نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش حل‌مسئله اثربخشی آموزش حل مسئله بر خودتعیینی در دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 142-161]

ا

  • اثربخشی مدیریتی فرهنگ یادگیری سازمانی، اثربخشی مدیریتی و توانمندسازی روان شناختی: پیش‌بینی‌کننده‌های یادگیری در محیط کار [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 19-36]
  • اجتناب تجربی بررسی ساختار عاملی پرسش نامه انعطاف پذیری روان‌شناختی در دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 162-181]
  • احساس تنهایی نقش واسطه‌ای خودکارآمدی اجتماعی در رابطه بین دلبستگی به گروه همسال و والدین با احساس تنهایی در دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 27-49]
  • اختلال نافرمانی مقابله‌ای تدوین برنامه ی آموزشی افزایش علاقه ی اجتماعی (والد-کودک) و بررسی اثربخشی آن در افزایش میزان علاقه ی اجتماعی دانش آموزان با اختلال نافرمانی مقابله ای [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 122-142]
  • ادراک از ساختار کلاس پیش بینی درگیری تحصیلی عاطفی و خودپنداره تحصیلی بر اساس ساختار اجتماعی -آموزش و ادراک از محیط های آموزشی: بررسی نقش تعدیلی نوع آموزش (آموزش از دور و حضوری) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 69-101]
  • ارزیابی ارزیابی فرآیندهای آموزشی فاوا- محور: یک چهارضلعی معیوب [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 37-67]
  • الگوهای ارتباطی استادان بررسی رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده/ استادان و جرأت ورزی در دانشجویان با واسطه‌گری تنظیم هیجان [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 68-91]
  • الگوهای ارتباطی خانواده بررسی رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده/ استادان و جرأت ورزی در دانشجویان با واسطه‌گری تنظیم هیجان [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 68-91]
  • انتخاب اثربخشی آموزش حل مسئله بر خودتعیینی در دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 142-161]
  • انتظارهای آموزشی اساتید پیش بینی درگیری تحصیلی عاطفی و خودپنداره تحصیلی بر اساس ساختار اجتماعی -آموزش و ادراک از محیط های آموزشی: بررسی نقش تعدیلی نوع آموزش (آموزش از دور و حضوری) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 69-101]
  • انعطاف‌نا‌پذیری روان‌شناختی بررسی ساختار عاملی پرسش نامه انعطاف پذیری روان‌شناختی در دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 162-181]
  • انگیزش پژوهشی نقش ساختار ارزشیابی کلاسی ادراک شده و جهت‌گیری پژوهشی دانشجویان در انگیزش پژوهشی آنان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 50-68]

ب

  • باور خود کارآمدی معلم رابطه علّی باور خود کارآمدی معلم با عملکرد تحصیلی دانش آموزان با میانجی‌‌‌گری مدیریت کلاسی و رویکردهای تدریس [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-26]
  • بی‌صداقتی تحصیلی رابطه ی هویت اخلاقی با بی‌صداقتی تحصیلی: بررسی نقش تعدیلی جنسیت [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 143-162]

پ

  • پایایی بررسی ساختار عاملی پرسش نامه انعطاف پذیری روان‌شناختی در دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 162-181]

ت

  • تئوری تعمیم‌پذیری بررسی اعتبار نمرات سوابق تحصیلی، نمرات آزمون سراسری و نمرات ترکیبی در پذیرش دانشجویان با استفاده از تئوری تعمیم پذیری [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 92-121]
  • تنظیم هیجان بررسی رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده/ استادان و جرأت ورزی در دانشجویان با واسطه‌گری تنظیم هیجان [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 68-91]
  • توانمندسازی روان شناختی فرهنگ یادگیری سازمانی، اثربخشی مدیریتی و توانمندسازی روان شناختی: پیش‌بینی‌کننده‌های یادگیری در محیط کار [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 19-36]

ج

  • جرأت ورزی بررسی رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده/ استادان و جرأت ورزی در دانشجویان با واسطه‌گری تنظیم هیجان [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 68-91]
  • جهت گیری پژوهشی نقش ساختار ارزشیابی کلاسی ادراک شده و جهت‌گیری پژوهشی دانشجویان در انگیزش پژوهشی آنان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 50-68]

خ

  • خطای اندازه‌گیری بررسی اعتبار نمرات سوابق تحصیلی، نمرات آزمون سراسری و نمرات ترکیبی در پذیرش دانشجویان با استفاده از تئوری تعمیم پذیری [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 92-121]
  • خودآگاهی اثربخشی آموزش حل مسئله بر خودتعیینی در دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 142-161]
  • خودپنداره تحصیلی پیش بینی درگیری تحصیلی عاطفی و خودپنداره تحصیلی بر اساس ساختار اجتماعی -آموزش و ادراک از محیط های آموزشی: بررسی نقش تعدیلی نوع آموزش (آموزش از دور و حضوری) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 69-101]
  • خودتعیینی اثربخشی آموزش حل مسئله بر خودتعیینی در دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 142-161]
  • خودکارآمدی اجتماعی نقش واسطه‌ای خودکارآمدی اجتماعی در رابطه بین دلبستگی به گروه همسال و والدین با احساس تنهایی در دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 27-49]

د

  • دانش آموز ابتدایی نقش سبک‌های اسنادی در هیجان‌های خودآگاه شرم و گناه در دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 1-18]
  • درگیری تحصیلی عاطفی پیش بینی درگیری تحصیلی عاطفی و خودپنداره تحصیلی بر اساس ساختار اجتماعی -آموزش و ادراک از محیط های آموزشی: بررسی نقش تعدیلی نوع آموزش (آموزش از دور و حضوری) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 69-101]
  • دلبستگی به والدین و همسالان نقش واسطه‌ای خودکارآمدی اجتماعی در رابطه بین دلبستگی به گروه همسال و والدین با احساس تنهایی در دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 27-49]
  • دورنی‌سازی رابطه ی هویت اخلاقی با بی‌صداقتی تحصیلی: بررسی نقش تعدیلی جنسیت [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 143-162]

ر

  • راهبردهای آموزشی و انضباطی مقایسه معلمان با نیم‌رخ‌های گوناگون انگیزشی از لحاظ راهبردهای آموزشی و انضباطی: تحلیل مبتنی بر فرد [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 124-141]
  • راهبردهای شناختی نگرش نسبت به فناوری داده ها به عنوان پیش بینی کننده یادگیری خود تنظیمی در مدارس هوشمند [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 102-123]
  • راهبردهای فراشناختی نگرش نسبت به فناوری داده ها به عنوان پیش بینی کننده یادگیری خود تنظیمی در مدارس هوشمند [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 102-123]
  • روان شناسی فردی نگر تدوین برنامه ی آموزشی افزایش علاقه ی اجتماعی (والد-کودک) و بررسی اثربخشی آن در افزایش میزان علاقه ی اجتماعی دانش آموزان با اختلال نافرمانی مقابله ای [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 122-142]
  • روایی بررسی ساختار عاملی پرسش نامه انعطاف پذیری روان‌شناختی در دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 162-181]
  • رویکرد تدریس دانش آموز محور رابطه علّی باور خود کارآمدی معلم با عملکرد تحصیلی دانش آموزان با میانجی‌‌‌گری مدیریت کلاسی و رویکردهای تدریس [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-26]
  • رویکرد تدریس معلم محور رابطه علّی باور خود کارآمدی معلم با عملکرد تحصیلی دانش آموزان با میانجی‌‌‌گری مدیریت کلاسی و رویکردهای تدریس [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-26]

س

  • ساختار اجتماعی آموزش پیش بینی درگیری تحصیلی عاطفی و خودپنداره تحصیلی بر اساس ساختار اجتماعی -آموزش و ادراک از محیط های آموزشی: بررسی نقش تعدیلی نوع آموزش (آموزش از دور و حضوری) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 69-101]
  • ساختار ارزشیابی کلاسی ادراک شده نقش ساختار ارزشیابی کلاسی ادراک شده و جهت‌گیری پژوهشی دانشجویان در انگیزش پژوهشی آنان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 50-68]
  • ساختار عاملی بررسی ساختار عاملی پرسش نامه انعطاف پذیری روان‌شناختی در دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 162-181]
  • سبک‌ اسنادی نقش سبک‌های اسنادی در هیجان‌های خودآگاه شرم و گناه در دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 1-18]

ش

  • شرم نقش سبک‌های اسنادی در هیجان‌های خودآگاه شرم و گناه در دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 1-18]

ع

  • علاقه ی اجتماعی تدوین برنامه ی آموزشی افزایش علاقه ی اجتماعی (والد-کودک) و بررسی اثربخشی آن در افزایش میزان علاقه ی اجتماعی دانش آموزان با اختلال نافرمانی مقابله ای [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 122-142]
  • عملکرد تحصیلی رابطه علّی باور خود کارآمدی معلم با عملکرد تحصیلی دانش آموزان با میانجی‌‌‌گری مدیریت کلاسی و رویکردهای تدریس [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-26]

ف

  • فرآیندهای یاددهی- یادگیری ارزیابی فرآیندهای آموزشی فاوا- محور: یک چهارضلعی معیوب [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 37-67]
  • فرهنگ سازمانی فرهنگ یادگیری سازمانی، اثربخشی مدیریتی و توانمندسازی روان شناختی: پیش‌بینی‌کننده‌های یادگیری در محیط کار [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 19-36]

ک

  • کاربست فاوا ارزیابی فرآیندهای آموزشی فاوا- محور: یک چهارضلعی معیوب [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 37-67]

گ

  • گناه نقش سبک‌های اسنادی در هیجان‌های خودآگاه شرم و گناه در دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 1-18]

م

  • مدارس هوشمند نگرش نسبت به فناوری داده ها به عنوان پیش بینی کننده یادگیری خود تنظیمی در مدارس هوشمند [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 102-123]
  • مدیریت کلاسی رابطه علّی باور خود کارآمدی معلم با عملکرد تحصیلی دانش آموزان با میانجی‌‌‌گری مدیریت کلاسی و رویکردهای تدریس [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-26]
  • معلمان مقایسه معلمان با نیم‌رخ‌های گوناگون انگیزشی از لحاظ راهبردهای آموزشی و انضباطی: تحلیل مبتنی بر فرد [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 124-141]

ن

  • ناتوانی یادگیری اثربخشی آموزش حل مسئله بر خودتعیینی در دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 142-161]
  • نگرش نسبت به فناوری داده ها نگرش نسبت به فناوری داده ها به عنوان پیش بینی کننده یادگیری خود تنظیمی در مدارس هوشمند [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 102-123]
  • نمادسازی رابطه ی هویت اخلاقی با بی‌صداقتی تحصیلی: بررسی نقش تعدیلی جنسیت [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 143-162]
  • نمره ی جهانی بررسی اعتبار نمرات سوابق تحصیلی، نمرات آزمون سراسری و نمرات ترکیبی در پذیرش دانشجویان با استفاده از تئوری تعمیم پذیری [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 92-121]
  • نوجوانان نقش واسطه‌ای خودکارآمدی اجتماعی در رابطه بین دلبستگی به گروه همسال و والدین با احساس تنهایی در دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 27-49]
  • نیمرخ انگیزشی مقایسه معلمان با نیم‌رخ‌های گوناگون انگیزشی از لحاظ راهبردهای آموزشی و انضباطی: تحلیل مبتنی بر فرد [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 124-141]

و

  • واریانس واقعی بررسی اعتبار نمرات سوابق تحصیلی، نمرات آزمون سراسری و نمرات ترکیبی در پذیرش دانشجویان با استفاده از تئوری تعمیم پذیری [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 92-121]

ه

  • هویت اخلاقی رابطه ی هویت اخلاقی با بی‌صداقتی تحصیلی: بررسی نقش تعدیلی جنسیت [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 143-162]
  • هیجان خودآگاه نقش سبک‌های اسنادی در هیجان‌های خودآگاه شرم و گناه در دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 1-18]

ی

  • یادگیری خودتنظیمی نگرش نسبت به فناوری داده ها به عنوان پیش بینی کننده یادگیری خود تنظیمی در مدارس هوشمند [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 102-123]
  • یادگیری در محیط کار فرهنگ یادگیری سازمانی، اثربخشی مدیریتی و توانمندسازی روان شناختی: پیش‌بینی‌کننده‌های یادگیری در محیط کار [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 19-36]