آ
-
آراسته، حمیدرضا
مطالعه ی کیفی نیازها و روشهای توسعه ی حرفه ای مدیران مدارس [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 41-62]
-
آزادی ده بیدی، فاطمه
پیش بینی اضطراب امتحان بر اساس سبک های شناختی تفکر با واسطه گری مؤلفه های هدف گرایی در دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 71-99]
ا
-
البرزی، محبوبه
تأثیر بازخورد تطبیقی- اجتماعی و تواتر آن بر عملکرد و یادداری تکلیف تعادل [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 106-125]
-
امین بیدختی، علی اکبر
بهبود فرآیند یاددهی – یادگیری مدارس هوشمند از منظر ارزشیابی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 1-20]
ب
-
برزگر بفرویی، کاظم
مدل علّی تأثیر انگیزش تحصیلی بر فرسودگی تحصیلی با نقش واسطهای اهمالکاری دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 126-152]
ج
-
جمشیدی، لاله
بهبود فرآیند یاددهی – یادگیری مدارس هوشمند از منظر ارزشیابی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 1-20]
-
جوکار، بهرام
پیشبینی ابعاد خودکارآمدی بر اساس الگوی ارتباطات خانوادگی و ساختار کلاس [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 25-48]
ح
-
حریزاوی، مهدی
بررسی ساختار عاملی تاییدی مقیاس اضطراب ریاضیات-فرم ایرانی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 124-145]
-
حیات، علی اصغر
مطالعه ی کیفی نیازها و روشهای توسعه ی حرفه ای مدیران مدارس [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 41-62]
خ
-
خالق خواه، علی
بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مشارکتی از نوع جیگساو بر خودتنظیمی و انگیزش تحصیلی دانشآموزان ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 153-178]
-
خرمائی، فرهاد
پیش بینی اضطراب امتحان بر اساس سبک های شناختی تفکر با واسطه گری مؤلفه های هدف گرایی در دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 71-99]
د
-
دربیدی، مرجان
مدل علّی تأثیر انگیزش تحصیلی بر فرسودگی تحصیلی با نقش واسطهای اهمالکاری دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 126-152]
-
دهقانی زاده، محمدحسین
حمایت اجتماعی ادراک شده و سرزندگی تحصیلی: نقش واسطه ای باورهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-24]
-
دولتی، علی اکبر
بهبود فرآیند یاددهی – یادگیری مدارس هوشمند از منظر ارزشیابی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 1-20]
ر
-
رجبی، غلامرضا
بررسی ساختار عاملی تاییدی مقیاس اضطراب ریاضیات-فرم ایرانی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 124-145]
-
رستمی، ربابه
تأثیر بازخورد تطبیقی- اجتماعی و تواتر آن بر عملکرد و یادداری تکلیف تعادل [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 106-125]
-
رشادت جو، حمیده
مفهوم پردازی هویت حرفه ای اعضای هیات علمی؛ ارائه یک مدل کیفی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 100-123]
-
رضایی، مونا
تأثیر بازخورد تطبیقی- اجتماعی و تواتر آن بر عملکرد و یادداری تکلیف تعادل [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 106-125]
-
رضایی شریف، علی
بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مشارکتی از نوع جیگساو بر خودتنظیمی و انگیزش تحصیلی دانشآموزان ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 153-178]
ز
-
زاهد بابلان، عادل
بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مشارکتی از نوع جیگساو بر خودتنظیمی و انگیزش تحصیلی دانشآموزان ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 153-178]
-
زین آبادی، حسن رضا
مطالعه ی کیفی نیازها و روشهای توسعه ی حرفه ای مدیران مدارس [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 41-62]
س
-
سعیدی رضوانی، محمود
بررسی اثربخشی روش دیوید مریل در آموزش ضمن خدمت معلمان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 49-70]
-
سلیمانی خشاب، عباسعلی
حمایت اجتماعی ادراک شده و سرزندگی تحصیلی: نقش واسطه ای باورهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-24]
-
سیف، دیبا
پیش بینی خودکارآمدی در ریاضی بر اساس جهت گیری های هدف در میان دانش آموزان سرآمد تحصیلی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 21-40]
ش
-
شجاعی، ستاره
تأثیر آموزش مهارت های اجتماعی بر مشکلات رفتاری- هیجانی دانشآموزان پسر با کمتوانی ذهنی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 62-86]
-
شکری، امید
تحلیل مشخصه های روان سنجی فهرست مشغولیت تحصیلی در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 87-104]
ع
-
عبداله پور، محمد آزاد
تحلیل مشخصه های روان سنجی فهرست مشغولیت تحصیلی در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 87-104]
-
عبدالهی، بیژن
مطالعه ی کیفی نیازها و روشهای توسعه ی حرفه ای مدیران مدارس [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 41-62]
ف
-
فروتن، معین
مفهوم پردازی هویت حرفه ای اعضای هیات علمی؛ ارائه یک مدل کیفی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 100-123]
-
فیروزی، زهرا
بررسی اثربخشی روش دیوید مریل در آموزش ضمن خدمت معلمان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 49-70]
ک
-
کارشکی، حسین
بررسی اثربخشی روش دیوید مریل در آموزش ضمن خدمت معلمان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 49-70]
-
کرمی، مرتضی
بررسی اثربخشی روش دیوید مریل در آموزش ضمن خدمت معلمان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 49-70]
م
-
مرادی، مرتضی
حمایت اجتماعی ادراک شده و سرزندگی تحصیلی: نقش واسطه ای باورهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-24]
ن
-
نیکنام، ندا
پیشبینی ابعاد خودکارآمدی بر اساس الگوی ارتباطات خانوادگی و ساختار کلاس [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 25-48]
و
-
وقاری، رقیه
تأثیر آموزش مهارت های اجتماعی بر مشکلات رفتاری- هیجانی دانشآموزان پسر با کمتوانی ذهنی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 62-86]
ه
-
هاشمی، سیده زهرا
بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مشارکتی از نوع جیگساو بر خودتنظیمی و انگیزش تحصیلی دانشآموزان ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 153-178]
-
همتی، حمیده
مدل علّی تأثیر انگیزش تحصیلی بر فرسودگی تحصیلی با نقش واسطهای اهمالکاری دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 126-152]
-
همتی، قربان
تأثیر آموزش مهارت های اجتماعی بر مشکلات رفتاری- هیجانی دانشآموزان پسر با کمتوانی ذهنی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 62-86]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد