نمایه نویسندگان

آ

  • آقایی، اصغر تاثیر مشاوره شغلی گروهی به روش یادگیری کرومبولتز بر انگیزش پیشرفت، انگیزش تحصیلی، نگرانی‌های آینده تحصیلی- شغلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان سال اول دبیرستان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 1-25]

ا

  • اسلامدوست، فاطمه بررسی ارتباط بین سبک‌های اسناد و گرایش مذهبی دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 85-101]
  • امیری، شعله بررسی ساختار عاملی، پایایی، روایی همگرا و روایی تشخیصی مقیاس سنجش روابط همگنان (PRQ) [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 63-83]

پ

  • پریشانی، ندا تأثیر آموزش فعال فناورانه (TEAL) در درس زیست‌شناسی بر انگیره‌ی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 1-16]

ت

  • تقوایی نیا، علی مطالعه روان سنجی پرسشنامه باورهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 45-61]

ج

  • جعفری، محمدعلی بررسی کفایت شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس حمایت تحصیلی (نسخه‌ی فارسی) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 47-60]
  • جلالی، داریوش تاثیر مشاوره شغلی گروهی به روش یادگیری کرومبولتز بر انگیزش پیشرفت، انگیزش تحصیلی، نگرانی‌های آینده تحصیلی- شغلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان سال اول دبیرستان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 1-25]

ح

  • حسین چاری، مسعود پیش‌بینی شادمانی دانش‌آموزان با توجه به ادراک آن‌ها از انتظارات معلم، نحوه‌ی تعامل معلم و خودکارآمدی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 83-109]
  • حسینی، فریده السادات نقش ارزیابی شناختی در تبیین رابطه ابعاد فرزندپروری با هیجانات تحصیلی ریاضی و تنظیم هیجانی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 17-46]

خ

  • خوشبخت، فریبا بررسی رفتارهای مدد جویانه‌ی تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی در کلاس ریاضی: نقش پرسش در تعاملات کلاسی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 27-44]
  • خیّر، محمد نقش ارزیابی شناختی در تبیین رابطه ابعاد فرزندپروری با هیجانات تحصیلی ریاضی و تنظیم هیجانی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 17-46]

ز

  • زارع، حسین طراحی و اجرای برنامه‌ی آموزشی مبتنی بر یادگیری موقعیتی و تعیین اثر مداخله‌ای آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 131-152]

س

  • سامانی، سیامک بررسی کفایت شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس حمایت تحصیلی (نسخه‌ی فارسی) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 47-60]

ش

  • شقاقی، فرهاد طراحی و اجرای برنامه‌ی آموزشی مبتنی بر یادگیری موقعیتی و تعیین اثر مداخله‌ای آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 131-152]
  • شکری، امید مطالعه روان سنجی پرسشنامه باورهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 45-61]

ط

  • طباییان، راضیه بررسی ساختار عاملی، پایایی، روایی همگرا و روایی تشخیصی مقیاس سنجش روابط همگنان (PRQ) [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 63-83]
  • طولابی، سعید مطالعه روان سنجی پرسشنامه باورهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 45-61]

ع

  • عابدی، احمد تأثیر آموزش فعال فناورانه (TEAL) در درس زیست‌شناسی بر انگیره‌ی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 1-16]
  • عارفی، مژگان بررسی نقش همدلی و باورهای ماکیاولیستی در کفایت و عدم‌کفایت اجتماعی دانش‌آموزان نه تا دوازده ساله [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 61-82]

غ

  • غباری بناب، باقر بررسی ارتباط بین سبک‌های اسناد و گرایش مذهبی دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 85-101]
  • غلامی، سمیه پیش‌بینی شادمانی دانش‌آموزان با توجه به ادراک آن‌ها از انتظارات معلم، نحوه‌ی تعامل معلم و خودکارآمدی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 83-109]
  • غنایی، زیبا مطالعه روان سنجی پرسشنامه باورهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 45-61]

ف

  • فولادوند، خدیجه مطالعه روان سنجی پرسشنامه باورهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 45-61]

ک

  • کاکابرایی، کیوان مطالعه روان سنجی پرسشنامه باورهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 45-61]
  • کاوه، محمدحسین طراحی و اجرای برنامه‌ی آموزشی مبتنی بر یادگیری موقعیتی و تعیین اثر مداخله‌ای آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 131-152]
  • کورش نیا، مریم بررسی رابطه بین ارزش‌های فرهنگی جامعه و گرایش‌های تفکر انتقادی دانشجویان با واسطه‌گری ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و استادان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 103-134]

ل

  • لطیفیان، مرتضی بررسی رابطه بین ارزش‌های فرهنگی جامعه و گرایش‌های تفکر انتقادی دانشجویان با واسطه‌گری ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و استادان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 103-134]
  • لطیفیان، مرتضی ارائه الگویی علّی- تجربی از ارتباط بین یادگیری عاطفی- اجتماعی و موفقیّت تحصیلی در نوجوانان دبیرستانی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 135-161]
  • لطیفیان، مرتضی بررسی نقش همدلی و باورهای ماکیاولیستی در کفایت و عدم‌کفایت اجتماعی دانش‌آموزان نه تا دوازده ساله [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 61-82]

م

  • موسوی، سید ولی اله بررسی ارتباط بین سبک‌های اسناد و گرایش مذهبی دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 85-101]
  • مولوی، حسین بررسی ساختار عاملی، پایایی، روایی همگرا و روایی تشخیصی مقیاس سنجش روابط همگنان (PRQ) [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 63-83]
  • میرشاه جعفری، سیدابراهیم تأثیر آموزش فعال فناورانه (TEAL) در درس زیست‌شناسی بر انگیره‌ی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 1-16]

ن

  • نصیری، حبیب اله ارائه الگویی علّی- تجربی از ارتباط بین یادگیری عاطفی- اجتماعی و موفقیّت تحصیلی در نوجوانان دبیرستانی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 135-161]
  • نظری، فرحناز تاثیر مشاوره شغلی گروهی به روش یادگیری کرومبولتز بر انگیزش پیشرفت، انگیزش تحصیلی، نگرانی‌های آینده تحصیلی- شغلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان سال اول دبیرستان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 1-25]
  • نعامی، عبدالزهرا رابطه‌ی بین کیفیت تجارب یادگیری و بی‌انگیزگی تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 111-129]
  • نعیمی حسینی، فخرالزمان طراحی و اجرای برنامه‌ی آموزشی مبتنی بر یادگیری موقعیتی و تعیین اثر مداخله‌ای آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 131-152]

ه

  • هرمزی، محمود طراحی و اجرای برنامه‌ی آموزشی مبتنی بر یادگیری موقعیتی و تعیین اثر مداخله‌ای آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 131-152]

ی

  • یوسفی، فریده ارائه الگویی علّی- تجربی از ارتباط بین یادگیری عاطفی- اجتماعی و موفقیّت تحصیلی در نوجوانان دبیرستانی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 135-161]