کلیدواژه‌ها = %D8%B1%D8%A7%D9%87%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%AE%D9%88%D8%AF%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C %DB%8C%D8%A7%D8%AF%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C
بررسی نقش واسطه ای هیجان های تحصیلی در ارتباط میان اهداف پیشرفت و راهبردهای خودگردانی یادگیری: ارائه الگوی ساختاری

دوره 5، شماره 2، اسفند 1392، صفحه 113-136

10.22099/jsli.2014.2018

فریبرز نیکدل؛ پروین کدیور؛ ولی‌اله فرزاد؛ مهدی عرب‌زاده؛ جواد کاوسیان