نویسنده = %D8%B1%D8%A7%D8%B6%DB%8C%D9%87 %D8%B4%DB%8C%D8%AE %D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C
طراحی بسته‌ی آموزشی ارتباط اصیل مبتنی بر نظریه وجودگرا و اثر بخشی آن بر احساس معنا و احساس تنهایی دانشجویان

دوره 15، شماره 2، اسفند 1402، صفحه 264-243

10.22099/jsli.2024.7417

معصومه ذبیحی؛ محبوبه فولادچنگ؛ فرهاد خرمایی؛ راضیه شیخ الاسلامی


رابطه فرهنگ دانشگاه و گرایش به یادگیری مادام‌العمر با واسطه خودکارآمدی تحصیلی

دوره 14، شماره 1، شهریور 1401، صفحه 47-66

10.22099/jsli.2022.43329.3679

فرزانه یزدانی؛ مسعود حسینچاری؛ بهرام جوکار؛ راضیه شیخ الاسلامی


تأثیر آموزش خودشفقت‌ورزی بر فرایندهای تصمیم‌گیری اخلاقی نوجوانان دختر

دوره 14، شماره 1، شهریور 1401، صفحه 163-184

10.22099/jsli.2022.6746

حمیرا سپاسیان؛ بهرام جوکار؛ راضیه شیخ الاسلامی؛ مسعود حسین چاری


اثربخشی روش آموزشی «بحث معمامحور» بر ارتقای شایستگی اخلاقی

دوره 13، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 62-80

10.22099/jsli.2021.6313

خاتون محمودنژاد؛ راضیه شیخ الاسلامی