حسینی, فریده السادات و خیّر, محمد . (1390). نقش ارزیابی شناختی در تبیین رابطه ابعاد فرزندپروری با هیجانات تحصیلی ریاضی
و تنظیم هیجانی. مجله مطالعات آموزش و یادگیری, 3(1), 17-46. doi: 10.22099/jsli.2011.214
MLA
حسینی, فریده السادات , و خیّر, محمد . "نقش ارزیابی شناختی در تبیین رابطه ابعاد فرزندپروری با هیجانات تحصیلی ریاضی
و تنظیم هیجانی", مجله مطالعات آموزش و یادگیری, 3, 1, 1390, 17-46. doi: 10.22099/jsli.2011.214
HARVARD
حسینی, فریده السادات, خیّر, محمد. (1390). 'نقش ارزیابی شناختی در تبیین رابطه ابعاد فرزندپروری با هیجانات تحصیلی ریاضی
و تنظیم هیجانی', مجله مطالعات آموزش و یادگیری, 3(1), pp. 17-46. doi: 10.22099/jsli.2011.214
CHICAGO
فریده السادات حسینی و محمد خیّر, "نقش ارزیابی شناختی در تبیین رابطه ابعاد فرزندپروری با هیجانات تحصیلی ریاضی
و تنظیم هیجانی," مجله مطالعات آموزش و یادگیری, 3 1 (1390): 17-46, doi: 10.22099/jsli.2011.214
VANCOUVER
حسینی, فریده السادات, خیّر, محمد. نقش ارزیابی شناختی در تبیین رابطه ابعاد فرزندپروری با هیجانات تحصیلی ریاضی
و تنظیم هیجانی. مجله مطالعات آموزش و یادگیری, 1390; 3(1): 17-46. doi: 10.22099/jsli.2011.214