آ
-
آموزش حلمسئله
اثربخشی آموزش حل مسئله بر خودتعیینی در دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 142-161]
ا
-
اثربخشی مدیریتی
فرهنگ یادگیری سازمانی، اثربخشی مدیریتی و توانمندسازی روان شناختی: پیشبینیکنندههای یادگیری در محیط کار [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 19-36]
-
اجتناب تجربی
بررسی ساختار عاملی پرسش نامه انعطاف پذیری روانشناختی در دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 162-181]
-
احساس تنهایی
نقش واسطهای خودکارآمدی اجتماعی در رابطه بین دلبستگی به گروه همسال و والدین با احساس تنهایی در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 27-49]
-
اختلال نافرمانی مقابلهای
تدوین برنامه ی آموزشی افزایش علاقه ی اجتماعی (والد-کودک) و بررسی اثربخشی آن در افزایش میزان علاقه ی اجتماعی دانش آموزان با اختلال نافرمانی مقابله ای [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 122-142]
-
ادراک از ساختار کلاس
پیش بینی درگیری تحصیلی عاطفی و خودپنداره تحصیلی بر اساس ساختار اجتماعی -آموزش و ادراک از محیط های آموزشی: بررسی نقش تعدیلی نوع آموزش (آموزش از دور و حضوری) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 69-101]
-
ارزیابی
ارزیابی فرآیندهای آموزشی فاوا- محور: یک چهارضلعی معیوب [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 37-67]
-
الگوهای ارتباطی استادان
بررسی رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده/ استادان و جرأت ورزی در دانشجویان با واسطهگری تنظیم هیجان [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 68-91]
-
الگوهای ارتباطی خانواده
بررسی رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده/ استادان و جرأت ورزی در دانشجویان با واسطهگری تنظیم هیجان [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 68-91]
-
انتخاب
اثربخشی آموزش حل مسئله بر خودتعیینی در دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 142-161]
-
انتظارهای آموزشی اساتید
پیش بینی درگیری تحصیلی عاطفی و خودپنداره تحصیلی بر اساس ساختار اجتماعی -آموزش و ادراک از محیط های آموزشی: بررسی نقش تعدیلی نوع آموزش (آموزش از دور و حضوری) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 69-101]
-
انعطافناپذیری روانشناختی
بررسی ساختار عاملی پرسش نامه انعطاف پذیری روانشناختی در دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 162-181]
-
انگیزش پژوهشی
نقش ساختار ارزشیابی کلاسی ادراک شده و جهتگیری پژوهشی دانشجویان در انگیزش پژوهشی آنان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 50-68]
ب
-
باور خود کارآمدی معلم
رابطه علّی باور خود کارآمدی معلم با عملکرد تحصیلی دانش آموزان با میانجیگری مدیریت کلاسی و رویکردهای تدریس [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-26]
-
بیصداقتی تحصیلی
رابطه ی هویت اخلاقی با بیصداقتی تحصیلی: بررسی نقش تعدیلی جنسیت [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 143-162]
پ
-
پایایی
بررسی ساختار عاملی پرسش نامه انعطاف پذیری روانشناختی در دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 162-181]
ت
-
تئوری تعمیمپذیری
بررسی اعتبار نمرات سوابق تحصیلی، نمرات آزمون سراسری و نمرات ترکیبی در پذیرش دانشجویان با استفاده از تئوری تعمیم پذیری [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 92-121]
-
تنظیم هیجان
بررسی رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده/ استادان و جرأت ورزی در دانشجویان با واسطهگری تنظیم هیجان [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 68-91]
-
توانمندسازی روان شناختی
فرهنگ یادگیری سازمانی، اثربخشی مدیریتی و توانمندسازی روان شناختی: پیشبینیکنندههای یادگیری در محیط کار [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 19-36]
ج
-
جرأت ورزی
بررسی رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده/ استادان و جرأت ورزی در دانشجویان با واسطهگری تنظیم هیجان [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 68-91]
-
جهت گیری پژوهشی
نقش ساختار ارزشیابی کلاسی ادراک شده و جهتگیری پژوهشی دانشجویان در انگیزش پژوهشی آنان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 50-68]
خ
-
خطای اندازهگیری
بررسی اعتبار نمرات سوابق تحصیلی، نمرات آزمون سراسری و نمرات ترکیبی در پذیرش دانشجویان با استفاده از تئوری تعمیم پذیری [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 92-121]
-
خودآگاهی
اثربخشی آموزش حل مسئله بر خودتعیینی در دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 142-161]
-
خودپنداره تحصیلی
پیش بینی درگیری تحصیلی عاطفی و خودپنداره تحصیلی بر اساس ساختار اجتماعی -آموزش و ادراک از محیط های آموزشی: بررسی نقش تعدیلی نوع آموزش (آموزش از دور و حضوری) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 69-101]
-
خودتعیینی
اثربخشی آموزش حل مسئله بر خودتعیینی در دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 142-161]
-
خودکارآمدی اجتماعی
نقش واسطهای خودکارآمدی اجتماعی در رابطه بین دلبستگی به گروه همسال و والدین با احساس تنهایی در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 27-49]
د
-
دانش آموز ابتدایی
نقش سبکهای اسنادی در هیجانهای خودآگاه شرم و گناه در دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 1-18]
-
درگیری تحصیلی عاطفی
پیش بینی درگیری تحصیلی عاطفی و خودپنداره تحصیلی بر اساس ساختار اجتماعی -آموزش و ادراک از محیط های آموزشی: بررسی نقش تعدیلی نوع آموزش (آموزش از دور و حضوری) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 69-101]
-
دلبستگی به والدین و همسالان
نقش واسطهای خودکارآمدی اجتماعی در رابطه بین دلبستگی به گروه همسال و والدین با احساس تنهایی در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 27-49]
-
دورنیسازی
رابطه ی هویت اخلاقی با بیصداقتی تحصیلی: بررسی نقش تعدیلی جنسیت [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 143-162]
ر
-
راهبردهای آموزشی و انضباطی
مقایسه معلمان با نیمرخهای گوناگون انگیزشی از لحاظ راهبردهای آموزشی و انضباطی: تحلیل مبتنی بر فرد [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 124-141]
-
راهبردهای شناختی
نگرش نسبت به فناوری داده ها به عنوان پیش بینی کننده یادگیری خود تنظیمی در مدارس هوشمند [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 102-123]
-
راهبردهای فراشناختی
نگرش نسبت به فناوری داده ها به عنوان پیش بینی کننده یادگیری خود تنظیمی در مدارس هوشمند [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 102-123]
-
روان شناسی فردی نگر
تدوین برنامه ی آموزشی افزایش علاقه ی اجتماعی (والد-کودک) و بررسی اثربخشی آن در افزایش میزان علاقه ی اجتماعی دانش آموزان با اختلال نافرمانی مقابله ای [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 122-142]
-
روایی
بررسی ساختار عاملی پرسش نامه انعطاف پذیری روانشناختی در دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 162-181]
-
رویکرد تدریس دانش آموز محور
رابطه علّی باور خود کارآمدی معلم با عملکرد تحصیلی دانش آموزان با میانجیگری مدیریت کلاسی و رویکردهای تدریس [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-26]
-
رویکرد تدریس معلم محور
رابطه علّی باور خود کارآمدی معلم با عملکرد تحصیلی دانش آموزان با میانجیگری مدیریت کلاسی و رویکردهای تدریس [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-26]
س
-
ساختار اجتماعی آموزش
پیش بینی درگیری تحصیلی عاطفی و خودپنداره تحصیلی بر اساس ساختار اجتماعی -آموزش و ادراک از محیط های آموزشی: بررسی نقش تعدیلی نوع آموزش (آموزش از دور و حضوری) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 69-101]
-
ساختار ارزشیابی کلاسی ادراک شده
نقش ساختار ارزشیابی کلاسی ادراک شده و جهتگیری پژوهشی دانشجویان در انگیزش پژوهشی آنان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 50-68]
-
ساختار عاملی
بررسی ساختار عاملی پرسش نامه انعطاف پذیری روانشناختی در دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 162-181]
-
سبک اسنادی
نقش سبکهای اسنادی در هیجانهای خودآگاه شرم و گناه در دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 1-18]
ش
-
شرم
نقش سبکهای اسنادی در هیجانهای خودآگاه شرم و گناه در دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 1-18]
ع
-
علاقه ی اجتماعی
تدوین برنامه ی آموزشی افزایش علاقه ی اجتماعی (والد-کودک) و بررسی اثربخشی آن در افزایش میزان علاقه ی اجتماعی دانش آموزان با اختلال نافرمانی مقابله ای [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 122-142]
-
عملکرد تحصیلی
رابطه علّی باور خود کارآمدی معلم با عملکرد تحصیلی دانش آموزان با میانجیگری مدیریت کلاسی و رویکردهای تدریس [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-26]
ف
-
فرآیندهای یاددهی- یادگیری
ارزیابی فرآیندهای آموزشی فاوا- محور: یک چهارضلعی معیوب [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 37-67]
-
فرهنگ سازمانی
فرهنگ یادگیری سازمانی، اثربخشی مدیریتی و توانمندسازی روان شناختی: پیشبینیکنندههای یادگیری در محیط کار [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 19-36]
ک
-
کاربست فاوا
ارزیابی فرآیندهای آموزشی فاوا- محور: یک چهارضلعی معیوب [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 37-67]
گ
-
گناه
نقش سبکهای اسنادی در هیجانهای خودآگاه شرم و گناه در دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 1-18]
م
-
مدارس هوشمند
نگرش نسبت به فناوری داده ها به عنوان پیش بینی کننده یادگیری خود تنظیمی در مدارس هوشمند [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 102-123]
-
مدیریت کلاسی
رابطه علّی باور خود کارآمدی معلم با عملکرد تحصیلی دانش آموزان با میانجیگری مدیریت کلاسی و رویکردهای تدریس [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-26]
-
معلمان
مقایسه معلمان با نیمرخهای گوناگون انگیزشی از لحاظ راهبردهای آموزشی و انضباطی: تحلیل مبتنی بر فرد [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 124-141]
ن
-
ناتوانی یادگیری
اثربخشی آموزش حل مسئله بر خودتعیینی در دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 142-161]
-
نگرش نسبت به فناوری داده ها
نگرش نسبت به فناوری داده ها به عنوان پیش بینی کننده یادگیری خود تنظیمی در مدارس هوشمند [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 102-123]
-
نمادسازی
رابطه ی هویت اخلاقی با بیصداقتی تحصیلی: بررسی نقش تعدیلی جنسیت [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 143-162]
-
نمره ی جهانی
بررسی اعتبار نمرات سوابق تحصیلی، نمرات آزمون سراسری و نمرات ترکیبی در پذیرش دانشجویان با استفاده از تئوری تعمیم پذیری [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 92-121]
-
نوجوانان
نقش واسطهای خودکارآمدی اجتماعی در رابطه بین دلبستگی به گروه همسال و والدین با احساس تنهایی در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 27-49]
-
نیمرخ انگیزشی
مقایسه معلمان با نیمرخهای گوناگون انگیزشی از لحاظ راهبردهای آموزشی و انضباطی: تحلیل مبتنی بر فرد [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 124-141]
و
-
واریانس واقعی
بررسی اعتبار نمرات سوابق تحصیلی، نمرات آزمون سراسری و نمرات ترکیبی در پذیرش دانشجویان با استفاده از تئوری تعمیم پذیری [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 92-121]
ه
-
هویت اخلاقی
رابطه ی هویت اخلاقی با بیصداقتی تحصیلی: بررسی نقش تعدیلی جنسیت [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 143-162]
-
هیجان خودآگاه
نقش سبکهای اسنادی در هیجانهای خودآگاه شرم و گناه در دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 1-18]
ی
-
یادگیری خودتنظیمی
نگرش نسبت به فناوری داده ها به عنوان پیش بینی کننده یادگیری خود تنظیمی در مدارس هوشمند [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 102-123]
-
یادگیری در محیط کار
فرهنگ یادگیری سازمانی، اثربخشی مدیریتی و توانمندسازی روان شناختی: پیشبینیکنندههای یادگیری در محیط کار [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 19-36]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد