آ
-
آقایی، اصغر
تاثیر مشاوره شغلی گروهی به روش یادگیری کرومبولتز بر انگیزش پیشرفت، انگیزش تحصیلی، نگرانیهای آینده تحصیلی- شغلی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان سال اول دبیرستان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 1-25]
ا
-
اسلامدوست، فاطمه
بررسی ارتباط بین سبکهای اسناد و گرایش مذهبی دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 85-101]
-
امیری، شعله
بررسی ساختار عاملی، پایایی، روایی همگرا و روایی تشخیصی مقیاس سنجش
روابط همگنان (PRQ) [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 63-83]
پ
-
پریشانی، ندا
تأثیر آموزش فعال فناورانه (TEAL) در درس زیستشناسی بر انگیرهی تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 1-16]
ت
-
تقوایی نیا، علی
مطالعه روان سنجی پرسشنامه باورهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 45-61]
ج
-
جعفری، محمدعلی
بررسی کفایت شاخصهای روانسنجی مقیاس حمایت تحصیلی (نسخهی فارسی) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 47-60]
-
جلالی، داریوش
تاثیر مشاوره شغلی گروهی به روش یادگیری کرومبولتز بر انگیزش پیشرفت، انگیزش تحصیلی، نگرانیهای آینده تحصیلی- شغلی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان سال اول دبیرستان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 1-25]
ح
-
حسین چاری، مسعود
پیشبینی شادمانی دانشآموزان با توجه به ادراک آنها از انتظارات معلم، نحوهی تعامل معلم و خودکارآمدی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 83-109]
-
حسینی، فریده السادات
نقش ارزیابی شناختی در تبیین رابطه ابعاد فرزندپروری با هیجانات تحصیلی ریاضی
و تنظیم هیجانی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 17-46]
خ
-
خوشبخت، فریبا
بررسی رفتارهای مدد جویانهی تحصیلی دانشآموزان ابتدایی در کلاس ریاضی:
نقش پرسش در تعاملات کلاسی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 27-44]
-
خیّر، محمد
نقش ارزیابی شناختی در تبیین رابطه ابعاد فرزندپروری با هیجانات تحصیلی ریاضی
و تنظیم هیجانی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 17-46]
ز
-
زارع، حسین
طراحی و اجرای برنامهی آموزشی مبتنی بر یادگیری موقعیتی و تعیین اثر مداخلهای آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 131-152]
س
-
سامانی، سیامک
بررسی کفایت شاخصهای روانسنجی مقیاس حمایت تحصیلی (نسخهی فارسی) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 47-60]
ش
-
شقاقی، فرهاد
طراحی و اجرای برنامهی آموزشی مبتنی بر یادگیری موقعیتی و تعیین اثر مداخلهای آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 131-152]
-
شکری، امید
مطالعه روان سنجی پرسشنامه باورهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 45-61]
ط
-
طباییان، راضیه
بررسی ساختار عاملی، پایایی، روایی همگرا و روایی تشخیصی مقیاس سنجش
روابط همگنان (PRQ) [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 63-83]
-
طولابی، سعید
مطالعه روان سنجی پرسشنامه باورهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 45-61]
ع
-
عابدی، احمد
تأثیر آموزش فعال فناورانه (TEAL) در درس زیستشناسی بر انگیرهی تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 1-16]
-
عارفی، مژگان
بررسی نقش همدلی و باورهای ماکیاولیستی در کفایت و عدمکفایت اجتماعی دانشآموزان نه تا دوازده ساله [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 61-82]
غ
-
غباری بناب، باقر
بررسی ارتباط بین سبکهای اسناد و گرایش مذهبی دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 85-101]
-
غلامی، سمیه
پیشبینی شادمانی دانشآموزان با توجه به ادراک آنها از انتظارات معلم، نحوهی تعامل معلم و خودکارآمدی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 83-109]
-
غنایی، زیبا
مطالعه روان سنجی پرسشنامه باورهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 45-61]
ف
-
فولادوند، خدیجه
مطالعه روان سنجی پرسشنامه باورهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 45-61]
ک
-
کاکابرایی، کیوان
مطالعه روان سنجی پرسشنامه باورهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 45-61]
-
کاوه، محمدحسین
طراحی و اجرای برنامهی آموزشی مبتنی بر یادگیری موقعیتی و تعیین اثر مداخلهای آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 131-152]
-
کورش نیا، مریم
بررسی رابطه بین ارزشهای فرهنگی جامعه و گرایشهای تفکر انتقادی دانشجویان با واسطهگری ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و استادان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 103-134]
ل
-
لطیفیان، مرتضی
بررسی رابطه بین ارزشهای فرهنگی جامعه و گرایشهای تفکر انتقادی دانشجویان با واسطهگری ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و استادان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 103-134]
-
لطیفیان، مرتضی
ارائه الگویی علّی- تجربی از ارتباط بین یادگیری عاطفی- اجتماعی و موفقیّت تحصیلی در نوجوانان دبیرستانی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 135-161]
-
لطیفیان، مرتضی
بررسی نقش همدلی و باورهای ماکیاولیستی در کفایت و عدمکفایت اجتماعی دانشآموزان نه تا دوازده ساله [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 61-82]
م
-
موسوی، سید ولی اله
بررسی ارتباط بین سبکهای اسناد و گرایش مذهبی دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 85-101]
-
مولوی، حسین
بررسی ساختار عاملی، پایایی، روایی همگرا و روایی تشخیصی مقیاس سنجش
روابط همگنان (PRQ) [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 63-83]
-
میرشاه جعفری، سیدابراهیم
تأثیر آموزش فعال فناورانه (TEAL) در درس زیستشناسی بر انگیرهی تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 1-16]
ن
-
نصیری، حبیب اله
ارائه الگویی علّی- تجربی از ارتباط بین یادگیری عاطفی- اجتماعی و موفقیّت تحصیلی در نوجوانان دبیرستانی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 135-161]
-
نظری، فرحناز
تاثیر مشاوره شغلی گروهی به روش یادگیری کرومبولتز بر انگیزش پیشرفت، انگیزش تحصیلی، نگرانیهای آینده تحصیلی- شغلی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان سال اول دبیرستان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 1-25]
-
نعامی، عبدالزهرا
رابطهی بین کیفیت تجارب یادگیری و بیانگیزگی تحصیلی دانشجویان
کارشناسی ارشد دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 111-129]
-
نعیمی حسینی، فخرالزمان
طراحی و اجرای برنامهی آموزشی مبتنی بر یادگیری موقعیتی و تعیین اثر مداخلهای آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 131-152]
ه
-
هرمزی، محمود
طراحی و اجرای برنامهی آموزشی مبتنی بر یادگیری موقعیتی و تعیین اثر مداخلهای آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 131-152]
ی
-
یوسفی، فریده
ارائه الگویی علّی- تجربی از ارتباط بین یادگیری عاطفی- اجتماعی و موفقیّت تحصیلی در نوجوانان دبیرستانی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 135-161]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد