الف. فارسی
بابالویان، رضا و سعداللهی، آرش و مسعودی، مجید. (1394)،مدیریت کلاس درس،کنفرانس سراسری دانش و فناوری علوم تربیتی مطالعات اجتماعی و روانشناسی ایران، تهران https://civilica.com/doc/467834
باقریفر، علی، فاتحینژاد، زهرا، امدادی، مریم و مختاری، عصمت. (1397)، بررسی انضباط دانشآموزان در مدرسه،
ششمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی وروانشناسی، آسیبهای اجتماعی و فرهنگی ایران، تهران، انجمن توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین،
https://www.civilica.com/Paper-PSCONF06-PSCONF06_019.html
خیرآبادی، زهرا. (1397)،چگونگی تاثیر جمعیت بر برنامهریزی آموزش و پرورش، ششمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی، آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران، تهران،https://civilica.com/doc/759719
زاهد، عادل؛ رجبی، سعید و امیدی، مسعود (1391)، مقایسه سازگاری اجتماعی، هیجانی، تحصیلی و یادگیری خودتنظیمی در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری. مجله ناتوانیهای یادگیری، 2(2)، 43-62.
ملایی، ملیحه. (1397)، راهکارهای افزایش انضباط در بین دانشآموزان دوره ابتدایی، دومین کنفرانس بینالمللی نوآوری و تحقیق در علوم تربیتی، مدیریت و روانشناسی، تهران، مرکز مطالعات و تحقیقات اسلامی سروش حکمت مرتضوی،
ب. انگلیسی
Aguilar, S. J., Karabenick, S. A., Teasley, S. D., & Baek, C. (2021). Associations between learning analytics dashboard exposure and motivation and self-regulated learning. Computers & Education, 162, 104085.
Brandt, N. D., Becker, M., Tetzner, J., Brunner, M., Kuhl, P., & Maaz, K. (2018). Personality across the lifespan. European Journal of Psychological Assessment, 36(1), 162-173.
Durlak, J. A., Weissberg, R. P., Dymnicki, A. B., Taylor, R. D., & Schellinger, K. B. (2011). The impact of enhancing students’ social and emotional learning: A meta-analysis of school‐based universal interventions. Child Development, 82(1), 405-432.
Elgar, F. J., Donnelly, P. D., Michaelson, V., Gariépy, G., Riehm, K. E., Walsh, S. D., & Pickett, W. (2018). Corporal punishment bans and physical fighting in adolescents: An ecological study of 88 countries. BMJ open, 8(9), e021616.
Fuggle, S. (2020). The spectacle of discipline and punish: The tableau, the diagram and the calligram. Crime, Media, Culture, 16(1), 139-156.
Gershoff, E. T. (2017). School corporal punishment in global perspective: prevalence, outcomes, and efforts at intervention. Psychology, Health & Medicine, 22(sup1), 224-239.
Hallmark, J. R. (2018). An analysis of student Discipline infractions after implementing a character education and positive behavior reinforcement program at the middle school level. ProQuest LLC,16(3), 149-158.
Laskshmi, N. Y., & Sidney, H. K. (2017). Kaplan and Sadock’s comprehensive textbook of psychiatry: Pharmacological treatment of depression and bipolar disorders. Wolters Kluwer.
Lee, C., & Campbell, D. L. (2021). A multi-disciplinary approach to assess the welfare impacts of a new virtual fencing technology. Frontiers in Veterinary Science, 8, 111.
Mahvar, T., Farahani, M. A., & Aryankhesal, A. (2018). Conflict management strategies in coping with students’ disruptive behaviors in the classroom: Systematized review. Journal of Advances in Medical Education & Professionalism, 6(3), 102.
Martínez, I. M., Youssef-Morgan, C. M., Chambel, M. J., & Marques-Pinto, A. (2019). Antecedents of academic performance of university students: academic engagement and psychological capital resources. Educational Psychology, 39(8), 1047-1067.
Parkes, J., & Heslop, J. (2011). Stop violence against girls in school: A cross country analysis of baseline research from Ghana, Kenya and Mozambique.Johannesburg ActionAid International.
Sadik, F. (2018). Children and discipline: Investigating secondary school students' perception of discipline through metaphors. European Journal of Educational Research, 7(1), 31-45.
Susanto, A. (2020, July). The effect of self-regulated and disciplined learning on students’ achievements. In 1st International Conference on Science, Health, Economics, Education and Technology (pp. 123-126). Atlantis Press.
Tight, M. (2020). Higher education: discipline or field of study? Tertiary Education and Management, 26(4), 415-428.
Wegmann, K. M., & Smith, B. (2019). Examining racial/ethnic disparities in school discipline in the context of student-reported behavior infractions. Children and Youth Services Review, 103, 18-27.
Winkler, J. L., Walsh, M. E., de Blois, M., Maré, J., & Carvajal, S. C. (2017). Kind discipline: Developing a conceptual model of a promising school discipline approach. Evaluation and Program Planning, 62, 15-24.
Woessmann, L. (2016). The importance of school systems: Evidence from international differences in student achievement. Journal of Economic Perspectives, 30(3), 3-32.