کلیدواژه‌ها = %D8%B9%D9%85%D9%84%DA%A9%D8%B1%D8%AF %D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84%DB%8C
رابطه‌ی تاب‌آوری، امیدواری و هوش هیجانی با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان

دوره 9، شماره 1، شهریور 1396، صفحه 50-67

10.22099/jsli.2017.4169

مجید صدوقی؛ محمدرضا تمنایی فر؛ جمیله ناصری


بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مشارکتی از نوع جیگ‌ساو بر خودتنظیمی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی

دوره 7، شماره 2، اسفند 1394، صفحه 153-178

10.22099/jsli.2016.3694

سیده زهرا هاشمی؛ علی خالق خواه؛ علی رضایی شریف؛ عادل زاهد بابلان