ا
-
اعتماد، جلیل
بی صداقتی تحصیلی و باورهای شناختشناسی: وارسی نقش تعدیلگری جنسیت [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 111-130]
-
اعتمادی، حسین
بررسی ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه اندازهگیری بازتاب اخلاق اجتماعی در دانشآموزان کمتوان ذهنی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 168-188]
-
اکبری، عباس
نقش علّی الگوهای ارتباطی خانواده در خودکارآمدی و تابآوری تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 94-110]
-
البرزی، محبوبه
تأثیر بازیهای حرکتی خلاق بر مهارتهای حرکتی بنیادی کودکان 4 تا 6 سال [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 219-236]
ب
-
باستان، محمد رامین
تاثیر آموزش خلاقیت بر عوامل شناختی مرتبط با خلاقیت: گزارشی از طرح مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی در فارس [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 206-229]
-
باقری، مسعود
تاثیر آموزش هوش معنوی بر میزان گرایش به تفکر انتقادی و خلاقیت هیجانی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 189-205]
ت
-
توحیدی، افسانه
تاثیر آموزش هوش معنوی بر میزان گرایش به تفکر انتقادی و خلاقیت هیجانی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 189-205]
-
توحیدی، افسانه
حمایت اجتماعی و انگیزش تحصیلی: نقش واسطهای باورهای خودکارآمدی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 54-74]
-
تیموری آسفیچی، علی
بررسی ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه اندازهگیری بازتاب اخلاق اجتماعی در دانشآموزان کمتوان ذهنی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 168-188]
-
تیموری آسفیچی، محمد مهدی
بررسی ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه اندازهگیری بازتاب اخلاق اجتماعی در دانشآموزان کمتوان ذهنی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 168-188]
ج
-
جهانی، جعفر
رابطه سبکهای یادگیری و روحیه پژوهشگری دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 230-244]
-
جهانی، جعفر
طراحی چارچوب ارزشیابی تلفیقی پیشرفت تحصیلی در دوره اوّل متوسطه نظام جمهوری اسلامی ایران: پژوهشی کیفی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 100-122]
-
جوکار، بهرام
بی صداقتی تحصیلی و باورهای شناختشناسی: وارسی نقش تعدیلگری جنسیت [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 111-130]
ح
-
حاجی یخچالی، علیرضا
آزمون و مقایسه مدل علّی هدفهای پیشرفت و دوستی با کمکطلبی سازگار با میانجیگری نگرش نسبت به کمکطلبی در دانشآموزان دختر مدارس استعدادهای درخشان و عادی دوره متوسطه اول [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 194-218]
-
حسن زاده، رمضان
مقایسه اثربخشی آموزش شایستگی هیجانی و حل مسئله بر خودکارآمدی ادراک شده دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 142-164]
-
حسینچاری، مسعود
تبیین دلزدگی تحصیلی دانشآموزان با توجه به ادراک از محیط یادگیری و میانجیگری ارزش تکلیف [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 1-32]
خ
-
خرمایی، فرهاد
نقش علّی الگوهای ارتباطی خانواده در خودکارآمدی و تابآوری تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 94-110]
-
خسرونژاد، مرتضی
معنا و مبنای دیالوگ در جنبش فلسفه برای کودکان: کوششی در تدوین نظریه یادگیری و آموزش دیالوجیک [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 56-93]
-
خوشبخت، فریبا
بررسی ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه اندازهگیری بازتاب اخلاق اجتماعی در دانشآموزان کمتوان ذهنی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 168-188]
د
-
داسمه، پوریا
تاثیر آموزش خلاقیت بر عوامل شناختی مرتبط با خلاقیت: گزارشی از طرح مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی در فارس [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 206-229]
-
دلاورپور، محمدآقا
تبیین دلزدگی تحصیلی دانشآموزان با توجه به ادراک از محیط یادگیری و میانجیگری ارزش تکلیف [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 1-32]
-
دوستی، یارعلی
مقایسه اثربخشی آموزش شایستگی هیجانی و حل مسئله بر خودکارآمدی ادراک شده دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 142-164]
ر
-
رجبی، هومن
مقایسه اثربخشی آموزش به روش الگوی پیشسازماندهنده، سکوسازی و سنتی بر میزان تاب آوری تحصیلی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 123-141]
-
رستمی، ربابه
تأثیر بازیهای حرکتی خلاق بر مهارتهای حرکتی بنیادی کودکان 4 تا 6 سال [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 219-236]
-
رضایی، الهه
حمایت اجتماعی و انگیزش تحصیلی: نقش واسطهای باورهای خودکارآمدی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 54-74]
س
-
سلیمی، قاسم
طراحی چارچوب ارزشیابی تلفیقی پیشرفت تحصیلی در دوره اوّل متوسطه نظام جمهوری اسلامی ایران: پژوهشی کیفی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 100-122]
ش
-
شفیعی سروستانی، مریم
رابطه سبکهای یادگیری و روحیه پژوهشگری دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 230-244]
-
شفیعی سروستانی، مریم
طراحی چارچوب ارزشیابی تلفیقی پیشرفت تحصیلی در دوره اوّل متوسطه نظام جمهوری اسلامی ایران: پژوهشی کیفی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 100-122]
-
شکراله زاده، سودابه
معنا و مبنای دیالوگ در جنبش فلسفه برای کودکان: کوششی در تدوین نظریه یادگیری و آموزش دیالوجیک [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 56-93]
-
شمس مورکانی، غلامرضا
آسیب شناسی فرهنگ یادگیری دانشجویان رشتههای علوم انسانی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 131-167]
-
شهنی ییلاق، منیجه
آزمون و مقایسه مدل علّی هدفهای پیشرفت و دوستی با کمکطلبی سازگار با میانجیگری نگرش نسبت به کمکطلبی در دانشآموزان دختر مدارس استعدادهای درخشان و عادی دوره متوسطه اول [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 194-218]
ص
-
صادقی، فرزانه
فراتحلیل اثربخشی روشهای تدریس فعال بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 25-55]
-
صادقی، مسعود
مقایسه اثربخشی آموزش به روش الگوی پیشسازماندهنده، سکوسازی و سنتی بر میزان تاب آوری تحصیلی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 123-141]
-
صباغیان، زهرا
آسیب شناسی فرهنگ یادگیری دانشجویان رشتههای علوم انسانی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 131-167]
-
صبری، مصطفی
نقش علّی الگوهای ارتباطی خانواده در خودکارآمدی و تابآوری تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 94-110]
-
صداقت، زینب
آزمون و مقایسه مدل علّی هدفهای پیشرفت و دوستی با کمکطلبی سازگار با میانجیگری نگرش نسبت به کمکطلبی در دانشآموزان دختر مدارس استعدادهای درخشان و عادی دوره متوسطه اول [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 194-218]
ط
-
طریفی حسینی، حمید
رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و ارزش مدرسه با سرزندگی تحصیلی: نقش میانجی درآمیزی با کار مدرسه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
ع
-
عالیپور، سیروس
رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و ارزش مدرسه با سرزندگی تحصیلی: نقش میانجی درآمیزی با کار مدرسه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
-
عباسی، قدرت اله
مقایسه اثربخشی آموزش شایستگی هیجانی و حل مسئله بر خودکارآمدی ادراک شده دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 142-164]
-
عباسیان، مینا
رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و ارزش مدرسه با سرزندگی تحصیلی: نقش میانجی درآمیزی با کار مدرسه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
-
علیخانی، کفایت
تأثیر بازیهای حرکتی خلاق بر مهارتهای حرکتی بنیادی کودکان 4 تا 6 سال [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 219-236]
ق
-
قدم پور، عزت اله
مقایسه اثربخشی آموزش به روش الگوی پیشسازماندهنده، سکوسازی و سنتی بر میزان تاب آوری تحصیلی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 123-141]
ک
-
کوثری، مجید
طراحی چارچوب ارزشیابی تلفیقی پیشرفت تحصیلی در دوره اوّل متوسطه نظام جمهوری اسلامی ایران: پژوهشی کیفی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 100-122]
م
-
محمدی، مهدی
طراحی چارچوب ارزشیابی تلفیقی پیشرفت تحصیلی در دوره اوّل متوسطه نظام جمهوری اسلامی ایران: پژوهشی کیفی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 100-122]
-
محمدی باغملایی، حیدر
رابطۀ ساختاری تعامل معلم-دانشآموز، درگیری تحصیلی و سازگاری دانشآموزان با مدرسه [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 75-99]
-
محمودی، فیروز
فراتحلیل اثربخشی روشهای تدریس فعال بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 25-55]
-
مرادی، مرتضی
رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و ارزش مدرسه با سرزندگی تحصیلی: نقش میانجی درآمیزی با کار مدرسه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
-
معارفوند، زهرا
آسیب شناسی فرهنگ یادگیری دانشجویان رشتههای علوم انسانی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 131-167]
-
مکتبی، غلامحسین
آزمون و مقایسه مدل علّی هدفهای پیشرفت و دوستی با کمکطلبی سازگار با میانجیگری نگرش نسبت به کمکطلبی در دانشآموزان دختر مدارس استعدادهای درخشان و عادی دوره متوسطه اول [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 194-218]
-
ملکی، سبحان
مقایسه اثربخشی آموزش به روش الگوی پیشسازماندهنده، سکوسازی و سنتی بر میزان تاب آوری تحصیلی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 123-141]
-
منتظر، ناصر
مقایسه اثربخشی آموزش شایستگی هیجانی و حل مسئله بر خودکارآمدی ادراک شده دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 142-164]
-
موسوی پور، سید روح الله
رابطه سبکهای یادگیری و روحیه پژوهشگری دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 230-244]
-
موسوی نسب، سید محمدحسین
حمایت اجتماعی و انگیزش تحصیلی: نقش واسطهای باورهای خودکارآمدی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 54-74]
-
میهمی، حسین
تاثیر آموزش خلاقیت بر عوامل شناختی مرتبط با خلاقیت: گزارشی از طرح مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی در فارس [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 206-229]
ن
-
نادری، حبیب الله
نقش علّی الگوهای ارتباطی خانواده در خودکارآمدی و تابآوری تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 94-110]
-
نظرپور، محمدتقی
شناسایی مؤلفههای معماری مؤثر در ارتقای یادگیری دانشآموزان با تأکید بر فضاهای باز مدارس بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 165-193]
-
نمازیان، مریم
تاثیر آموزش هوش معنوی بر میزان گرایش به تفکر انتقادی و خلاقیت هیجانی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 189-205]
-
نوروزیان ملکی، سعید
شناسایی مؤلفههای معماری مؤثر در ارتقای یادگیری دانشآموزان با تأکید بر فضاهای باز مدارس بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 165-193]
-
نوشادی، ناصر
ارائه مدل ساختاری اهداف پیشرفت و انگیزش تحصیلی با مشغولیت تحصیلی: میانجیگری هیجانهای پیشرفت [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]
-
نیکدل، فریبرز
ارائه مدل ساختاری اهداف پیشرفت و انگیزش تحصیلی با مشغولیت تحصیلی: میانجیگری هیجانهای پیشرفت [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]
ه
-
همتی، نگین
ارائه مدل ساختاری اهداف پیشرفت و انگیزش تحصیلی با مشغولیت تحصیلی: میانجیگری هیجانهای پیشرفت [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]
-
همتی علمدارلو، قربان
بررسی ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه اندازهگیری بازتاب اخلاق اجتماعی در دانشآموزان کمتوان ذهنی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 168-188]
ی
-
یوسف وند، مهدی
مقایسه اثربخشی آموزش به روش الگوی پیشسازماندهنده، سکوسازی و سنتی بر میزان تاب آوری تحصیلی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 123-141]
-
یوسفی، فریده
رابطۀ ساختاری تعامل معلم-دانشآموز، درگیری تحصیلی و سازگاری دانشآموزان با مدرسه [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 75-99]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد