نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیمی قوام، صغری تدوین برنامه ی آموزشی افزایش علاقه ی اجتماعی (والد-کودک) و بررسی اثربخشی آن در افزایش میزان علاقه ی اجتماعی دانش آموزان با اختلال نافرمانی مقابله ای [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 122-142]
  • اکبرپور زنگلانی، محمد باقر پیش بینی درگیری تحصیلی عاطفی و خودپنداره تحصیلی بر اساس ساختار اجتماعی -آموزش و ادراک از محیط های آموزشی: بررسی نقش تعدیلی نوع آموزش (آموزش از دور و حضوری) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 69-101]
  • اکرامی، محمود پیش بینی درگیری تحصیلی عاطفی و خودپنداره تحصیلی بر اساس ساختار اجتماعی -آموزش و ادراک از محیط های آموزشی: بررسی نقش تعدیلی نوع آموزش (آموزش از دور و حضوری) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 69-101]
  • ایمانی، مهدی بررسی ساختار عاملی پرسش نامه انعطاف پذیری روان‌شناختی در دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 162-181]

ب

  • بواسحاقی، منیژه رابطه علّی باور خود کارآمدی معلم با عملکرد تحصیلی دانش آموزان با میانجی‌‌‌گری مدیریت کلاسی و رویکردهای تدریس [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-26]

ت

  • تجری، مجتبی نگرش نسبت به فناوری داده ها به عنوان پیش بینی کننده یادگیری خود تنظیمی در مدارس هوشمند [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 102-123]

ج

  • جباری، سوسن اثربخشی آموزش حل مسئله بر خودتعیینی در دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 142-161]
  • جمالی، احسان بررسی اعتبار نمرات سوابق تحصیلی، نمرات آزمون سراسری و نمرات ترکیبی در پذیرش دانشجویان با استفاده از تئوری تعمیم پذیری [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 92-121]
  • جوکار، بهرام رابطه ی هویت اخلاقی با بی‌صداقتی تحصیلی: بررسی نقش تعدیلی جنسیت [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 143-162]

ح

  • حاجی یخچالی، علیرضا رابطه علّی باور خود کارآمدی معلم با عملکرد تحصیلی دانش آموزان با میانجی‌‌‌گری مدیریت کلاسی و رویکردهای تدریس [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-26]
  • حسینچاری، مسعود نقش واسطه‌ای خودکارآمدی اجتماعی در رابطه بین دلبستگی به گروه همسال و والدین با احساس تنهایی در دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 27-49]
  • حسینی، فریده سادات نقش سبک‌های اسنادی در هیجان‌های خودآگاه شرم و گناه در دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 1-18]
  • حق‌نگهدار، مرجان رابطه ی هویت اخلاقی با بی‌صداقتی تحصیلی: بررسی نقش تعدیلی جنسیت [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 143-162]
  • حیدرزاده، محسن نقش ساختار ارزشیابی کلاسی ادراک شده و جهت‌گیری پژوهشی دانشجویان در انگیزش پژوهشی آنان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 50-68]

خ

  • خباز، محمود تدوین برنامه ی آموزشی افزایش علاقه ی اجتماعی (والد-کودک) و بررسی اثربخشی آن در افزایش میزان علاقه ی اجتماعی دانش آموزان با اختلال نافرمانی مقابله ای [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 122-142]
  • خدایی، ابراهیم بررسی اعتبار نمرات سوابق تحصیلی، نمرات آزمون سراسری و نمرات ترکیبی در پذیرش دانشجویان با استفاده از تئوری تعمیم پذیری [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 92-121]
  • خرمایی، فرهاد بررسی رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده/ استادان و جرأت ورزی در دانشجویان با واسطه‌گری تنظیم هیجان [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 68-91]

د

  • دلاور، علی تدوین برنامه ی آموزشی افزایش علاقه ی اجتماعی (والد-کودک) و بررسی اثربخشی آن در افزایش میزان علاقه ی اجتماعی دانش آموزان با اختلال نافرمانی مقابله ای [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 122-142]

ذ

  • ذوالفقارنسب، سلیمان بررسی اعتبار نمرات سوابق تحصیلی، نمرات آزمون سراسری و نمرات ترکیبی در پذیرش دانشجویان با استفاده از تئوری تعمیم پذیری [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 92-121]

ز

  • زارع، حسین پیش بینی درگیری تحصیلی عاطفی و خودپنداره تحصیلی بر اساس ساختار اجتماعی -آموزش و ادراک از محیط های آموزشی: بررسی نقش تعدیلی نوع آموزش (آموزش از دور و حضوری) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 69-101]
  • زارع، معصومه بررسی رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده/ استادان و جرأت ورزی در دانشجویان با واسطه‌گری تنظیم هیجان [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 68-91]

ش

  • شریعتی، محبوبه نقش واسطه‌ای خودکارآمدی اجتماعی در رابطه بین دلبستگی به گروه همسال و والدین با احساس تنهایی در دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 27-49]

ص

  • صاحبی، سمیه نگرش نسبت به فناوری داده ها به عنوان پیش بینی کننده یادگیری خود تنظیمی در مدارس هوشمند [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 102-123]

ط

  • طاهری، مرتضی فرهنگ یادگیری سازمانی، اثربخشی مدیریتی و توانمندسازی روان شناختی: پیش‌بینی‌کننده‌های یادگیری در محیط کار [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 19-36]

ع

  • عباسی، نرجس نقش سبک‌های اسنادی در هیجان‌های خودآگاه شرم و گناه در دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 1-18]
  • عظیم پور، احسان مقایسه معلمان با نیم‌رخ‌های گوناگون انگیزشی از لحاظ راهبردهای آموزشی و انضباطی: تحلیل مبتنی بر فرد [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 124-141]
  • علیزاده، حمید تدوین برنامه ی آموزشی افزایش علاقه ی اجتماعی (والد-کودک) و بررسی اثربخشی آن در افزایش میزان علاقه ی اجتماعی دانش آموزان با اختلال نافرمانی مقابله ای [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 122-142]

غ

  • غیاثی، سعید فرهنگ یادگیری سازمانی، اثربخشی مدیریتی و توانمندسازی روان شناختی: پیش‌بینی‌کننده‌های یادگیری در محیط کار [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 19-36]

ف

  • فضیلت‌پور، مسعود نقش واسطه‌ای خودکارآمدی اجتماعی در رابطه بین دلبستگی به گروه همسال و والدین با احساس تنهایی در دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 27-49]

ک

  • کارشکی، حسین نقش ساختار ارزشیابی کلاسی ادراک شده و جهت‌گیری پژوهشی دانشجویان در انگیزش پژوهشی آنان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 50-68]

گ

  • گلستانه، سید موسی نقش سبک‌های اسنادی در هیجان‌های خودآگاه شرم و گناه در دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 1-18]

م

  • مجاور، شیرین اثربخشی آموزش حل مسئله بر خودتعیینی در دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 142-161]
  • مروتی، ذکراله رابطه علّی باور خود کارآمدی معلم با عملکرد تحصیلی دانش آموزان با میانجی‌‌‌گری مدیریت کلاسی و رویکردهای تدریس [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-26]
  • مصرآبادی، جواد مقایسه معلمان با نیم‌رخ‌های گوناگون انگیزشی از لحاظ راهبردهای آموزشی و انضباطی: تحلیل مبتنی بر فرد [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 124-141]
  • مقدم، علیرضا ارزیابی فرآیندهای آموزشی فاوا- محور: یک چهارضلعی معیوب [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 37-67]
  • ملکی، حمید پیش بینی درگیری تحصیلی عاطفی و خودپنداره تحصیلی بر اساس ساختار اجتماعی -آموزش و ادراک از محیط های آموزشی: بررسی نقش تعدیلی نوع آموزش (آموزش از دور و حضوری) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 69-101]
  • مهرام، بهروز نقش ساختار ارزشیابی کلاسی ادراک شده و جهت‌گیری پژوهشی دانشجویان در انگیزش پژوهشی آنان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 50-68]

ن

  • نظری، ندا فرهنگ یادگیری سازمانی، اثربخشی مدیریتی و توانمندسازی روان شناختی: پیش‌بینی‌کننده‌های یادگیری در محیط کار [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 19-36]

ی

  • یادگارزاده، غلامرضا بررسی اعتبار نمرات سوابق تحصیلی، نمرات آزمون سراسری و نمرات ترکیبی در پذیرش دانشجویان با استفاده از تئوری تعمیم پذیری [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 92-121]
  • یارمحمدزاده، پیمان مقایسه معلمان با نیم‌رخ‌های گوناگون انگیزشی از لحاظ راهبردهای آموزشی و انضباطی: تحلیل مبتنی بر فرد [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 124-141]