نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش عالی مفهوم پردازی هویت حرفه ای اعضای هیات علمی؛ ارائه یک مدل کیفی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 100-123]

ا

  • ابعاد خودکارآمدی پیش‌بینی ابعاد خودکارآمدی بر اساس الگوی ارتباطات خانوادگی و ساختار کلاس [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 25-48]
  • اثربخشی آموزش بررسی اثربخشی روش دیوید مریل در آموزش ضمن خدمت معلمان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 49-70]
  • ارزشیابی بهبود فرآیند یاددهی – یادگیری مدارس هوشمند از منظر ارزشیابی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 1-20]
  • استقلال بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مشارکتی از نوع جیگ‌ساو بر خودتنظیمی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 153-178]
  • اصول اولیه‌ی آموزش بررسی اثربخشی روش دیوید مریل در آموزش ضمن خدمت معلمان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 49-70]
  • اضطراب امتحان پیش بینی اضطراب امتحان بر اساس سبک های شناختی تفکر با واسطه گری مؤلفه های هدف گرایی در دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 71-99]
  • اضطراب ریاضیات بررسی ساختار عاملی تاییدی مقیاس اضطراب ریاضیات-فرم ایرانی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 124-145]
  • اعضای هیات علمی مفهوم پردازی هویت حرفه ای اعضای هیات علمی؛ ارائه یک مدل کیفی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 100-123]
  • انگیزش تحصیلی مدل‌ علّی تأثیر انگیزش تحصیلی بر فرسودگی تحصیلی با نقش واسطه‌ای اهمال‌کاری دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 126-152]
  • انگیزش تحصیلی بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مشارکتی از نوع جیگ‌ساو بر خودتنظیمی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 153-178]
  • اهمالکاری مدل‌ علّی تأثیر انگیزش تحصیلی بر فرسودگی تحصیلی با نقش واسطه‌ای اهمال‌کاری دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 126-152]

ب

ت

  • تحلیل عاملی تاییدی بررسی ساختار عاملی تاییدی مقیاس اضطراب ریاضیات-فرم ایرانی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 124-145]
  • تحلیل عاملی تاییدی تحلیل مشخصه های روان سنجی فهرست مشغولیت تحصیلی در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 87-104]
  • تکلیف تعادل تأثیر بازخورد تطبیقی- اجتماعی و تواتر آن بر عملکرد و یادداری تکلیف تعادل [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 106-125]
  • تکنیک اشباع نظری مفهوم پردازی هویت حرفه ای اعضای هیات علمی؛ ارائه یک مدل کیفی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 100-123]
  • تکنیک اشباع نظری مطالعه ی کیفی نیازها و روش‌های توسعه ی حرفه ای مدیران مدارس [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 41-62]
  • توسعه حرفه ای مطالعه ی کیفی نیازها و روش‌های توسعه ی حرفه ای مدیران مدارس [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 41-62]

ج

  • جهت گیری ارتباطات خانوادگی پیش‌بینی ابعاد خودکارآمدی بر اساس الگوی ارتباطات خانوادگی و ساختار کلاس [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 25-48]
  • جهت گیری هدف پیش بینی خودکارآمدی در ریاضی بر اساس جهت گیری های هدف در میان دانش آموزان سرآمد تحصیلی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 21-40]

ح

  • حمایت اجتماعی ادراک شده حمایت اجتماعی ادراک شده و سرزندگی تحصیلی: نقش واسطه ای باورهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-24]

خ

  • خودتنظیمی بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مشارکتی از نوع جیگ‌ساو بر خودتنظیمی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 153-178]
  • خودکارآمدی پیش بینی خودکارآمدی در ریاضی بر اساس جهت گیری های هدف در میان دانش آموزان سرآمد تحصیلی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 21-40]

د

  • دانش‌آموزان با کم‌توانی‌ذهنی تأثیر آموزش مهارت های اجتماعی بر مشکلات رفتاری- هیجانی دانش‌آموزان پسر با کم‌توانی ‌ذهنی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 62-86]
  • دانش آموزان سرآمد تحصیلی پیش بینی خودکارآمدی در ریاضی بر اساس جهت گیری های هدف در میان دانش آموزان سرآمد تحصیلی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 21-40]
  • دانش آموزان متوسطه حمایت اجتماعی ادراک شده و سرزندگی تحصیلی: نقش واسطه ای باورهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-24]
  • دانشجویان مدل‌ علّی تأثیر انگیزش تحصیلی بر فرسودگی تحصیلی با نقش واسطه‌ای اهمال‌کاری دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 126-152]

ر

  • روایی عاملی تحلیل مشخصه های روان سنجی فهرست مشغولیت تحصیلی در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 87-104]

س

  • ساختار کلاس پیش‌بینی ابعاد خودکارآمدی بر اساس الگوی ارتباطات خانوادگی و ساختار کلاس [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 25-48]
  • سبک های تفکر پیش بینی اضطراب امتحان بر اساس سبک های شناختی تفکر با واسطه گری مؤلفه های هدف گرایی در دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 71-99]
  • سرزندگی تحصیلی حمایت اجتماعی ادراک شده و سرزندگی تحصیلی: نقش واسطه ای باورهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-24]

ط

  • طراحی آموزشی بررسی اثربخشی روش دیوید مریل در آموزش ضمن خدمت معلمان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 49-70]

ع

  • عملکرد تأثیر بازخورد تطبیقی- اجتماعی و تواتر آن بر عملکرد و یادداری تکلیف تعادل [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 106-125]
  • عملکرد تحصیلی بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مشارکتی از نوع جیگ‌ساو بر خودتنظیمی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 153-178]

ف

  • فرآیند یاددهی – یادگیری بهبود فرآیند یاددهی – یادگیری مدارس هوشمند از منظر ارزشیابی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 1-20]
  • فرسودگی تحصیلی مدل‌ علّی تأثیر انگیزش تحصیلی بر فرسودگی تحصیلی با نقش واسطه‌ای اهمال‌کاری دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 126-152]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات بهبود فرآیند یاددهی – یادگیری مدارس هوشمند از منظر ارزشیابی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 1-20]
  • فهرست مشغولیت تحصیلی تحلیل مشخصه های روان سنجی فهرست مشغولیت تحصیلی در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 87-104]

گ

  • گفت و شنود پیش‌بینی ابعاد خودکارآمدی بر اساس الگوی ارتباطات خانوادگی و ساختار کلاس [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 25-48]

م

  • مؤلفه های هدف گرایی پیش بینی اضطراب امتحان بر اساس سبک های شناختی تفکر با واسطه گری مؤلفه های هدف گرایی در دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 71-99]
  • مدارس هوشمند بهبود فرآیند یاددهی – یادگیری مدارس هوشمند از منظر ارزشیابی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 1-20]
  • مدیران مدارس مطالعه ی کیفی نیازها و روش‌های توسعه ی حرفه ای مدیران مدارس [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 41-62]
  • مشکلات رفتاری- هیجانی تأثیر آموزش مهارت های اجتماعی بر مشکلات رفتاری- هیجانی دانش‌آموزان پسر با کم‌توانی ‌ذهنی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 62-86]
  • مهارت‎های اجتماعی تأثیر آموزش مهارت های اجتماعی بر مشکلات رفتاری- هیجانی دانش‌آموزان پسر با کم‌توانی ‌ذهنی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 62-86]

ه

  • همنوایی پیش‌بینی ابعاد خودکارآمدی بر اساس الگوی ارتباطات خانوادگی و ساختار کلاس [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 25-48]
  • هویت حرفه ای مفهوم پردازی هویت حرفه ای اعضای هیات علمی؛ ارائه یک مدل کیفی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 100-123]

ی

  • یادداری تأثیر بازخورد تطبیقی- اجتماعی و تواتر آن بر عملکرد و یادداری تکلیف تعادل [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 106-125]
  • یادگیری مشارکتی جیگ‌ساو بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مشارکتی از نوع جیگ‌ساو بر خودتنظیمی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 153-178]