نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آشفتگی روان‌شناختی رابطه‌ی خوش‌بینی و آشفتگی روان‌شناختی در دانشجویان: نقش میانجی‌گر کنترل تحصیلی آگاهانه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 1-19]
  • آموزش ضمن خدمت ارزیابی نقش عامل فردی در انتقال اثربخش آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان به محیط کار [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 109-128]
  • آموزش فنی و حرفه‌ای تأثیر آموزش ترکیبی بر موفقیت و رضایت فراگیران نظام آموزش فنی و حرفه-ای [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 91-108]

ا

  • ابعاد بهزیستی هیجانی: هیجان مثبت نقش واسطه‌گری انگیزش تحصیلی در رابطه‌ی بین هویت تحصیلی و ابعاد بهزیستی هیجانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 20-36]
  • ارزیابی اثربخشی ارزیابی نقش عامل فردی در انتقال اثربخش آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان به محیط کار [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 109-128]
  • استقلال کاری بررسی و مقایسه‌ی سطح استقلال کاری درک شده‌ی معلمان در مدارس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 146-172]
  • اضطراب آمار بررسی رابطه‌ی بین نیاز‌های اساسی روان‌شناختی و اضطراب آمار دانشجویان رشته‌ی روان‌شناسی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-22]
  • اضطراب امتحان اثر پیش‌بینی‌کنندگی خودتنظیمی و خودکارآمدی تحصیلی بر اضطراب امتحان: بررسی نقش واسطه‌ای تعلل‌ورزی تحصیلی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 122-145]
  • اعتبار ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه‌ی فارسی مقیاس خودکارآمدی خلاقیت در معلمان مدارس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 87-104]
  • الگوی ساختاری ارائه‌ی الگویی ساختاری جهت پیش‌بینی کیفیت تدریس اعضای هیأت علمی بر اساس ذهنیت فلسفی و انگیزش شغلی آنان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 59-86]
  • امیدواری رابطه‌ی تاب‌آوری، امیدواری و هوش هیجانی با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 50-67]
  • انتقال آموزش ارزیابی نقش عامل فردی در انتقال اثربخش آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان به محیط کار [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 109-128]
  • انگیزش پیشرفت روش تدریس معلمان تربیت بدنی به مثابه‌ی پیش‌بین انگیزه‌ی پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-141]
  • انگیزش تحصیلی نقش واسطه‌گری انگیزش تحصیلی در رابطه‌ی بین هویت تحصیلی و ابعاد بهزیستی هیجانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 20-36]
  • انگیزش شغلی ارائه‌ی الگویی ساختاری جهت پیش‌بینی کیفیت تدریس اعضای هیأت علمی بر اساس ذهنیت فلسفی و انگیزش شغلی آنان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 59-86]

ب

  • بانک انصار ارزیابی نقش عامل فردی در انتقال اثربخش آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان به محیط کار [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 109-128]
  • باورهای خودکارآمدی تحصیلی ارائه‌ی مدلی علّی-تجربی از بررسی نقش واسطه‌گری درآمیزی تحصیلی در رابطه‌ی باورهای خودکارآمدی تحصیلی و حرمت‌خود تحصیلی با بهزیستی تحصیلی در نوجوانان دبیرستانی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 68-90]
  • بهزیستی تحصیلی ارائه‌ی مدلی علّی-تجربی از بررسی نقش واسطه‌گری درآمیزی تحصیلی در رابطه‌ی باورهای خودکارآمدی تحصیلی و حرمت‌خود تحصیلی با بهزیستی تحصیلی در نوجوانان دبیرستانی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 68-90]

ت

  • تاب‌آوری رابطه‌ی تاب‌آوری، امیدواری و هوش هیجانی با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 50-67]
  • تخریب‌گری بررسی رابطه‌ی سرمایه‌های اجتماعی و فرهنگی، فناوری‌های نوین، دل‌بستگی و جنسیت با گرایش به تخریب‌گری (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دبیرستانی استان کرمان) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 23-49]
  • تدریس دانش‌آموزمحور روش تدریس معلمان تربیت بدنی به مثابه‌ی پیش‌بین انگیزه‌ی پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-141]
  • تدریس معلم‌محور روش تدریس معلمان تربیت بدنی به مثابه‌ی پیش‌بین انگیزه‌ی پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-141]
  • تربیت بدنی روش تدریس معلمان تربیت بدنی به مثابه‌ی پیش‌بین انگیزه‌ی پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-141]
  • تعلل‌ورزی اثر پیش‌بینی‌کنندگی خودتنظیمی و خودکارآمدی تحصیلی بر اضطراب امتحان: بررسی نقش واسطه‌ای تعلل‌ورزی تحصیلی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 122-145]
  • توانمندسازی بررسی و مقایسه‌ی سطح استقلال کاری درک شده‌ی معلمان در مدارس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 146-172]
  • توسعه‌ی حرفه‌ای بررسی و مقایسه‌ی سطح استقلال کاری درک شده‌ی معلمان در مدارس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 146-172]

ح

  • حرمت‌خود تحصیلی ارائه‌ی مدلی علّی-تجربی از بررسی نقش واسطه‌گری درآمیزی تحصیلی در رابطه‌ی باورهای خودکارآمدی تحصیلی و حرمت‌خود تحصیلی با بهزیستی تحصیلی در نوجوانان دبیرستانی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 68-90]

خ

  • خودتنظیمی اثر پیش‌بینی‌کنندگی خودتنظیمی و خودکارآمدی تحصیلی بر اضطراب امتحان: بررسی نقش واسطه‌ای تعلل‌ورزی تحصیلی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 122-145]
  • خودکارآمدی اثر پیش‌بینی‌کنندگی خودتنظیمی و خودکارآمدی تحصیلی بر اضطراب امتحان: بررسی نقش واسطه‌ای تعلل‌ورزی تحصیلی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 122-145]
  • خودکارآمدی خلاقیت ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه‌ی فارسی مقیاس خودکارآمدی خلاقیت در معلمان مدارس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 87-104]
  • خوش‌بینی رابطه‌ی خوش‌بینی و آشفتگی روان‌شناختی در دانشجویان: نقش میانجی‌گر کنترل تحصیلی آگاهانه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 1-19]

د

  • دانشجویان روان‌شناسی بررسی رابطه‌ی بین نیاز‌های اساسی روان‌شناختی و اضطراب آمار دانشجویان رشته‌ی روان‌شناسی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-22]
  • درآمیزی تحصیلی ارائه‌ی مدلی علّی-تجربی از بررسی نقش واسطه‌گری درآمیزی تحصیلی در رابطه‌ی باورهای خودکارآمدی تحصیلی و حرمت‌خود تحصیلی با بهزیستی تحصیلی در نوجوانان دبیرستانی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 68-90]
  • دل‌بستگی بررسی رابطه‌ی سرمایه‌های اجتماعی و فرهنگی، فناوری‌های نوین، دل‌بستگی و جنسیت با گرایش به تخریب‌گری (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دبیرستانی استان کرمان) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 23-49]

ذ

  • ذهنیت فلسفی ارائه‌ی الگویی ساختاری جهت پیش‌بینی کیفیت تدریس اعضای هیأت علمی بر اساس ذهنیت فلسفی و انگیزش شغلی آنان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 59-86]

ر

  • رواسازی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه‌ی فارسی مقیاس خودکارآمدی خلاقیت در معلمان مدارس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 87-104]
  • روایی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه‌ی فارسی مقیاس خودکارآمدی خلاقیت در معلمان مدارس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 87-104]

س

  • سرمایه‌ی اجتماعی بررسی رابطه‌ی سرمایه‌های اجتماعی و فرهنگی، فناوری‌های نوین، دل‌بستگی و جنسیت با گرایش به تخریب‌گری (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دبیرستانی استان کرمان) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 23-49]
  • سرمایه‌ی فرهنگی بررسی رابطه‌ی سرمایه‌های اجتماعی و فرهنگی، فناوری‌های نوین، دل‌بستگی و جنسیت با گرایش به تخریب‌گری (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دبیرستانی استان کرمان) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 23-49]

ش

  • شرایط کاری معلمان بررسی و مقایسه‌ی سطح استقلال کاری درک شده‌ی معلمان در مدارس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 146-172]

ع

  • عامل فردی ارزیابی نقش عامل فردی در انتقال اثربخش آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان به محیط کار [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 109-128]
  • عملکرد تحصیلی رابطه‌ی تاب‌آوری، امیدواری و هوش هیجانی با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 50-67]

ف

  • فرسودگی تحصیلی رابطه‌ی تاب‌آوری، امیدواری و هوش هیجانی با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 50-67]
  • فناوری‌های نوین بررسی رابطه‌ی سرمایه‌های اجتماعی و فرهنگی، فناوری‌های نوین، دل‌بستگی و جنسیت با گرایش به تخریب‌گری (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دبیرستانی استان کرمان) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 23-49]

ک

  • کنترل تحصیلی آگاهانه رابطه‌ی خوش‌بینی و آشفتگی روان‌شناختی در دانشجویان: نقش میانجی‌گر کنترل تحصیلی آگاهانه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 1-19]
  • کیفیت تدریس ارائه‌ی الگویی ساختاری جهت پیش‌بینی کیفیت تدریس اعضای هیأت علمی بر اساس ذهنیت فلسفی و انگیزش شغلی آنان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 59-86]
  • کیفیت عملکرد رابطه‌ی ساختاری نقش گروه‌های آموزشی با کیفیت عملکرد معلمان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 37-58]

گ

  • گفت‌وشنود رابطه‌ی جهت‌گیری ارتباطی خانواده و نگرش نسبت به خلاقیت با نقش میانجی انگیزش تحصیلی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 105-121]

م

  • معلمان رابطه‌ی ساختاری نقش گروه‌های آموزشی با کیفیت عملکرد معلمان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 37-58]
  • معلمان بررسی و مقایسه‌ی سطح استقلال کاری درک شده‌ی معلمان در مدارس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 146-172]
  • معلمان مدارس ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه‌ی فارسی مقیاس خودکارآمدی خلاقیت در معلمان مدارس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 87-104]
  • مهارت آموزی تأثیر آموزش ترکیبی بر موفقیت و رضایت فراگیران نظام آموزش فنی و حرفه-ای [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 91-108]

ن

  • نقش گروه‌های آموزشی رابطه‌ی ساختاری نقش گروه‌های آموزشی با کیفیت عملکرد معلمان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 37-58]
  • نگرش به خلاقیت رابطه‌ی جهت‌گیری ارتباطی خانواده و نگرش نسبت به خلاقیت با نقش میانجی انگیزش تحصیلی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 105-121]
  • نیازهای اساسی روان‌شناختی بررسی رابطه‌ی بین نیاز‌های اساسی روان‌شناختی و اضطراب آمار دانشجویان رشته‌ی روان‌شناسی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-22]

ه

  • همنوایی و انگیزش تحصیلی رابطه‌ی جهت‌گیری ارتباطی خانواده و نگرش نسبت به خلاقیت با نقش میانجی انگیزش تحصیلی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 105-121]
  • هوش هیجانی رابطه‌ی تاب‌آوری، امیدواری و هوش هیجانی با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 50-67]
  • هویت تحصیلی نقش واسطه‌گری انگیزش تحصیلی در رابطه‌ی بین هویت تحصیلی و ابعاد بهزیستی هیجانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 20-36]
  • هیجان منفی نقش واسطه‌گری انگیزش تحصیلی در رابطه‌ی بین هویت تحصیلی و ابعاد بهزیستی هیجانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 20-36]

ی

  • یادگیری ترکیبی تأثیر آموزش ترکیبی بر موفقیت و رضایت فراگیران نظام آموزش فنی و حرفه-ای [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 91-108]
  • یادگیری سنتی تأثیر آموزش ترکیبی بر موفقیت و رضایت فراگیران نظام آموزش فنی و حرفه-ای [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 91-108]
  • یادگیری سیار تأثیر آموزش ترکیبی بر موفقیت و رضایت فراگیران نظام آموزش فنی و حرفه-ای [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 91-108]