تأثیر آموزش فعال فناورانه (TEAL) در درس زیست‌شناسی بر انگیره‌ی تحصیلی دانش‌آموزان

دوره 3، شماره 1، شهریور 1390، صفحه 1-16

10.22099/jsli.2011.213

ندا پریشانی؛ سیدابراهیم میرشاه جعفری؛ احمد عابدی


مؤلفه‌‎های مؤثر در یادگیری دایره‌‎ی مثلثاتی و روابط بین آن‌ها

دوره 6، شماره 1، شهریور 1393، صفحه 1-19

10.22099/jsli.2014.2688

الهه امینی‌فر؛ مریم مجیدی‌فر؛ بهرام صالح صدق‌پور


فراتحلیل اثرات روش‌های تدریس گروهی بر بازده های تحصیلی

دوره 6، شماره 2، اسفند 1393، صفحه 1-31

10.22099/jsli.2015.2959

ایوب فیضی؛ جواد مصرآبادی؛ تقی زوار


حمایت اجتماعی ادراک شده و سرزندگی تحصیلی: نقش واسطه ای باورهای خودکارآمدی تحصیلی

دوره 7، شماره 1، مرداد 1394، صفحه 1-24

10.22099/jsli.2015.3093

مرتضی مرادی؛ محمدحسین دهقانی زاده؛ عباسعلی سلیمانی خشاب


بهبود فرآیند یاددهی – یادگیری مدارس هوشمند از منظر ارزشیابی

دوره 7، شماره 2، اسفند 1394، صفحه 1-20

10.22099/jsli.2016.3687

علی اکبر دولتی؛ لاله جمشیدی؛ علی اکبر امین بیدختی


نقش سبک‌های اسنادی در هیجان‌های خودآگاه شرم و گناه در دانش آموزان دوره ابتدایی

دوره 8، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 1-18

10.22099/jsli.2017.3967

نرجس عباسی؛ فریده سادات حسینی؛ سید موسی گلستانه


رابطه‌ی خوش‌بینی و آشفتگی روان‌شناختی در دانشجویان: نقش میانجی‌گر کنترل تحصیلی آگاهانه

دوره 9، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 1-19

10.22099/jsli.2018.4727

ساره فردافشاری؛ حسین پورشهریار؛ امید شکری؛ جلیل فتح آبادی


رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و ارزش مدرسه با سرزندگی تحصیلی: نقش میانجی درآمیزی با کار مدرسه

دوره 10، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 1-24

10.22099/jsli.2018.4914

مرتضی مرادی؛ سیروس عالیپور؛ حمید طریفی حسینی؛ مینا عباسیان


تعامل استاد - دانشجو و رابطۀ آن با رشد مهارت‌های شناختی دانشجویان

دوره 11، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 1-20

10.22099/jsli.2020.31474.2699

حلیمه رستمی نسب؛ اصغر سلطانی؛ مسعود فضیلت پور


اعتبارسنجی مؤلفه‌های انتظارات دانشجویان دکتری از آموزش عالی

دوره 11، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 21-49

10.22099/jsli.2020.34316.2928

مهان قلمکاری؛ محمد نوریان؛ عصمت مسعودی ندوشن؛ داریوش نوروزی