آ
-
آشفتگی روانشناختی
رابطهی خوشبینی و آشفتگی روانشناختی در دانشجویان: نقش میانجیگر کنترل تحصیلی آگاهانه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 1-19]
-
آموزش ضمن خدمت
ارزیابی نقش عامل فردی در انتقال اثربخش آموزشهای ضمن خدمت کارکنان به محیط کار [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 109-128]
-
آموزش فنی و حرفهای
تأثیر آموزش ترکیبی بر موفقیت و رضایت فراگیران نظام آموزش فنی و حرفه-ای [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 91-108]
ا
-
ابعاد بهزیستی هیجانی: هیجان مثبت
نقش واسطهگری انگیزش تحصیلی در رابطهی بین هویت تحصیلی و ابعاد بهزیستی هیجانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 20-36]
-
ارزیابی اثربخشی
ارزیابی نقش عامل فردی در انتقال اثربخش آموزشهای ضمن خدمت کارکنان به محیط کار [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 109-128]
-
استقلال کاری
بررسی و مقایسهی سطح استقلال کاری درک شدهی معلمان در مدارس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 146-172]
-
اضطراب آمار
بررسی رابطهی بین نیازهای اساسی روانشناختی و اضطراب آمار دانشجویان رشتهی روانشناسی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-22]
-
اضطراب امتحان
اثر پیشبینیکنندگی خودتنظیمی و خودکارآمدی تحصیلی بر اضطراب امتحان: بررسی نقش واسطهای تعللورزی تحصیلی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 122-145]
-
اعتبار
ویژگیهای روانسنجی نسخهی فارسی مقیاس خودکارآمدی خلاقیت در معلمان مدارس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 87-104]
-
الگوی ساختاری
ارائهی الگویی ساختاری جهت پیشبینی کیفیت تدریس اعضای هیأت علمی بر اساس ذهنیت فلسفی و انگیزش شغلی آنان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 59-86]
-
امیدواری
رابطهی تابآوری، امیدواری و هوش هیجانی با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 50-67]
-
انتقال آموزش
ارزیابی نقش عامل فردی در انتقال اثربخش آموزشهای ضمن خدمت کارکنان به محیط کار [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 109-128]
-
انگیزش پیشرفت
روش تدریس معلمان تربیت بدنی به مثابهی پیشبین انگیزهی پیشرفت دانشآموزان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-141]
-
انگیزش تحصیلی
نقش واسطهگری انگیزش تحصیلی در رابطهی بین هویت تحصیلی و ابعاد بهزیستی هیجانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 20-36]
-
انگیزش شغلی
ارائهی الگویی ساختاری جهت پیشبینی کیفیت تدریس اعضای هیأت علمی بر اساس ذهنیت فلسفی و انگیزش شغلی آنان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 59-86]
ب
-
بانک انصار
ارزیابی نقش عامل فردی در انتقال اثربخش آموزشهای ضمن خدمت کارکنان به محیط کار [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 109-128]
-
باورهای خودکارآمدی تحصیلی
ارائهی مدلی علّی-تجربی از بررسی نقش واسطهگری درآمیزی تحصیلی در رابطهی باورهای خودکارآمدی تحصیلی و حرمتخود تحصیلی با بهزیستی تحصیلی در نوجوانان دبیرستانی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 68-90]
-
بهزیستی تحصیلی
ارائهی مدلی علّی-تجربی از بررسی نقش واسطهگری درآمیزی تحصیلی در رابطهی باورهای خودکارآمدی تحصیلی و حرمتخود تحصیلی با بهزیستی تحصیلی در نوجوانان دبیرستانی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 68-90]
ت
-
تابآوری
رابطهی تابآوری، امیدواری و هوش هیجانی با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 50-67]
-
تخریبگری
بررسی رابطهی سرمایههای اجتماعی و فرهنگی، فناوریهای نوین، دلبستگی و جنسیت با گرایش به تخریبگری (مورد مطالعه: دانشآموزان دبیرستانی استان کرمان) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 23-49]
-
تدریس دانشآموزمحور
روش تدریس معلمان تربیت بدنی به مثابهی پیشبین انگیزهی پیشرفت دانشآموزان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-141]
-
تدریس معلممحور
روش تدریس معلمان تربیت بدنی به مثابهی پیشبین انگیزهی پیشرفت دانشآموزان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-141]
-
تربیت بدنی
روش تدریس معلمان تربیت بدنی به مثابهی پیشبین انگیزهی پیشرفت دانشآموزان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-141]
-
تعللورزی
اثر پیشبینیکنندگی خودتنظیمی و خودکارآمدی تحصیلی بر اضطراب امتحان: بررسی نقش واسطهای تعللورزی تحصیلی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 122-145]
-
توانمندسازی
بررسی و مقایسهی سطح استقلال کاری درک شدهی معلمان در مدارس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 146-172]
-
توسعهی حرفهای
بررسی و مقایسهی سطح استقلال کاری درک شدهی معلمان در مدارس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 146-172]
ح
-
حرمتخود تحصیلی
ارائهی مدلی علّی-تجربی از بررسی نقش واسطهگری درآمیزی تحصیلی در رابطهی باورهای خودکارآمدی تحصیلی و حرمتخود تحصیلی با بهزیستی تحصیلی در نوجوانان دبیرستانی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 68-90]
خ
-
خودتنظیمی
اثر پیشبینیکنندگی خودتنظیمی و خودکارآمدی تحصیلی بر اضطراب امتحان: بررسی نقش واسطهای تعللورزی تحصیلی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 122-145]
-
خودکارآمدی
اثر پیشبینیکنندگی خودتنظیمی و خودکارآمدی تحصیلی بر اضطراب امتحان: بررسی نقش واسطهای تعللورزی تحصیلی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 122-145]
-
خودکارآمدی خلاقیت
ویژگیهای روانسنجی نسخهی فارسی مقیاس خودکارآمدی خلاقیت در معلمان مدارس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 87-104]
-
خوشبینی
رابطهی خوشبینی و آشفتگی روانشناختی در دانشجویان: نقش میانجیگر کنترل تحصیلی آگاهانه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 1-19]
د
-
دانشجویان روانشناسی
بررسی رابطهی بین نیازهای اساسی روانشناختی و اضطراب آمار دانشجویان رشتهی روانشناسی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-22]
-
درآمیزی تحصیلی
ارائهی مدلی علّی-تجربی از بررسی نقش واسطهگری درآمیزی تحصیلی در رابطهی باورهای خودکارآمدی تحصیلی و حرمتخود تحصیلی با بهزیستی تحصیلی در نوجوانان دبیرستانی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 68-90]
-
دلبستگی
بررسی رابطهی سرمایههای اجتماعی و فرهنگی، فناوریهای نوین، دلبستگی و جنسیت با گرایش به تخریبگری (مورد مطالعه: دانشآموزان دبیرستانی استان کرمان) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 23-49]
ذ
-
ذهنیت فلسفی
ارائهی الگویی ساختاری جهت پیشبینی کیفیت تدریس اعضای هیأت علمی بر اساس ذهنیت فلسفی و انگیزش شغلی آنان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 59-86]
ر
-
رواسازی
ویژگیهای روانسنجی نسخهی فارسی مقیاس خودکارآمدی خلاقیت در معلمان مدارس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 87-104]
-
روایی
ویژگیهای روانسنجی نسخهی فارسی مقیاس خودکارآمدی خلاقیت در معلمان مدارس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 87-104]
س
-
سرمایهی اجتماعی
بررسی رابطهی سرمایههای اجتماعی و فرهنگی، فناوریهای نوین، دلبستگی و جنسیت با گرایش به تخریبگری (مورد مطالعه: دانشآموزان دبیرستانی استان کرمان) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 23-49]
-
سرمایهی فرهنگی
بررسی رابطهی سرمایههای اجتماعی و فرهنگی، فناوریهای نوین، دلبستگی و جنسیت با گرایش به تخریبگری (مورد مطالعه: دانشآموزان دبیرستانی استان کرمان) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 23-49]
ش
-
شرایط کاری معلمان
بررسی و مقایسهی سطح استقلال کاری درک شدهی معلمان در مدارس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 146-172]
ع
-
عامل فردی
ارزیابی نقش عامل فردی در انتقال اثربخش آموزشهای ضمن خدمت کارکنان به محیط کار [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 109-128]
-
عملکرد تحصیلی
رابطهی تابآوری، امیدواری و هوش هیجانی با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 50-67]
ف
-
فرسودگی تحصیلی
رابطهی تابآوری، امیدواری و هوش هیجانی با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 50-67]
-
فناوریهای نوین
بررسی رابطهی سرمایههای اجتماعی و فرهنگی، فناوریهای نوین، دلبستگی و جنسیت با گرایش به تخریبگری (مورد مطالعه: دانشآموزان دبیرستانی استان کرمان) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 23-49]
ک
-
کنترل تحصیلی آگاهانه
رابطهی خوشبینی و آشفتگی روانشناختی در دانشجویان: نقش میانجیگر کنترل تحصیلی آگاهانه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 1-19]
-
کیفیت تدریس
ارائهی الگویی ساختاری جهت پیشبینی کیفیت تدریس اعضای هیأت علمی بر اساس ذهنیت فلسفی و انگیزش شغلی آنان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 59-86]
-
کیفیت عملکرد
رابطهی ساختاری نقش گروههای آموزشی با کیفیت عملکرد معلمان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 37-58]
گ
-
گفتوشنود
رابطهی جهتگیری ارتباطی خانواده و نگرش نسبت به خلاقیت با نقش میانجی انگیزش تحصیلی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 105-121]
م
-
معلمان
رابطهی ساختاری نقش گروههای آموزشی با کیفیت عملکرد معلمان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 37-58]
-
معلمان
بررسی و مقایسهی سطح استقلال کاری درک شدهی معلمان در مدارس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 146-172]
-
معلمان مدارس
ویژگیهای روانسنجی نسخهی فارسی مقیاس خودکارآمدی خلاقیت در معلمان مدارس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 87-104]
-
مهارت آموزی
تأثیر آموزش ترکیبی بر موفقیت و رضایت فراگیران نظام آموزش فنی و حرفه-ای [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 91-108]
ن
-
نقش گروههای آموزشی
رابطهی ساختاری نقش گروههای آموزشی با کیفیت عملکرد معلمان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 37-58]
-
نگرش به خلاقیت
رابطهی جهتگیری ارتباطی خانواده و نگرش نسبت به خلاقیت با نقش میانجی انگیزش تحصیلی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 105-121]
-
نیازهای اساسی روانشناختی
بررسی رابطهی بین نیازهای اساسی روانشناختی و اضطراب آمار دانشجویان رشتهی روانشناسی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-22]
ه
-
همنوایی و انگیزش تحصیلی
رابطهی جهتگیری ارتباطی خانواده و نگرش نسبت به خلاقیت با نقش میانجی انگیزش تحصیلی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 105-121]
-
هوش هیجانی
رابطهی تابآوری، امیدواری و هوش هیجانی با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 50-67]
-
هویت تحصیلی
نقش واسطهگری انگیزش تحصیلی در رابطهی بین هویت تحصیلی و ابعاد بهزیستی هیجانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 20-36]
-
هیجان منفی
نقش واسطهگری انگیزش تحصیلی در رابطهی بین هویت تحصیلی و ابعاد بهزیستی هیجانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 20-36]
ی
-
یادگیری ترکیبی
تأثیر آموزش ترکیبی بر موفقیت و رضایت فراگیران نظام آموزش فنی و حرفه-ای [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 91-108]
-
یادگیری سنتی
تأثیر آموزش ترکیبی بر موفقیت و رضایت فراگیران نظام آموزش فنی و حرفه-ای [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 91-108]
-
یادگیری سیار
تأثیر آموزش ترکیبی بر موفقیت و رضایت فراگیران نظام آموزش فنی و حرفه-ای [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 91-108]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد