ا
-
ابعاد الگـوهـای ارتبـاطات خانواده / استادان
بررسی رابطه بین ارزشهای فرهنگی جامعه و گرایشهای تفکر انتقادی دانشجویان با واسطهگری ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و استادان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 103-134]
-
اختلال کمبود توجه/ فزون کنشی و اختلال سلوک
بررسی ساختار عاملی، پایایی، روایی همگرا و روایی تشخیصی مقیاس سنجش
روابط همگنان (PRQ) [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 63-83]
-
ارزشهای فرهنگی
بررسی رابطه بین ارزشهای فرهنگی جامعه و گرایشهای تفکر انتقادی دانشجویان با واسطهگری ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و استادان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 103-134]
-
ارزیابی شناختی
نقش ارزیابی شناختی در تبیین رابطه ابعاد فرزندپروری با هیجانات تحصیلی ریاضی
و تنظیم هیجانی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 17-46]
-
انتظار معلم از دانش¬آموز
پیشبینی شادمانی دانشآموزان با توجه به ادراک آنها از انتظارات معلم، نحوهی تعامل معلم و خودکارآمدی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 83-109]
-
انگیزش پیشرفت
تاثیر مشاوره شغلی گروهی به روش یادگیری کرومبولتز بر انگیزش پیشرفت، انگیزش تحصیلی، نگرانیهای آینده تحصیلی- شغلی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان سال اول دبیرستان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 1-25]
-
انگیزش تحصیلی
ارائه الگویی علّی- تجربی از ارتباط بین یادگیری عاطفی- اجتماعی و موفقیّت تحصیلی در نوجوانان دبیرستانی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 135-161]
-
انگیزش تحصیلی
طراحی و اجرای برنامهی آموزشی مبتنی بر یادگیری موقعیتی و تعیین اثر مداخلهای آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 131-152]
-
انگیزش تحصیلی و نگرانیهای آینده تحصیلی ـ شغلی
تاثیر مشاوره شغلی گروهی به روش یادگیری کرومبولتز بر انگیزش پیشرفت، انگیزش تحصیلی، نگرانیهای آینده تحصیلی- شغلی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان سال اول دبیرستان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 1-25]
-
انگیزهی تحصیلی
تأثیر آموزش فعال فناورانه (TEAL) در درس زیستشناسی بر انگیرهی تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 1-16]
ب
-
باورهای ماکیاولیستی
بررسی نقش همدلی و باورهای ماکیاولیستی در کفایت و عدمکفایت اجتماعی دانشآموزان نه تا دوازده ساله [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 61-82]
-
بیانگیزگی تحصیلی
رابطهی بین کیفیت تجارب یادگیری و بیانگیزگی تحصیلی دانشجویان
کارشناسی ارشد دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 111-129]
پ
-
پیشرفت تحصیلی
طراحی و اجرای برنامهی آموزشی مبتنی بر یادگیری موقعیتی و تعیین اثر مداخلهای آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 131-152]
ت
-
تعامل معلم – دانش¬آموز
پیشبینی شادمانی دانشآموزان با توجه به ادراک آنها از انتظارات معلم، نحوهی تعامل معلم و خودکارآمدی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 83-109]
-
تنظیم هیجانی
نقش ارزیابی شناختی در تبیین رابطه ابعاد فرزندپروری با هیجانات تحصیلی ریاضی
و تنظیم هیجانی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 17-46]
ح
-
حمایت تحصیلی
بررسی کفایت شاخصهای روانسنجی مقیاس حمایت تحصیلی (نسخهی فارسی) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 47-60]
خ
-
خودکارآمدی
پیشبینی شادمانی دانشآموزان با توجه به ادراک آنها از انتظارات معلم، نحوهی تعامل معلم و خودکارآمدی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 83-109]
د
-
دانشآموزان ابتدایی
بررسی رفتارهای مدد جویانهی تحصیلی دانشآموزان ابتدایی در کلاس ریاضی:
نقش پرسش در تعاملات کلاسی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 27-44]
-
دانشجویان ایرانی
بررسی رابطه بین ارزشهای فرهنگی جامعه و گرایشهای تفکر انتقادی دانشجویان با واسطهگری ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و استادان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 103-134]
ر
-
روابط همگنان
بررسی ساختار عاملی، پایایی، روایی همگرا و روایی تشخیصی مقیاس سنجش
روابط همگنان (PRQ) [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 63-83]
-
روایی
بررسی ساختار عاملی، پایایی، روایی همگرا و روایی تشخیصی مقیاس سنجش
روابط همگنان (PRQ) [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 63-83]
-
روش فعال فناورانه (TEAL)
تأثیر آموزش فعال فناورانه (TEAL) در درس زیستشناسی بر انگیرهی تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 1-16]
س
-
ساختار عاملی
مطالعه روان سنجی پرسشنامه باورهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 45-61]
-
ساختار عاملی
بررسی ساختار عاملی، پایایی، روایی همگرا و روایی تشخیصی مقیاس سنجش
روابط همگنان (PRQ) [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 63-83]
-
سبکهای اسناد
بررسی ارتباط بین سبکهای اسناد و گرایش مذهبی دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 85-101]
ش
-
شادمانی
پیشبینی شادمانی دانشآموزان با توجه به ادراک آنها از انتظارات معلم، نحوهی تعامل معلم و خودکارآمدی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 83-109]
ط
-
طراحی آموزشی
طراحی و اجرای برنامهی آموزشی مبتنی بر یادگیری موقعیتی و تعیین اثر مداخلهای آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 131-152]
ع
-
عدم کفایت اجتماعی
بررسی نقش همدلی و باورهای ماکیاولیستی در کفایت و عدمکفایت اجتماعی دانشآموزان نه تا دوازده ساله [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 61-82]
ف
-
فرزندپروری
نقش ارزیابی شناختی در تبیین رابطه ابعاد فرزندپروری با هیجانات تحصیلی ریاضی
و تنظیم هیجانی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 17-46]
ک
-
کفایت اجتماعی
بررسی نقش همدلی و باورهای ماکیاولیستی در کفایت و عدمکفایت اجتماعی دانشآموزان نه تا دوازده ساله [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 61-82]
-
کفایت روانسنجی
بررسی کفایت شاخصهای روانسنجی مقیاس حمایت تحصیلی (نسخهی فارسی) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 47-60]
-
کلیدی: پرسشنامه باورهای خودکارآمدی تحصیلی
مطالعه روان سنجی پرسشنامه باورهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 45-61]
-
کیفیت تجارب یادگیری
رابطهی بین کیفیت تجارب یادگیری و بیانگیزگی تحصیلی دانشجویان
کارشناسی ارشد دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 111-129]
گ
-
گرایشهای تفکـر انتقـادی
بررسی رابطه بین ارزشهای فرهنگی جامعه و گرایشهای تفکر انتقادی دانشجویان با واسطهگری ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و استادان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 103-134]
-
گرایشهای مذهبی
بررسی ارتباط بین سبکهای اسناد و گرایش مذهبی دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 85-101]
م
-
مدل یادگیری کرومبولتز
تاثیر مشاوره شغلی گروهی به روش یادگیری کرومبولتز بر انگیزش پیشرفت، انگیزش تحصیلی، نگرانیهای آینده تحصیلی- شغلی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان سال اول دبیرستان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 1-25]
-
مشاوره شغلی
تاثیر مشاوره شغلی گروهی به روش یادگیری کرومبولتز بر انگیزش پیشرفت، انگیزش تحصیلی، نگرانیهای آینده تحصیلی- شغلی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان سال اول دبیرستان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 1-25]
-
مقیاس حمایت تحصیلی
بررسی کفایت شاخصهای روانسنجی مقیاس حمایت تحصیلی (نسخهی فارسی) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 47-60]
ن
-
نگرش نسبت به درس ریاضی
بررسی رفتارهای مدد جویانهی تحصیلی دانشآموزان ابتدایی در کلاس ریاضی:
نقش پرسش در تعاملات کلاسی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 27-44]
-
نگرش نسبت به محیط کلاس
بررسی رفتارهای مدد جویانهی تحصیلی دانشآموزان ابتدایی در کلاس ریاضی:
نقش پرسش در تعاملات کلاسی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 27-44]
و
-
ویژگیهای روانسنجی
مطالعه روان سنجی پرسشنامه باورهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 45-61]
ه
-
همدلی گرم
بررسی نقش همدلی و باورهای ماکیاولیستی در کفایت و عدمکفایت اجتماعی دانشآموزان نه تا دوازده ساله [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 61-82]
-
هیجانات تحصیلی ریاضی
نقش ارزیابی شناختی در تبیین رابطه ابعاد فرزندپروری با هیجانات تحصیلی ریاضی
و تنظیم هیجانی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 17-46]
ی
-
یادگیری عاطفی- اجتماعی
ارائه الگویی علّی- تجربی از ارتباط بین یادگیری عاطفی- اجتماعی و موفقیّت تحصیلی در نوجوانان دبیرستانی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 135-161]
-
یادگیری موقعیتی
طراحی و اجرای برنامهی آموزشی مبتنی بر یادگیری موقعیتی و تعیین اثر مداخلهای آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 131-152]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد