نمایه نویسندگان

آ

  • آراسته، حمیدرضا مطالعه ی کیفی نیازها و روش‌های توسعه ی حرفه ای مدیران مدارس [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 41-62]
  • آزادی ده بیدی، فاطمه پیش بینی اضطراب امتحان بر اساس سبک های شناختی تفکر با واسطه گری مؤلفه های هدف گرایی در دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 71-99]

ا

  • البرزی، محبوبه تأثیر بازخورد تطبیقی- اجتماعی و تواتر آن بر عملکرد و یادداری تکلیف تعادل [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 106-125]
  • امین بیدختی، علی اکبر بهبود فرآیند یاددهی – یادگیری مدارس هوشمند از منظر ارزشیابی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 1-20]

ب

  • برزگر بفرویی، کاظم مدل‌ علّی تأثیر انگیزش تحصیلی بر فرسودگی تحصیلی با نقش واسطه‌ای اهمال‌کاری دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 126-152]

ج

  • جمشیدی، لاله بهبود فرآیند یاددهی – یادگیری مدارس هوشمند از منظر ارزشیابی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 1-20]
  • جوکار، بهرام پیش‌بینی ابعاد خودکارآمدی بر اساس الگوی ارتباطات خانوادگی و ساختار کلاس [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 25-48]

ح

  • حریزاوی، مهدی بررسی ساختار عاملی تاییدی مقیاس اضطراب ریاضیات-فرم ایرانی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 124-145]
  • حیات، علی اصغر مطالعه ی کیفی نیازها و روش‌های توسعه ی حرفه ای مدیران مدارس [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 41-62]

خ

  • خالق خواه، علی بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مشارکتی از نوع جیگ‌ساو بر خودتنظیمی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 153-178]
  • خرمائی، فرهاد پیش بینی اضطراب امتحان بر اساس سبک های شناختی تفکر با واسطه گری مؤلفه های هدف گرایی در دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 71-99]

د

  • دربیدی، مرجان مدل‌ علّی تأثیر انگیزش تحصیلی بر فرسودگی تحصیلی با نقش واسطه‌ای اهمال‌کاری دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 126-152]
  • دهقانی زاده، محمدحسین حمایت اجتماعی ادراک شده و سرزندگی تحصیلی: نقش واسطه ای باورهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-24]
  • دولتی، علی اکبر بهبود فرآیند یاددهی – یادگیری مدارس هوشمند از منظر ارزشیابی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 1-20]

ر

  • رجبی، غلامرضا بررسی ساختار عاملی تاییدی مقیاس اضطراب ریاضیات-فرم ایرانی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 124-145]
  • رستمی، ربابه تأثیر بازخورد تطبیقی- اجتماعی و تواتر آن بر عملکرد و یادداری تکلیف تعادل [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 106-125]
  • رشادت جو، حمیده مفهوم پردازی هویت حرفه ای اعضای هیات علمی؛ ارائه یک مدل کیفی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 100-123]
  • رضایی، مونا تأثیر بازخورد تطبیقی- اجتماعی و تواتر آن بر عملکرد و یادداری تکلیف تعادل [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 106-125]
  • رضایی شریف، علی بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مشارکتی از نوع جیگ‌ساو بر خودتنظیمی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 153-178]

ز

  • زاهد بابلان، عادل بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مشارکتی از نوع جیگ‌ساو بر خودتنظیمی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 153-178]
  • زین آبادی، حسن رضا مطالعه ی کیفی نیازها و روش‌های توسعه ی حرفه ای مدیران مدارس [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 41-62]

س

  • سعیدی رضوانی، محمود بررسی اثربخشی روش دیوید مریل در آموزش ضمن خدمت معلمان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 49-70]
  • سلیمانی خشاب، عباسعلی حمایت اجتماعی ادراک شده و سرزندگی تحصیلی: نقش واسطه ای باورهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-24]
  • سیف، دیبا پیش بینی خودکارآمدی در ریاضی بر اساس جهت گیری های هدف در میان دانش آموزان سرآمد تحصیلی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 21-40]

ش

  • شجاعی، ستاره تأثیر آموزش مهارت های اجتماعی بر مشکلات رفتاری- هیجانی دانش‌آموزان پسر با کم‌توانی ‌ذهنی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 62-86]
  • شکری، امید تحلیل مشخصه های روان سنجی فهرست مشغولیت تحصیلی در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 87-104]

ع

  • عبداله پور، محمد آزاد تحلیل مشخصه های روان سنجی فهرست مشغولیت تحصیلی در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 87-104]
  • عبدالهی، بیژن مطالعه ی کیفی نیازها و روش‌های توسعه ی حرفه ای مدیران مدارس [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 41-62]

ف

  • فروتن، معین مفهوم پردازی هویت حرفه ای اعضای هیات علمی؛ ارائه یک مدل کیفی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 100-123]
  • فیروزی، زهرا بررسی اثربخشی روش دیوید مریل در آموزش ضمن خدمت معلمان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 49-70]

ک

  • کارشکی، حسین بررسی اثربخشی روش دیوید مریل در آموزش ضمن خدمت معلمان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 49-70]
  • کرمی، مرتضی بررسی اثربخشی روش دیوید مریل در آموزش ضمن خدمت معلمان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 49-70]

م

  • مرادی، مرتضی حمایت اجتماعی ادراک شده و سرزندگی تحصیلی: نقش واسطه ای باورهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-24]

ن

  • نیکنام، ندا پیش‌بینی ابعاد خودکارآمدی بر اساس الگوی ارتباطات خانوادگی و ساختار کلاس [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 25-48]

و

  • وقاری، رقیه تأثیر آموزش مهارت های اجتماعی بر مشکلات رفتاری- هیجانی دانش‌آموزان پسر با کم‌توانی ‌ذهنی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 62-86]

ه

  • هاشمی، سیده زهرا بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مشارکتی از نوع جیگ‌ساو بر خودتنظیمی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 153-178]
  • همتی، حمیده مدل‌ علّی تأثیر انگیزش تحصیلی بر فرسودگی تحصیلی با نقش واسطه‌ای اهمال‌کاری دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 126-152]
  • همتی، قربان تأثیر آموزش مهارت های اجتماعی بر مشکلات رفتاری- هیجانی دانش‌آموزان پسر با کم‌توانی ‌ذهنی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 62-86]