نمایه نویسندگان

ا

  • اعتماد، جلیل بی صداقتی تحصیلی و باورهای شناخت‌شناسی: وارسی نقش تعدیل‌گری جنسیت [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 111-130]
  • اعتمادی، حسین بررسی ویژگی‌های روانسنجی فرم کوتاه اندازه‌گیری بازتاب اخلاق اجتماعی در دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 168-188]
  • اکبری، عباس نقش علّی الگوهای ارتباطی خانواده در خودکارآمدی و تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 94-110]
  • البرزی، محبوبه تأثیر بازی‌های حرکتی خلاق بر مهارت‌های حرکتی بنیادی کودکان 4 تا 6 سال [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 219-236]

ب

  • باستان، محمد رامین تاثیر آموزش خلاقیت بر عوامل شناختی مرتبط با خلاقیت: گزارشی از طرح مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی در فارس [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 206-229]
  • باقری، مسعود تاثیر آموزش هوش معنوی بر میزان گرایش به تفکر انتقادی و خلاقیت هیجانی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 189-205]

ت

  • توحیدی، افسانه تاثیر آموزش هوش معنوی بر میزان گرایش به تفکر انتقادی و خلاقیت هیجانی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 189-205]
  • توحیدی، افسانه حمایت اجتماعی و انگیزش تحصیلی: نقش واسطه‌ای باورهای خودکارآمدی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 54-74]
  • تیموری آسفیچی، علی بررسی ویژگی‌های روانسنجی فرم کوتاه اندازه‌گیری بازتاب اخلاق اجتماعی در دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 168-188]
  • تیموری آسفیچی، محمد مهدی بررسی ویژگی‌های روانسنجی فرم کوتاه اندازه‌گیری بازتاب اخلاق اجتماعی در دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 168-188]

ج

  • جهانی، جعفر رابطه سبک‌های یادگیری و روحیه پژوهشگری دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 230-244]
  • جهانی، جعفر طراحی چارچوب ارزشیابی تلفیقی پیشرفت تحصیلی در دوره اوّل متوسطه نظام جمهوری اسلامی ایران: پژوهشی کیفی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 100-122]
  • جوکار، بهرام بی صداقتی تحصیلی و باورهای شناخت‌شناسی: وارسی نقش تعدیل‌گری جنسیت [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 111-130]

ح

  • حاجی یخچالی، علیرضا آزمون و مقایسه مدل علّی هدف‌های پیشرفت و دوستی با کمک‌طلبی سازگار با میانجی‌گری نگرش نسبت به کمک‌طلبی در دانش‌آموزان دختر مدارس استعدادهای درخشان و عادی دوره متوسطه اول [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 194-218]
  • حسن زاده، رمضان مقایسه اثربخشی آموزش شایستگی هیجانی و حل مسئله بر خودکارآمدی ادراک شده دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 142-164]
  • حسینچاری، مسعود تبیین دلزدگی تحصیلی دانش‌آموزان با توجه به ادراک از محیط یادگیری و میانجی‌گری ارزش تکلیف [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 1-32]

خ

  • خرمایی، فرهاد نقش علّی الگوهای ارتباطی خانواده در خودکارآمدی و تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 94-110]
  • خسرونژاد، مرتضی معنا و مبنای دیالوگ در جنبش فلسفه برای کودکان: کوششی در تدوین نظریه یادگیری و آموزش دیالوجیک [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 56-93]
  • خوشبخت، فریبا بررسی ویژگی‌های روانسنجی فرم کوتاه اندازه‌گیری بازتاب اخلاق اجتماعی در دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 168-188]

د

  • داسمه، پوریا تاثیر آموزش خلاقیت بر عوامل شناختی مرتبط با خلاقیت: گزارشی از طرح مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی در فارس [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 206-229]
  • دلاورپور، محمدآقا تبیین دلزدگی تحصیلی دانش‌آموزان با توجه به ادراک از محیط یادگیری و میانجی‌گری ارزش تکلیف [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 1-32]
  • دوستی، یارعلی مقایسه اثربخشی آموزش شایستگی هیجانی و حل مسئله بر خودکارآمدی ادراک شده دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 142-164]

ر

  • رجبی، هومن مقایسه اثربخشی آموزش به روش الگوی پیش‌سازمان‌دهنده، سکوسازی و سنتی بر میزان تاب‏ آوری تحصیلی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 123-141]
  • رستمی، ربابه تأثیر بازی‌های حرکتی خلاق بر مهارت‌های حرکتی بنیادی کودکان 4 تا 6 سال [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 219-236]
  • رضایی، الهه حمایت اجتماعی و انگیزش تحصیلی: نقش واسطه‌ای باورهای خودکارآمدی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 54-74]

س

  • سلیمی، قاسم طراحی چارچوب ارزشیابی تلفیقی پیشرفت تحصیلی در دوره اوّل متوسطه نظام جمهوری اسلامی ایران: پژوهشی کیفی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 100-122]

ش

  • شفیعی سروستانی، مریم رابطه سبک‌های یادگیری و روحیه پژوهشگری دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 230-244]
  • شفیعی سروستانی، مریم طراحی چارچوب ارزشیابی تلفیقی پیشرفت تحصیلی در دوره اوّل متوسطه نظام جمهوری اسلامی ایران: پژوهشی کیفی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 100-122]
  • شکراله زاده، سودابه معنا و مبنای دیالوگ در جنبش فلسفه برای کودکان: کوششی در تدوین نظریه یادگیری و آموزش دیالوجیک [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 56-93]
  • شمس مورکانی، غلامرضا آسیب شناسی فرهنگ یادگیری دانشجویان رشته‌های علوم انسانی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 131-167]
  • شهنی ییلاق، منیجه آزمون و مقایسه مدل علّی هدف‌های پیشرفت و دوستی با کمک‌طلبی سازگار با میانجی‌گری نگرش نسبت به کمک‌طلبی در دانش‌آموزان دختر مدارس استعدادهای درخشان و عادی دوره متوسطه اول [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 194-218]

ص

  • صادقی، فرزانه فراتحلیل اثربخشی روش‌های تدریس فعال بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 25-55]
  • صادقی، مسعود مقایسه اثربخشی آموزش به روش الگوی پیش‌سازمان‌دهنده، سکوسازی و سنتی بر میزان تاب‏ آوری تحصیلی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 123-141]
  • صباغیان، زهرا آسیب شناسی فرهنگ یادگیری دانشجویان رشته‌های علوم انسانی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 131-167]
  • صبری، مصطفی نقش علّی الگوهای ارتباطی خانواده در خودکارآمدی و تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 94-110]
  • صداقت، زینب آزمون و مقایسه مدل علّی هدف‌های پیشرفت و دوستی با کمک‌طلبی سازگار با میانجی‌گری نگرش نسبت به کمک‌طلبی در دانش‌آموزان دختر مدارس استعدادهای درخشان و عادی دوره متوسطه اول [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 194-218]

ط

  • طریفی حسینی، حمید رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و ارزش مدرسه با سرزندگی تحصیلی: نقش میانجی درآمیزی با کار مدرسه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]

ع

  • عالیپور، سیروس رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و ارزش مدرسه با سرزندگی تحصیلی: نقش میانجی درآمیزی با کار مدرسه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
  • عباسی، قدرت اله مقایسه اثربخشی آموزش شایستگی هیجانی و حل مسئله بر خودکارآمدی ادراک شده دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 142-164]
  • عباسیان، مینا رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و ارزش مدرسه با سرزندگی تحصیلی: نقش میانجی درآمیزی با کار مدرسه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
  • علی‌خانی، کفایت تأثیر بازی‌های حرکتی خلاق بر مهارت‌های حرکتی بنیادی کودکان 4 تا 6 سال [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 219-236]

ق

  • قدم پور، عزت اله مقایسه اثربخشی آموزش به روش الگوی پیش‌سازمان‌دهنده، سکوسازی و سنتی بر میزان تاب‏ آوری تحصیلی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 123-141]

ک

  • کوثری، مجید طراحی چارچوب ارزشیابی تلفیقی پیشرفت تحصیلی در دوره اوّل متوسطه نظام جمهوری اسلامی ایران: پژوهشی کیفی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 100-122]

م

  • محمدی، مهدی طراحی چارچوب ارزشیابی تلفیقی پیشرفت تحصیلی در دوره اوّل متوسطه نظام جمهوری اسلامی ایران: پژوهشی کیفی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 100-122]
  • محمدی باغملایی، حیدر رابطۀ ساختاری تعامل معلم-دانش‌آموز، درگیری تحصیلی و سازگاری دانش‌آموزان با مدرسه [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 75-99]
  • محمودی، فیروز فراتحلیل اثربخشی روش‌های تدریس فعال بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 25-55]
  • مرادی، مرتضی رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و ارزش مدرسه با سرزندگی تحصیلی: نقش میانجی درآمیزی با کار مدرسه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
  • معارفوند، زهرا آسیب شناسی فرهنگ یادگیری دانشجویان رشته‌های علوم انسانی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 131-167]
  • مکتبی، غلامحسین آزمون و مقایسه مدل علّی هدف‌های پیشرفت و دوستی با کمک‌طلبی سازگار با میانجی‌گری نگرش نسبت به کمک‌طلبی در دانش‌آموزان دختر مدارس استعدادهای درخشان و عادی دوره متوسطه اول [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 194-218]
  • ملکی، سبحان مقایسه اثربخشی آموزش به روش الگوی پیش‌سازمان‌دهنده، سکوسازی و سنتی بر میزان تاب‏ آوری تحصیلی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 123-141]
  • منتظر، ناصر مقایسه اثربخشی آموزش شایستگی هیجانی و حل مسئله بر خودکارآمدی ادراک شده دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 142-164]
  • موسوی پور، سید روح الله رابطه سبک‌های یادگیری و روحیه پژوهشگری دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 230-244]
  • موسوی نسب، سید محمدحسین حمایت اجتماعی و انگیزش تحصیلی: نقش واسطه‌ای باورهای خودکارآمدی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 54-74]
  • میهمی، حسین تاثیر آموزش خلاقیت بر عوامل شناختی مرتبط با خلاقیت: گزارشی از طرح مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی در فارس [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 206-229]

ن

  • نادری، حبیب الله نقش علّی الگوهای ارتباطی خانواده در خودکارآمدی و تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 94-110]
  • نظرپور، محمدتقی شناسایی مؤلفه‌های معماری مؤثر در ارتقای یادگیری دانش‌آموزان با تأکید بر فضاهای باز مدارس بر اساس سند تحول بنیادین آموزش‏ و‏ پرورش [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 165-193]
  • نمازیان، مریم تاثیر آموزش هوش معنوی بر میزان گرایش به تفکر انتقادی و خلاقیت هیجانی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 189-205]
  • نوروزیان ملکی، سعید شناسایی مؤلفه‌های معماری مؤثر در ارتقای یادگیری دانش‌آموزان با تأکید بر فضاهای باز مدارس بر اساس سند تحول بنیادین آموزش‏ و‏ پرورش [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 165-193]
  • نوشادی، ناصر ارائه مدل ساختاری اهداف پیشرفت و انگیزش تحصیلی با مشغولیت تحصیلی: میانجی‌گری هیجان‌های پیشرفت [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]
  • نیکدل، فریبرز ارائه مدل ساختاری اهداف پیشرفت و انگیزش تحصیلی با مشغولیت تحصیلی: میانجی‌گری هیجان‌های پیشرفت [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]

ه

  • همتی، نگین ارائه مدل ساختاری اهداف پیشرفت و انگیزش تحصیلی با مشغولیت تحصیلی: میانجی‌گری هیجان‌های پیشرفت [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]
  • همتی علمدارلو، قربان بررسی ویژگی‌های روانسنجی فرم کوتاه اندازه‌گیری بازتاب اخلاق اجتماعی در دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 168-188]

ی

  • یوسف وند، مهدی مقایسه اثربخشی آموزش به روش الگوی پیش‌سازمان‌دهنده، سکوسازی و سنتی بر میزان تاب‏ آوری تحصیلی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 123-141]
  • یوسفی، فریده رابطۀ ساختاری تعامل معلم-دانش‌آموز، درگیری تحصیلی و سازگاری دانش‌آموزان با مدرسه [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 75-99]