-210]
-
باقریان فر، مصطفی
تحلیل ساختاری تفسیری هویت حرفهای اعضای هیات علمی در پساکرونا با تأکید بر تدریس: یک مطالعه آمیخته [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 37-62]
-
بدری گرگری، رحیم
اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی بر نارسایی کارکردهای اجرایی سرد و گرم در دانشآموزان دختر دارای اضطراب ریاضی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 163-182]
-
بهرامی پور، منصوره
اثربخشی راهبرد ذهنیت رشد بر عشق به یادگیری، تلاش و پایداری، کنجکاوی و حرمت خود کودکان 12-8 ساله [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 211-230]
-
بیرقی، ریحانه
اثربخشی راهبرد ذهنیت رشد بر عشق به یادگیری، تلاش و پایداری، کنجکاوی و حرمت خود کودکان 12-8 ساله [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 211-230]
ج
-
جوادی پور، محمد
واکاوی عوامل مرتبط بین شایستگی دیجیتال معلمان و کیفیت تدریس [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 17-36]
-
جوکار، بهرام
مدل تبیینی بیصداقتی تحصیلی مبتنی بر نظریه رفتار برنامهریزیشده [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 183-210]
خ
-
خرمایی، فرهاد
مدل تبیینی بیصداقتی تحصیلی مبتنی بر نظریه رفتار برنامهریزیشده [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 183-210]
-
خلیفه، قدرت اله
مقایسه تأثیر دو روش حل مسأله فردی و همیارانه بر انگیزهی پیشرفت و مهارتهای اجتماعی دانشآموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 79-100]
د
-
داورپناه، سید هدایت اله
تحلیل ساختاری تفسیری هویت حرفهای اعضای هیات علمی در پساکرونا با تأکید بر تدریس: یک مطالعه آمیخته [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 37-62]
-
دهقانی، مرضیه
واکاوی عوامل مرتبط بین شایستگی دیجیتال معلمان و کیفیت تدریس [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 17-36]
س
-
سرکشیکیان، سید مهدی
فراتحلیل رابطه باورهای فراشناختی و اضطراب امتحان: شواهد تجربی در ایران [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 119-138]
-
سعادت، زهرا
رابطه حمایت تحصیلی با بهزیستی هیجانی: نقش واسطهای عزتنفس [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 139-162]
ش
-
شایان، مریم
ارائه مدلی از عوامل مؤثر بر سواد مالی دانشآموزان پایه نهم: مطالعهای کیفی بر اساس دیدگاه دانشآموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 231-252]
-
شکری، امید
سخترویی تحصیلی: ساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی مقیاس تکگامی بولتن [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 1-16]
-
شیخ الاسلامی، راضیه
تاثیر انگیزش هویت محور بر درگیری تحصیلی دانش آموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 63-78]
ص
-
صالحی، شیوا
واکاوی عوامل مرتبط بین شایستگی دیجیتال معلمان و کیفیت تدریس [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 17-36]
-
صالحی، کیوان
واکاوی عوامل مرتبط بین شایستگی دیجیتال معلمان و کیفیت تدریس [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 17-36]
ط
-
طهماسب زاده شیخلار، داود
اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی بر نارسایی کارکردهای اجرایی سرد و گرم در دانشآموزان دختر دارای اضطراب ریاضی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 163-182]
ع
-
عباسی، نرجس
تاثیر انگیزش هویت محور بر درگیری تحصیلی دانش آموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 63-78]
-
عظیمی یانچشمه، اسماعیل
واکاوی عوامل مرتبط بین شایستگی دیجیتال معلمان و کیفیت تدریس [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 17-36]
ف
-
فضیلت پور، مسعود
تاثیر انگیزش هویت محور بر درگیری تحصیلی دانش آموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 63-78]
-
فولادچنگ، محبوبه
مدل تبیینی بیصداقتی تحصیلی مبتنی بر نظریه رفتار برنامهریزیشده [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 183-210]
-
فولادچنگ، محبوبه
تاثیر انگیزش هویت محور بر درگیری تحصیلی دانش آموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 63-78]
ق
-
قوی پنجه، فاطمه
مقایسه تأثیر دو روش حل مسأله فردی و همیارانه بر انگیزهی پیشرفت و مهارتهای اجتماعی دانشآموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 79-100]
ن
-
نارنجی ثانی، فاطمه
واکاوی عوامل مرتبط بین شایستگی دیجیتال معلمان و کیفیت تدریس [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 17-36]
-
نعمتی، شهروز
اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی بر نارسایی کارکردهای اجرایی سرد و گرم در دانشآموزان دختر دارای اضطراب ریاضی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 163-182]
-
نقی زاده، ماهک
اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی بر نارسایی کارکردهای اجرایی سرد و گرم در دانشآموزان دختر دارای اضطراب ریاضی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 163-182]
ی
-
یاری زنگنه، مرضیه
فراتحلیل رابطه باورهای فراشناختی و اضطراب امتحان: شواهد تجربی در ایران [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 119-138]
-
یافتیان، نرگس
ارائه مدلی از عوامل مؤثر بر سواد مالی دانشآموزان پایه نهم: مطالعهای کیفی بر اساس دیدگاه دانشآموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 231-252]
-
یوسفی، فریده
تاثیر انگیزش هویت محور بر درگیری تحصیلی دانش آموزان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 63-78]
-
یوسفی، فریده
رابطه حمایت تحصیلی با بهزیستی هیجانی: نقش واسطهای عزتنفس [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 139-162]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد