آ
-
آزمون خلاقیت عابدی
بررسی تأثیر الگوی حل مساله بر خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانشآموزان در درس شیمی [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 1-21]
-
آموزش پیشدبستانی
مقایسه اثربخشی آموزشهای مراکز پیشدبستانی تحت پوشش بهزیستی و آموزش و پرورش در نوآموزان دختر و پسر با کنترل هوش [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 23-46]
-
آموزش چندرسانهای
تاثیر تصاویر ایستا و انیمیشن بر بهبود یادگیری: نقش تعدیلکنندهی نشانههای دیداری و جنسیت [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 23-46]
-
آموزش ریاضی
بررسی سواد ریاضی دانش¬آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر سنندج و ارتباط آن با سبک شناختی ویتکین [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 87-102]
ا
-
ادراک والدینی
نقش ادراک والدینی و انگیزش تحصیلی در گرایش به تفکرانتقادی دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 47-64]
-
ارزشهای دینی
مقایسه اثربخشی آموزشهای مراکز پیشدبستانی تحت پوشش بهزیستی و آموزش و پرورش در نوآموزان دختر و پسر با کنترل هوش [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 23-46]
-
ارزشیابی توصیفی
تاثیر ارزشیابی توصیفی برخودپنداره تحصیلی، خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 103-124]
-
ارزشیابی کمّی
تاثیر ارزشیابی توصیفی برخودپنداره تحصیلی، خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 103-124]
-
اشتیاق به مدرسه
مقایسه خودپنداره ی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانشآموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 47-64]
-
الگوی حل مساله
بررسی تأثیر الگوی حل مساله بر خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانشآموزان در درس شیمی [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 1-21]
-
الگوی ساختاری
بررسی نقش واسطه ای هیجان های تحصیلی در ارتباط میان اهداف پیشرفت و راهبردهای خودگردانی یادگیری: ارائه الگوی ساختاری [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 113-136]
-
انگیزش
نقش ادراک والدینی و انگیزش تحصیلی در گرایش به تفکرانتقادی دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 47-64]
-
انیمیشن
تاثیر تصاویر ایستا و انیمیشن بر بهبود یادگیری: نقش تعدیلکنندهی نشانههای دیداری و جنسیت [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 23-46]
-
اهداف پیشرفت
بررسی نقش واسطه ای هیجان های تحصیلی در ارتباط میان اهداف پیشرفت و راهبردهای خودگردانی یادگیری: ارائه الگوی ساختاری [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 113-136]
ب
-
بازخورد توصیفی
تاثیر ارزشیابی توصیفی برخودپنداره تحصیلی، خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 103-124]
پ
-
پیشرفت تحصیلی
بررسی ارتباط راهبردهای انگیزشی، راهبردهای یادگیری و خلاقیت با پیشرفت ریاضی در دانشآموزان تیزهوش اصفهان [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 65-85]
ت
-
تصاویر
تاثیر تصاویر ایستا و انیمیشن بر بهبود یادگیری: نقش تعدیلکنندهی نشانههای دیداری و جنسیت [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 23-46]
-
تکلیف درسی
بررسی نگرش دانشآموزان به تکلیف درسی و ارتباط آن با راهبردهای مدیریت تکالیف [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 87-112]
ج
-
جنسیت
تاثیر تصاویر ایستا و انیمیشن بر بهبود یادگیری: نقش تعدیلکنندهی نشانههای دیداری و جنسیت [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 23-46]
-
جهتگیری هدف پیشرفت
نقش جهتگیری هدف پیشرفت در خلاقیت دانشآموزان دوره راهنمایی شهرستان اصفهان [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 1-21]
-
جهتگیری هدفهای پیشرفت
بررسی ارتباط راهبردهای انگیزشی، راهبردهای یادگیری و خلاقیت با پیشرفت ریاضی در دانشآموزان تیزهوش اصفهان [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 65-85]
ح
-
حل مسئله
تأثیر روش آموزشی نوروفیدبک بر تقویت توانایی حل مسئله و عملکرد تحصیلی دانشآموزان پایه اول تا ششم دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 65-85]
خ
-
خلاقیت
بررسی ارتباط راهبردهای انگیزشی، راهبردهای یادگیری و خلاقیت با پیشرفت ریاضی در دانشآموزان تیزهوش اصفهان [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 65-85]
-
خلاقیت
نقش جهتگیری هدف پیشرفت در خلاقیت دانشآموزان دوره راهنمایی شهرستان اصفهان [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 1-21]
-
خلاقیت و پیشرفت تحصیلی
تاثیر ارزشیابی توصیفی برخودپنداره تحصیلی، خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 103-124]
-
خودپنداره تحصیلی
تاثیر ارزشیابی توصیفی برخودپنداره تحصیلی، خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 103-124]
-
خودپنداره تحصیلی
مقایسه خودپنداره ی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانشآموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 47-64]
د
-
دانشآموزان
نقش جهتگیری هدف پیشرفت در خلاقیت دانشآموزان دوره راهنمایی شهرستان اصفهان [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 1-21]
-
دانشآموزان
مقایسه خودپنداره ی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانشآموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 47-64]
-
دانشآموزان ابتدایی
تأثیر روش آموزشی نوروفیدبک بر تقویت توانایی حل مسئله و عملکرد تحصیلی دانشآموزان پایه اول تا ششم دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 65-85]
-
درس شیمی
بررسی تأثیر الگوی حل مساله بر خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانشآموزان در درس شیمی [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 1-21]
-
دوره ابتدایی
بررسی سواد ریاضی دانش¬آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر سنندج و ارتباط آن با سبک شناختی ویتکین [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 87-102]
ر
-
راهبردهای انگیزشی
بررسی ارتباط راهبردهای انگیزشی، راهبردهای یادگیری و خلاقیت با پیشرفت ریاضی در دانشآموزان تیزهوش اصفهان [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 65-85]
-
راهبردهای خودگردانی یادگیری
بررسی نقش واسطه ای هیجان های تحصیلی در ارتباط میان اهداف پیشرفت و راهبردهای خودگردانی یادگیری: ارائه الگوی ساختاری [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 113-136]
-
راهبردهای مدیریت تکالیف
بررسی نگرش دانشآموزان به تکلیف درسی و ارتباط آن با راهبردهای مدیریت تکالیف [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 87-112]
-
راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی
بررسی ارتباط راهبردهای انگیزشی، راهبردهای یادگیری و خلاقیت با پیشرفت ریاضی در دانشآموزان تیزهوش اصفهان [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 65-85]
ز
-
زمان اجرا
تأثیر روش آموزشی نوروفیدبک بر تقویت توانایی حل مسئله و عملکرد تحصیلی دانشآموزان پایه اول تا ششم دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 65-85]
-
زمان طراحی
تأثیر روش آموزشی نوروفیدبک بر تقویت توانایی حل مسئله و عملکرد تحصیلی دانشآموزان پایه اول تا ششم دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 65-85]
س
-
سبک شناختی
بررسی سواد ریاضی دانش¬آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر سنندج و ارتباط آن با سبک شناختی ویتکین [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 87-102]
-
سواد ریاضی
بررسی سواد ریاضی دانش¬آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر سنندج و ارتباط آن با سبک شناختی ویتکین [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 87-102]
ع
-
عزت نفس
مقایسه اثربخشی آموزشهای مراکز پیشدبستانی تحت پوشش بهزیستی و آموزش و پرورش در نوآموزان دختر و پسر با کنترل هوش [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 23-46]
-
عملکرد تحصیلی
بررسی تأثیر الگوی حل مساله بر خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانشآموزان در درس شیمی [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 1-21]
-
عملکرد تحصیلی
تأثیر روش آموزشی نوروفیدبک بر تقویت توانایی حل مسئله و عملکرد تحصیلی دانشآموزان پایه اول تا ششم دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 65-85]
گ
-
گرایش به تفکر انتقادی
نقش ادراک والدینی و انگیزش تحصیلی در گرایش به تفکرانتقادی دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 47-64]
م
-
مشق شب
بررسی نگرش دانشآموزان به تکلیف درسی و ارتباط آن با راهبردهای مدیریت تکالیف [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 87-112]
-
مهارت
مقایسه اثربخشی آموزشهای مراکز پیشدبستانی تحت پوشش بهزیستی و آموزش و پرورش در نوآموزان دختر و پسر با کنترل هوش [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 23-46]
ن
-
ناتوانی یادگیری
مقایسه خودپنداره ی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانشآموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 47-64]
-
نشانههای دیداری
تاثیر تصاویر ایستا و انیمیشن بر بهبود یادگیری: نقش تعدیلکنندهی نشانههای دیداری و جنسیت [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 23-46]
-
نگرش
بررسی نگرش دانشآموزان به تکلیف درسی و ارتباط آن با راهبردهای مدیریت تکالیف [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 87-112]
-
نوروفیدبک
تأثیر روش آموزشی نوروفیدبک بر تقویت توانایی حل مسئله و عملکرد تحصیلی دانشآموزان پایه اول تا ششم دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 65-85]
ه
-
هوش
مقایسه اثربخشی آموزشهای مراکز پیشدبستانی تحت پوشش بهزیستی و آموزش و پرورش در نوآموزان دختر و پسر با کنترل هوش [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 23-46]
-
هیجانهای مثبت و منفی
بررسی نقش واسطه ای هیجان های تحصیلی در ارتباط میان اهداف پیشرفت و راهبردهای خودگردانی یادگیری: ارائه الگوی ساختاری [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 113-136]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد