نویسنده = %D9%81%D8%B1%D9%87%D8%A7%D8%AF %D8%AE%D8%B1%D9%85%D8%A7%D8%A6%DB%8C
طراحی بسته‌ی آموزشی ارتباط اصیل مبتنی بر نظریه وجودگرا و اثر بخشی آن بر احساس معنا و احساس تنهایی دانشجویان

دوره 15، شماره 2، اسفند 1402، صفحه 264-243

10.22099/jsli.2024.7417

معصومه ذبیحی؛ محبوبه فولادچنگ؛ فرهاد خرمایی؛ راضیه شیخ الاسلامی


تاب‌آوری اخلاقی تحصیلی: از مفهوم سازی تا سنجش

دوره 11، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 88-114

10.22099/jsli.2020.5566

سمیرا راهپیما؛ بهرام جوکار؛ مسعود حسینچاری؛ فرهاد خرمائی


صبر مادر و پرخاشگری کودک: نقش میانجی استرس والدگری

دوره 11، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 92-107

10.22099/jsli.2019.5338

مرضیه صادق زاده؛ لیلا شاملی؛ فرهاد خرمایی


نقش علّی الگوهای ارتباطی خانواده در خودکارآمدی و تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان

دوره 10، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 94-110

10.22099/jsli.2018.4917

حبیب الله نادری؛ فرهاد خرمایی؛ عباس اکبری؛ مصطفی صبری