نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیم دماوندی، مجید مدل یابی رابطه ساختاری هوش هیجانی و شادکامی با واسطه گری خودکارآمدی و خودتنظیمی تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 32-60]
  • اسکندری، مجتبی بررسی عملکرد دانش‌آموزان سال سوم راهنمایی در موقعیت‌های طرح ‌مسئله ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 67-93]
  • البرزی، محبوبه رابطه ادراک از والدین و خلاقیت اجتماعی درکودکان با واسطه گری باورهای انگیزشی در روابط دوستانه [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 61-81]
  • امینی‌فر، الهه مؤلفه‌‎های مؤثر در یادگیری دایره‌‎ی مثلثاتی و روابط بین آن‌ها [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 1-19]

ب

  • بحری، سیده لیلا بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه درگیری رفتاری و عاطفی تحصیلی در دانش‌آموزان دوره راهنمایی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 21-45]
  • بخشعلی‌زاده، شهرناز بررسی عملکرد دانش‌آموزان سال سوم راهنمایی در موقعیت‌های طرح ‌مسئله ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 67-93]

پ

  • پورطاهری، فروغ رابطه‌ی فراحافظه با عملکرد تحصیلی کیفی و کمّی دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 137-157]
  • پیری، موسی تفاوت عملکرد تحصیلی در نیمرخ‌های یادگیری فعال و باورهای انگیزشی دانش-آموزان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 95-112]

ج

  • جعفری، سکینه ارائه مدل ساختاری از رابطه‌ی بین شایستگی‌های تدریس ادراک‌شده اعضای هیأت‌علمی و دستاوردهای تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 47-66]

چ

  • چراغی، اعظم الگوی علّی ـ تجربی از روابط بین ادراک از الگوهای ارتباط خانواده، ادراک از ساختار کلاس، انگیـزش و خودگردانی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در نوجوانان دبیرستانی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 113-140]

ح

  • حسن نیا، سمیه مدل یابی رابطه ساختاری هوش هیجانی و شادکامی با واسطه گری خودکارآمدی و خودتنظیمی تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 32-60]

ر

  • رحیمی، مهدی رابطه‌ی فراحافظه با عملکرد تحصیلی کیفی و کمّی دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 137-157]
  • ریحانی، ابراهیم بررسی عملکرد دانش‌آموزان سال سوم راهنمایی در موقعیت‌های طرح ‌مسئله ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 67-93]

ز

  • زندوانیان نائینی، احمد رابطه‌ی فراحافظه با عملکرد تحصیلی کیفی و کمّی دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 137-157]
  • زوار، تقی فراتحلیل اثرات روش‌های تدریس گروهی بر بازده های تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 1-31]

س

  • سپهریان آذر، فیروزه مقایسه عملکرد شناختی درون گرایان و برون گرایان در سه موقعیت سکوت، موسیقی و سر و صدا با توجه به پیشینه های صوتی متفاوت [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 82-107]

ص

  • صالح صدق‌پور، بهرام مؤلفه‌‎های مؤثر در یادگیری دایره‌‎ی مثلثاتی و روابط بین آن‌ها [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 1-19]
  • صالح صدق پور، بهرام مدل یابی رابطه ساختاری هوش هیجانی و شادکامی با واسطه گری خودکارآمدی و خودتنظیمی تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 32-60]

ع

  • عبدشریفی، فاطمه ارائه مدل ساختاری از رابطه‌ی بین شایستگی‌های تدریس ادراک‌شده اعضای هیأت‌علمی و دستاوردهای تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 47-66]

ف

  • فیضی، ایوب فراتحلیل اثرات روش‌های تدریس گروهی بر بازده های تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 1-31]

ق

  • قبادی، لیلا تفاوت عملکرد تحصیلی در نیمرخ‌های یادگیری فعال و باورهای انگیزشی دانش-آموزان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 95-112]

م

  • مجیدی‌فر، مریم مؤلفه‌‎های مؤثر در یادگیری دایره‌‎ی مثلثاتی و روابط بین آن‌ها [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 1-19]
  • مرادی، مرتضی الگوی علّی ـ تجربی از روابط بین ادراک از الگوهای ارتباط خانواده، ادراک از ساختار کلاس، انگیـزش و خودگردانی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در نوجوانان دبیرستانی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 113-140]
  • مصرآبادی، جواد فراتحلیل اثرات روش‌های تدریس گروهی بر بازده های تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 1-31]
  • مهدی نژاد، ولی ادراک اعضای هیأت ‌علمی از اعتبار ارزشیابی‌های دانشجویان از تدریس و تاثیر آن بر تدریس و روحیه آنها [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 108-136]

ن

  • ناظری، شایسته ادراک اعضای هیأت ‌علمی از اعتبار ارزشیابی‌های دانشجویان از تدریس و تاثیر آن بر تدریس و روحیه آنها [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 108-136]

ی

  • یوسفی، فریده بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه درگیری رفتاری و عاطفی تحصیلی در دانش‌آموزان دوره راهنمایی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 21-45]