ا
-
ابراهیم دماوندی، مجید
مدل یابی رابطه ساختاری هوش هیجانی و شادکامی با واسطه گری خودکارآمدی و خودتنظیمی تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 32-60]
-
اسکندری، مجتبی
بررسی عملکرد دانشآموزان سال سوم راهنمایی در موقعیتهای طرح مسئله ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 67-93]
-
البرزی، محبوبه
رابطه ادراک از والدین و خلاقیت اجتماعی درکودکان با واسطه گری باورهای انگیزشی در روابط دوستانه [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 61-81]
-
امینیفر، الهه
مؤلفههای مؤثر در یادگیری دایرهی مثلثاتی و روابط بین آنها [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 1-19]
ب
-
بحری، سیده لیلا
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه درگیری رفتاری و عاطفی تحصیلی در دانشآموزان دوره راهنمایی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 21-45]
-
بخشعلیزاده، شهرناز
بررسی عملکرد دانشآموزان سال سوم راهنمایی در موقعیتهای طرح مسئله ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 67-93]
پ
-
پورطاهری، فروغ
رابطهی فراحافظه با عملکرد تحصیلی کیفی و کمّی دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 137-157]
-
پیری، موسی
تفاوت عملکرد تحصیلی در نیمرخهای یادگیری فعال و باورهای انگیزشی دانش-آموزان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 95-112]
ج
-
جعفری، سکینه
ارائه مدل ساختاری از رابطهی بین شایستگیهای تدریس ادراکشده اعضای هیأتعلمی و دستاوردهای تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 47-66]
چ
-
چراغی، اعظم
الگوی علّی ـ تجربی از روابط بین ادراک از الگوهای ارتباط خانواده، ادراک از ساختار کلاس، انگیـزش و خودگردانی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در نوجوانان دبیرستانی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 113-140]
ح
-
حسن نیا، سمیه
مدل یابی رابطه ساختاری هوش هیجانی و شادکامی با واسطه گری خودکارآمدی و خودتنظیمی تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 32-60]
ر
-
رحیمی، مهدی
رابطهی فراحافظه با عملکرد تحصیلی کیفی و کمّی دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 137-157]
-
ریحانی، ابراهیم
بررسی عملکرد دانشآموزان سال سوم راهنمایی در موقعیتهای طرح مسئله ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 67-93]
ز
-
زندوانیان نائینی، احمد
رابطهی فراحافظه با عملکرد تحصیلی کیفی و کمّی دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 137-157]
-
زوار، تقی
فراتحلیل اثرات روشهای تدریس گروهی بر بازده های تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 1-31]
س
-
سپهریان آذر، فیروزه
مقایسه عملکرد شناختی درون گرایان و برون گرایان در سه موقعیت سکوت، موسیقی و سر و صدا با توجه به پیشینه های صوتی متفاوت [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 82-107]
ص
-
صالح صدقپور، بهرام
مؤلفههای مؤثر در یادگیری دایرهی مثلثاتی و روابط بین آنها [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 1-19]
-
صالح صدق پور، بهرام
مدل یابی رابطه ساختاری هوش هیجانی و شادکامی با واسطه گری خودکارآمدی و خودتنظیمی تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 32-60]
ع
-
عبدشریفی، فاطمه
ارائه مدل ساختاری از رابطهی بین شایستگیهای تدریس ادراکشده اعضای هیأتعلمی و دستاوردهای تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 47-66]
ف
-
فیضی، ایوب
فراتحلیل اثرات روشهای تدریس گروهی بر بازده های تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 1-31]
ق
-
قبادی، لیلا
تفاوت عملکرد تحصیلی در نیمرخهای یادگیری فعال و باورهای انگیزشی دانش-آموزان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 95-112]
م
-
مجیدیفر، مریم
مؤلفههای مؤثر در یادگیری دایرهی مثلثاتی و روابط بین آنها [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 1-19]
-
مرادی، مرتضی
الگوی علّی ـ تجربی از روابط بین ادراک از الگوهای ارتباط خانواده، ادراک از ساختار کلاس، انگیـزش و خودگردانی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در نوجوانان دبیرستانی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 113-140]
-
مصرآبادی، جواد
فراتحلیل اثرات روشهای تدریس گروهی بر بازده های تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 1-31]
-
مهدی نژاد، ولی
ادراک اعضای هیأت علمی از اعتبار ارزشیابیهای دانشجویان از تدریس و تاثیر آن بر تدریس و روحیه آنها [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 108-136]
ن
-
ناظری، شایسته
ادراک اعضای هیأت علمی از اعتبار ارزشیابیهای دانشجویان از تدریس و تاثیر آن بر تدریس و روحیه آنها [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 108-136]
ی
-
یوسفی، فریده
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه درگیری رفتاری و عاطفی تحصیلی در دانشآموزان دوره راهنمایی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 21-45]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد