کلیدواژه‌ها = %D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%AA%D9%86%D8%B8%DB%8C%D9%85%DB%8C %D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84%DB%8C
نقش واسطه‌گری ارضای نیازهای اساسی روان‌شناختی در رابطه بین ادراک از محیط کلاس و خودتنظیمی تحصیلی

دوره 13، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 81-96

10.22099/jsli.2021.6314

مروارید بزرگ پوری؛ مریم کورش نیا؛ آذرمیدخت رضایی؛ سلطانعلی کاظمی


مدل یابی رابطه ساختاری هوش هیجانی و شادکامی با واسطه گری خودکارآمدی و خودتنظیمی تحصیلی

دوره 6، شماره 2، اسفند 1393، صفحه 32-60

10.22099/jsli.2015.2978

سمیه حسن نیا؛ بهرام صالح صدق پور؛ مجید ابراهیم دماوندی