نویسنده = %D9%81%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D9%84%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86 %D9%86%D8%B9%DB%8C%D9%85%DB%8C %D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86%DB%8C
طراحی و اجرای برنامه‌ی آموزشی مبتنی بر یادگیری موقعیتی و تعیین اثر مداخله‌ای آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان

دوره 3، شماره 1، شهریور 1390، صفحه 131-152

10.22099/jsli.2011.219

فخرالزمان نعیمی حسینی؛ حسین زارع؛ محمود هرمزی؛ فرهاد شقاقی؛ محمدحسین کاوه