کلیدواژه‌ها = %D8%AD%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%AA %D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C %D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A7%DA%A9 %D8%B4%D8%AF%D9%87
رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و ارزش مدرسه با سرزندگی تحصیلی: نقش میانجی درآمیزی با کار مدرسه

دوره 10، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 1-24

10.22099/jsli.2018.4914

مرتضی مرادی؛ سیروس عالیپور؛ حمید طریفی حسینی؛ مینا عباسیان


حمایت اجتماعی ادراک شده و سرزندگی تحصیلی: نقش واسطه ای باورهای خودکارآمدی تحصیلی

دوره 7، شماره 1، مرداد 1394، صفحه 1-24

10.22099/jsli.2015.3093

مرتضی مرادی؛ محمدحسین دهقانی زاده؛ عباسعلی سلیمانی خشاب